• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • Exact asta e ordinea. 60, 40, 30. Actualele XC40 (P8) sau C30 electric, nu sunt pe platforma asta nouă, EX. Tot ce sper eu este să nu pună baterii mai mici pe SUV-urile 60 și 40. Mi-ar plăcea un EXC40 cu 700 de kilometri autonomie, la viteza de încărcare declarată acum, de o jumătate de oră de la 10% la 80%. Când stai și la casă, chiar nu mai ai îndoieli. Pui niște panouri solare, iar la drum foarte lung, te bazezi pe stațiile de încărcare.
    Volvo lucrează la un nou SUV electric, mai mic decât EX90
  • Deci VW se întoarce la butoane fizice, când industria introduce Google Automotive, care funcționează preponderent cu comenzi vocale. Eu m-am obișnuit cu setarea climatizării prin comenzi vocale. Cu un pic de perseverență, poate oricine. La apelarea unei persoane din agendă mai dă rateuri (chestie de pronunție în engleză), dar și acolo se poate. Știu, e frustrant la început, dar chiar e safe.
    Volkswagen va readuce butoanele fizice pe volan. Comenzile haptice i-au nemulțumit pe clienții mărcii
  • Dar de ce a scos VW butoanele fizice de pe volan, la un moment dat? Niciun alt brand nu a făcut asta. Chiar dacă au apărut ecrane tactile, butoanele fizice de pe volan au rămas acolo unde erau, ba chiar s-au diversificat.
    Volkswagen va readuce butoanele fizice pe volan. Comenzile haptice i-au nemulțumit pe clienții mărcii
  • @dutz, Argumentul tău e mult prea des uzitat de eco-sceptici, ca să nu observăm că e total fals. E vorba de zero emisii în exploatare. Căci, de poluat, poluează și alea termice, atât la exploatarea, rafinarea și transportul combustibilului, cât și la reciclarea sistemului de propulsie termic. Și mai e vorba și de sănătatea oamenilor din orașe, nu doar de emisiile de gaze cu efect de seră.
    Renașterea mărcii Moskvich. Producția va fi reluată în decembrie la fosta uzină Renault
  • Eu nu pot să înțeleg cum de mai văd șoferi în mașini moderne, care mai folosesc telefonul mobil, când bluetooth are până și Dacia de vreo 10 ani încoace. Nu mai zic de comenzile vocale, care sunt de 6-7 ani disponibile în toate brandurile europene. Să ai mașină de 50.000 -100.000 de Euro și să nu vrei sau să nu fi în stare să folosești tehnologia din dotare, asta înseamnă să fii... puneți voi adjectivul potrivit!
    Polițiștii englezi testează camere care detectează dacă șoferii folosesc telefonul la volan
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău