• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

McCrysT

  • Membru din 10.05.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 38 in total
  • @Andrei - posesor de electrică. Bănuiesc că locuiți în București... sau Iași, ori alt oraș mare care... are oarece stații. Asta dacă nu cumva locuiți în altă țară, care stă mult mai bine la numărul stațiilor de încărcare. Unde locuiesc eu, nu există nici o stație de încărcare in tot județul... (。•́︿•̀。) Așa că stilul de utilizare a unei electrice diferă în funcție de context, locație, numărul de posesori de electrice (că degeaba sunt 5 stații într-un oraș și 30 de mașini electrice și găsești de regulă stațiile respective ocupate), etc...
    Un sfert dintre comenzile pentru noul Peugeot 208 sunt pentru versiunea electrică: "Criza accelerează tranziția la mașini electrice"
  • Ford Bronco Raptor 2022:. https://www.motortrend.com/news/2022-ford-bronco-raptor-everything-we-know/ Bestial! (. ❛ ᴗ ❛.)
    Ford a prezentat noua generație a modelului pentru off-road Bronco: motoare de până la 310 cai putere, versiune Sport și variante cu două și patru uși
  • @ABC - Primii care au aplicat tehnologia asta sunt cei de la Honda în 2006 cu Honda FCX Clarity... Proiectul pilot început în sudul Californiei a avut așa mare succes că din 2008 a fost extins și în Japonia, apoi în alte câteva state asiatice. Motivați probabil de succesul Honda și alți producători au început să dezvolte tehnologia, Toyota, BMW, Hyundai, Mercedes... Ultimii veniți sunt cei de la Land Rover și acest start-up american, aceștia la stadiul de intenție deocamdată...
    Un start-up american va lansa un hypercar alimentat cu hidrogen: prezentarea va avea loc în august
  • Mda, este un modificare a opțiunilor dată mai degrabă de frica de coronavirus și încercarea de a se pune la adăpost. Nu cred că cei ce s-au orientat spre electrice in perioada asta au făcut-o neapărat din convingeri ecologice. Mai ales în Franța, situația a fost destul de dramatică. Cum sunt mulți care nu cred in pandemie, sunt destui și cei care cred și își iau măsuri. Au avut probabil în vedere faptul că situația se va înrăutăți... Urmarea este că pe plan imobiliar cererea de case, vile cu teren și facilități aproape s-a triplat in perioada asta. E mai ușor de suportat izolarea la casă decât între patru pereți de beton. In perioada de început a pandemiei când lumea a luat cu asalt supermarketuri și magazinele alimentare, de nu mai găseai o punga de făină, se vânduseră toate aparatele de făcut pâine acasă... totul ca să nu mai fie nevoiți să iasă din casă nici măcar pentru pâine. Pe aceeași logică unii vor să evite să se expună riscului de contaminate la benzinării și și-au luat electrice pe care le încarcă acasă. Alții probabil se tem că din cauza prețului mic al benzinei și motorinei de acum, unii vor da faliment și dacă ajunge oferta mai mică decât cererea, prețurile vor exploda.
    Un sfert dintre comenzile pentru noul Peugeot 208 sunt pentru versiunea electrică: "Criza accelerează tranziția la mașini electrice"
  • Cu unele mici excepții, majoritatea mașinilor mărcilor de volum se devalorizează 50% in primii 2 - 3 ani. La mașinile clasice mă refer, benzinare și diesel. Asta ca o medie... mașinile mai puțin folosite, întreținute bine se devalorizează mai puțin, și... la polul opus cele utilizate excesiv se devalorizează mai mult. Dacă vă uitați pe mobile.de/Ro sau autoscout24.ro o sa vedeți mașini de un an sau mai puțin vechime la mai puțin de jumătate din prețul inițial. Adevărat, de la 300mii km, sau mai mult. Este "asul" din mâneca samsarilor, aduc aceste mașini aproape noi și le oferă la un preț wow, cum poți refuza o asemenea ofertă? Mai ales că Nr ăla de km din Germania s-a pierdut pe drum până a ajuns in România... La mașinile hybride devalorizarea e cam la fel cu a celor ne-hybride in primii 4 ani, apoi devalorizarea se accentuează foarte mult odată ce se apropie de opt ani. Dacă pică acumulatorul mașină ajunge la preț de nimic. La cele electrice cred că tendința de devalorizare e mai acută ca la cele hybride... Asta ar fi un hop cam mare la noi. In Germania sistemul de predare a mașinii vechi ca avans pentru cea nouă e practicat de mult timp și funcționează foarte bine. La noi deocamdată daca va uitați pe OLX tot ce e electrică la vânzare, sunt fie noi, fie de un an sau maxim doi vechime, iar preturile sunt sus, devalorizare minima. Sunt curios peste doi, trei, patru ani la cât pe să se vândă electricele care ar împlini 6 ani să zicem. Cumpărătorii nu o să ofere mare lucru pe o mașină care teoretic mai are termen de funcționare doi ani, după care dacă mai vrea să o folosească va trebui să investească substanțial într-un nou pachet de baterii... Vom trăi și vom vedea... (‘◉⌓◉’)
    Studiu: Tesla Model 3 își păstrează 90% din valoare după 3 ani, în timp ce media pentru mașinile electrice este de 41%
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Previa, Land Rover Freelander, Daihatsu Sirion Sport, Daihatsu YRV GTti.
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Suzuki, Subaru, Honda, Ford, Renault, Fiat, Opel, Kia, Hyundai...
  • MASINA LA CARE VISEZ Renault Avantime, Alfa Romeo Crosswagon Q4
  • TOP MASINI 1. Dayhatsu;
    2. Toyota;
    3. Subaru;
    4. Honda;
    5. .... ;
    6. .... ;
    7. Wolkswagen!
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău