• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nelu.Pantofaru

  • Membru din 13.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • Asteptam de ceva timp aceasta lansare de masina. Mi se pare foarte ok designul, o idee mai putin in spate, in rest este un design foarte reusit. De mentionat ca masina asta are aproape 5m, aceasta aproape ca ar concura cu sedanuri de clasa mare gen Audi A6. Eu cred ca o sa fie un concurent de volum pentru urmatorul Audi A6 e-tron. Din tot ce am vazut si pe la vloggeri pe internet, se anunta a fi destul de eficienta, undeva la 15kwh/100km la un mers echivalent cu dn-urile noastre, probabil undeva la 18-20 kwh/100km pe autostrada. Sunt curios care vor fi timpii de incarcare, ar fi super daca pot cobora la vreo 25 min 10-80%. Deci autonomie reala de peste 500 km in varianta cu baterie mare. E un pas inainte. Ca minusuri as spune ca este pretul, probabil va incepe de la vreo 55k EUR, cam departe fata de un Passat diesel si de asemenea la fel de departe fata de un Model 3 care in momentul de fata este 42k EUR. Le urez succes la vanzari, cu cat mai multa concurenta cu atat mai bine.
    Înlocuitorul electric al lui Volkswagen Passat este aici: 700 km autonomie
  • @Dutz "Le ieftinesc ca nu se vând" - revin la aceasta afirmatie. Una este ca a scazut ritmul cresterii de vanzari, alta e ca nu se vand. Nu comentez modelul cibertruck, personal nu imi place e o hidosenie, poate e doar un scamatorie de marketing. Dar ma enerveaza astfel de afirmatii. Nu le mai face calculul. Sunt 100% convins ca si anul acesta o sa sparga recordul de vanzari fata de rezultatul de anul trecut. Daca o sa isi atinga tinta lor de vanzari, asta este alta poveste. Dar afirmatia de a-si atinge targetul de vanzari vs nu se vand este foarte abrupta si ireala :)). De mult timp se bucura oamenii ca or sa dea faliment sau io stiu alte fantazmagorii, dar uite ca nu s-a intamplat. Nu mai spun ca ei in industria asta si-au securizat pe ani de zile materie prima, au investitii masive si au si profit. Mai comentam pe la anul. Si apropo, desi cresterea fata de Q precedent este mica, daca o raportezi fata de Q1 2022 este de vreo 35%, doar nu crezi ca ei stau cu mainile in san si nu mai fac nimic pana la sfarsitul anului. Ramane de vazut. Pana acum au demonstrat si demonstreaza in continuare.
    Tesla reduce din nou prețurile modelelor sale în Statele Unite
  • @Dutz, cum bre nu se vand daca astia de la Tesla sparg record de vanzari dupa record, de la un an la altul? Au avut din 2012 incoace vre-un an in care sa vanda mai putin decat anul precedent? Doar intreb.
    Tesla reduce din nou prețurile modelelor sale în Statele Unite
  • "Tocmai din acest motiv, costurile de producție sunt cu 30% mai mici, comparativ cu electricul Zoe. Iar asta nu poate fi decât o veste bună, având în vedere că Oe era deja un model accesibil." La 35000 de eur numai accesibil nu se poate numi masina aia, care este mai mica decat un Clio.
    PREMIERĂ: Am aflat detalii despre viitorul Renault R5 electric: va fi mai ieftin decât Zoe
  • Tocmai am configurat un Bronco chel in SUA cu aceiasi motorizare. Acolo pleaca de la 42k $ cu jante de tabla, totusi, pana la 80k eur e cale lungaaa rau de tot.
    Ford Bronco poate fi comandat în România. Pornește de la 79.400 de euro
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo 1.4 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW i8
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău