• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • Nu știu ce tot așteaptă Volvo, de nu introduce și Waze pe sistemul lor Android Automotive. Au făcut o obsesie pentru Google Maps, foarte bun dealtfel, dar care nu are unele dintre facilitățile binecunoscute ale Waze.
    Renault: Aplicația Waze, integrată pe modelele cu Android Automotive
  • @Seriff Scrii despre poluarea la producția mașinilor electrice, de ca și cum la producerea celor termice nu se poluează deloc. Dar de noxele emise în orașe, de zgomot, de ulei de motor ars și multe altele, nu vrei să vezi. Și ce dacă electricele reprezintă azi doar 12% din totalul mașinilor vândute? În 2024 procentul va fi mai mare decât vânzările la Diesel, iar în 10-15 ani vor trece de 50%. Nu te teme însă, te vei putea bucura de motoare termice încă 20-30 de ani de-acum încolo, chiar dacă nu de noi de la un moment dat. E loc pentru fiecare sub soare (inclusiv pentru panourile care produc energie),așa că nu-i mai jigni cu apelative pe cei care aderă la progres.
    OFICIAL: Acesta este Volvo EX90, omologul pur electric al lui XC90
  • Sigur va fi un hibrid plug-in cu un consum de combustibil foarte mic. Poate cel mai mic din lume la acest segment. Doar ei sunt cei mai avansați la această tehnologie.
    Teaser cu un viitor model hibrid Toyota. Ar putea fi vorba despre noua generație Prius
  • Totul e frumos, mai puțin tabletele neintegrate în bord. Oricum aștept declinările mai mici, iar apoi, voi putea vinde T5-ul meu unui mare fan de termice și să trec pe curat. Ăsta e viitorul, iar pentru cei mai curajoși, chiar prezentul.
    OFICIAL: Acesta este Volvo EX90, omologul pur electric al lui XC90
  • Peste tot ar trebui să fie obligatorii panourile solare. Benzinării, parcări (plus că nu mai încinge soarele mașinile, ci panourile), magazine, clădiri rezidențiale sau publice, etc. Cu legarea la rețea, evident, pentru a putea introduce surplusul în aceasta. Dar noi, nici pensiile speciale nu le putem ajusta la valoarea normală pe contributivitate. Lipsă de curaj și viziune.
    Franța: Parcările, obligate prin lege, să fie acoperite cu panouri solare
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău