• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 248 in total
  • Leit Lada Niva. Foarte spartan. Mie personal, nu-mi place, dar, recunosc că fiecare model de autoturism are felia lui de cumpărători. Sunt foarte mulți clienți care caută doar un vehicul care să-i ducă din punctul A în punctul B, fără pretenții de design, confort sau dotări.
    Noul Rivian R3, pur electric, debutează cu o autonomie de 483 km și preț accesibil
  • Ce nu spune studiul, sau poate jurnalistul care l-a citat este faptul că, deși costurile cu reparațiile ar putea crește, totuși, celelalte costuri de exploatare, cu reviziile și cu energia consumată, sunt semnificativ mai mici, decât la termice, cu cel puțin 30%. Deci, cine nu bușește mașina, iese chiar pe plus. Detaliile fac diferența, așa că merită menționate toate.
    STUDIU: Mașinile electrice vor avea costuri de producție mai mici decât cele cu motoare termice până în 2027
  • La fel și XC40, mașina anului 2018, a ajuns al doilea cel mai vândut model al Volvo. Niciodată Volvo nu a vândut un model nou, atât de bine.
    Renault Scenic E-Tech este Mașina Anului 2024 în Europa
  • @Găleată, ia spune-ne tu, cum încarci mașina termică la motorinărie și cum plătești, dacă vine Xi sau Pu și dă cu bombardeaua în rețeaua de electricitate? Nici aici măcar, nu mai poți scrie, nici o pâine de la magazin nu mai cumperi.
    Toyota nu renunță la termice. Șeful companiei anunță un "proiect major de dezvoltare a motoarelor"
  • Subscriu că poate Volvo Ex30 ar merita să fie mașina electrică a anului 2024, dar nici eu nu înțeleg cum naiba să desemnezi mașina anului, când nu e niciuna pe șosele? Da, au fost câteva la teste sunt clipuri video pe internet, dar nu e relevant. Iar la început de an, nu poți desemna mașina acestui an, ci măcar la sfârșitul anului care a trecut. Toată graba asta care a apărut de aproape un deceniu, duce în derizoriu acest titlu. Rușine, jurnaliști de la Wold Car of The Year! Treziți-vă și reveniți la normal. Aveți curaj și demnitate să cereți schimbarea, sau vă mulțumiți doar cu deplasarea și plimbarea pe banii producătorilor auto?
    OFICIAL: BYD Seal, Hyundai Kona și Volkswagen ID.7 se înfruntă pentru titlul de Mașina Anului 2024
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău