Eu nu pot să înțeleg cum de mai văd șoferi în mașini moderne, care mai folosesc telefonul mobil, când bluetooth are până și Dacia de vreo 10 ani încoace. Nu mai zic de comenzile vocale, care sunt de 6-7 ani disponibile în toate brandurile europene. Să ai mașină de 50.000 -100.000 de Euro și să nu vrei sau să nu fi în stare să folosești tehnologia din dotare, asta înseamnă să fii... puneți voi adjectivul potrivit!
Subscriu la cele scrise de ds. Tabletele lipite pe bord în stil Tesla sunt de toată jena. În rest, are tot ce vrei (și se poate acum) de la o electrică.
Nu știu prețul modelului, dar autonomia și viteza de încărcare sunt încurajatoare. Cu minusul, că nu poți încărca oriunde și mai ales nu acasă, la viteza respectivă. Încet dar sigur, modelele electrice se apropie de pragul de la care vor fi egale sau mai avantajoase decât cele termice. Cele gândite special doar pentru oraș, chiar au trecut de acest prag. Cât despre consum, chiar și cu 1,50 lei pe Kw., tot ieși la jumătate de preț față de combustibil fosil. Mai e mult de evoluat, dar viitorul e aproape.
Frumos! Cel puțin la nivel estetic, Dacia evoluează bine. E tot mai mult un brand de care trebuie ținut cont, cu o gamă cuprinzătoare de modele, adaptate cererii low-cost. Chiar dacă nu sunt un fan low-cost, trebuie să recunosc că Dacia face bine lucrurile pe acest segment de piață.
Ultimele comentarii
262 in total