La o cotă de piață de 13% in scădere lună de lună nu cred că vor mai produce diesel decât maximum un an, poate doi.
Dar ce știu eu, trompetele anti-EV sunt experți în economia de piață.
Nu ești legat. Dacă pleci achiți mașina sau o returnezi. Ca la orice credit, doar ca asta e fără dobânda și mai ieftin.
Oricum, dacă ești genul care își schimba jobul des probabil ca nu ți se oferă beneficiul asta, oricum.
Unde lucrez eu e disponibil pentru orice angajat cu vechime mai mare de 1 an. Dar suntem foarte selectivi la angajare.
Pe vremuri asta era disponibil doar la companiile mari și doar celor din management sau poziții tehnice echivalente ca greutate. Acum din ce în ce mai multe firme oferă asta și alte beneficii pentru a atrage angajați mai performanți.
@Kap
Este o alegere pe banii lor, da. E mai ieftin și mai convenabil prin firma.
Una din chestii e ca dacă te duci ca persoana fizica la dealer o iei la prețul de lista sau un pic sub, în funcție de cat discount îți oferă dealerul.
Dar companiile apelează la terți care oferă serviciul asta și care cumpără mii de mașini, la preturi mai bune. Au discount dacă cumpăra multe. Deci din start prețul e mai bun (minus comisionul lor).
Apoi angajatul o achita prin reducerea salariului, timp de 5 ani, sa zicem, deci un fel de credit fără dobândă. Ca persoana fizica e greu sa găsești asa o oferta.
Și nu în ultimul rand, în uk, sacrificiul salarial nu e taxabil. E ca și cum ai avea un salariu mai mic, plătești taxe pe venit doar la ce rămâne după sacrificiu. Cum taxele sunt mari in UK, asta e o reducere importanta pentru angajat.
Deci dacă ai acces la ruta asta de ce ai lua tu direct de la dealer?
Kap: mașinile cumpărate de companii pentru angajați sunt folosite de angajați, adică persoane fizice. După ce le achită devin proprietari sau își iau alta în același mod.
Ca nu sunt cumpărate direct de către ei e o problemă, dar din punctul lor de vedere de ce sa le cumpere ei când le pot lua prin beneficiile oferite de locul de munca? Nu le primesc gratuit, oricum.
Și vezi că scăderea de 8.7% se refera la toate motorizările, nu doar la electrice. Adică tendința e sa fie achiziționate prin flote indiferent ca sunt electrice sau ICE.
Ultimele comentarii
771 in total