Peste tot ar trebui să fie obligatorii panourile solare. Benzinării, parcări (plus că nu mai încinge soarele mașinile, ci panourile), magazine, clădiri rezidențiale sau publice, etc. Cu legarea la rețea, evident, pentru a putea introduce surplusul în aceasta. Dar noi, nici pensiile speciale nu le putem ajusta la valoarea normală pe contributivitate. Lipsă de curaj și viziune.
Exact asta e ordinea. 60, 40, 30. Actualele XC40 (P8) sau C30 electric, nu sunt pe platforma asta nouă, EX. Tot ce sper eu este să nu pună baterii mai mici pe SUV-urile 60 și 40. Mi-ar plăcea un EXC40 cu 700 de kilometri autonomie, la viteza de încărcare declarată acum, de o jumătate de oră de la 10% la 80%. Când stai și la casă, chiar nu mai ai îndoieli. Pui niște panouri solare, iar la drum foarte lung, te bazezi pe stațiile de încărcare.
Deci VW se întoarce la butoane fizice, când industria introduce Google Automotive, care funcționează preponderent cu comenzi vocale. Eu m-am obișnuit cu setarea climatizării prin comenzi vocale. Cu un pic de perseverență, poate oricine. La apelarea unei persoane din agendă mai dă rateuri (chestie de pronunție în engleză), dar și acolo se poate. Știu, e frustrant la început, dar chiar e safe.
Dar de ce a scos VW butoanele fizice de pe volan, la un moment dat? Niciun alt brand nu a făcut asta. Chiar dacă au apărut ecrane tactile, butoanele fizice de pe volan au rămas acolo unde erau, ba chiar s-au diversificat.
@dutz, Argumentul tău e mult prea des uzitat de eco-sceptici, ca să nu observăm că e total fals. E vorba de zero emisii în exploatare. Căci, de poluat, poluează și alea termice, atât la exploatarea, rafinarea și transportul combustibilului, cât și la reciclarea sistemului de propulsie termic. Și mai e vorba și de sănătatea oamenilor din orașe, nu doar de emisiile de gaze cu efect de seră.
Ultimele comentarii
262 in total