• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Eu îl văd ca un Vygor Opera ceva mai turtit, vorba nemuritorului Nea Mărin. “Reţeta succesului” pare simplă: probabil nişte cioflingari îmbogăţiţi peste noapte, ca să piardă urma banilor murdari (adică să-i bage sub duş), şi-au propus să “investească” într-o distracţie “la ordinea zilei”, sperând s-o cumpere – obligatoriu la preţul exorbitant dorit de ei, că doar trebuie să iasă “pe plus” – nişte alţi "onorabili" ca şi ei, mizând pe faptul că raţă înecată s-a mai văzut, dar bogătan cultivat şi perspicace...mai puţin, adică potenţialii clienţi ai acestei glumiţe forţate estetic nu-şi vor da seama ce “compilaţie” de autentice supercar-uri se regăsesc întrânsa...Strict din perspectiva mea, spatele este oarecum “furat” de la Reventon, asezonat cu puţin PhoeniX... ’ţi-ai dreaqu de puşlamale, vă clociţi capetele alea seci ţinându-le nonstop înfăşurate în năframe albe, keffiyeh-uri sau cum s-or chema. Lasă că o să-mi deschid şi eu o divizie auto, intitulată Ţ Motors, şi câte mărci sunt în lume, atâtea stiluri o să îmbin într-unul singur. Dar eu o să-mi vând creaţiile la preţuri decente, cât să-mi achit întreţinerea diluviană. Apropo, eu continui să cred că vecinii mei fură “cu picătura”, de le iese la toţi – cumulat! – un metru cub de apă rece pe lună; în ritmul ăsta, parcă o să-i văd mâine-poimâine trăgându-şi ostentativ Lykan-uri în faţa blocului, dar fraierii nu intuiesc că, până atunci, Ţ Motors va absorbi W Motors :)
    Arabii au propriul lor supercar: Lykan Hypersport - 750 CP şi 3.4 milioane de dolari
  • S-au încins spiritele...Eu sunt unul care a manevrat Toyota "la greu" şi nu numai o maşină. În primul rând, înveţi pe parcursul folosinţei că fiabilitatea motoarelor acestei mărci nu înseamnă vorbe în vânt. Şi are funcţia aceea specială - depistarea promptă şi negreşită a oricărei cantităţi de apă adăugată în carburant de către operatorul peco - care pe mine m-a cucerit pe viaţă. O dovadă mai clară de respect faţă de clienţi nici că există! Dar, cu părere de rău pentru Mafia, preţuirea consumatorului nu face casă bună, în mintea celor de la Toyota, cu imaginaţia estetică...În acest caz, mă văd nevoit să subscriu la opinia lui @dan: trebuie revoluţionată cumva ideologia de design a celui mai vandabil concern auto al lumii, căci, în afară de Avalon, nu m-a frapat niciun model al Toyotei. Am vizitat odată un showroom Toyota situat chiar lângă unul Saab (în Pipera) şi atunci mă gândeam cum se făcea că Saab, în pofida impregnării cu carcase şi motoare GM, tot îmi măgulea retina mai plăcut decât vecina niponă. Oricum, în viziunea mea greu flexibilă (şi mă voi îndârji mereu să rămână aşa :D), cea mai reuşită "japoneză" d.p.d.v. artistic este...Honda Accord. Mi se pare chiar frumoasă, să dea naiba! Dar, totodată, trebuie să fiţi de Accord cu mine că cu o floare...
    Toyota recheamă 1.292.000 unităţi în SUA
  • @ala, pe limuzine şi chiar pe maşini de familie, în general pe maşinile mai lente, care nu sunt făcute pentru pilotaj sportiv, OK, se pretează cutiile automate, dar, cum eu prefer sedanele sport şi roadsterele, îmi place să deţin controlul total asupra cineticii maşinii! Şi să-mi obosesc membrele punându-le la treabă. Evident, există şi maşini hidramate rapide, dar mie mi se pare că scopul lor principal este să te familiarizeze cu un mod vulgar şi boieresc de a privi viteza.
    STUDIU: Sistemele de navigaţie integrate oferite în 2012 sunt cu 25% mai greu de folosit decât cele din 2011
  • RRR, chiar crezi că eşti cu adevărat liber? Ce utopie! Doar "Adevărul vă va face liberi", conform asigurării...providenţiale (Iisus). Iar Adevărul nu înseamnă decât un singur imperativ: să ieşim din robia păcatului...Faptul banal că acum nu ne împiedică şi nu ne reprimă nimeni pentru dreptul natural şi permis de Sus de a bălmăji vrute şi nevrute, oriunde, oricând şi oricât, doar ne creează iluzia că am fi perfect liberi !!! Ţi se pare că doar comunismul ţi-a băgat pumnul în gură? Stai să vezi aceeaşi meteahnă la cea mai rafinată formă de cripto-comunism: (tehno)globalismul...Nicio grabă! Acesta va reuşi să ne astupe şi glasul conştiinţei, nu doar glasul propriu-zis (deci va proceda subtil şi elegant, nu vădit şi brutal ca bolşevismul, pentru a se face acceptat de bună voie), iar "reţeta succesului" se referă, fără îndoială, la inocularea la scară globală a celei mai încătuşante, mai corozive şi mai dezumanizante patimi: hiper-electronismul. În final, o să-ţi dau şi altă temă de reflectat: "criza economică mondială" este reală, dar în sensul că aproape nimeni nu mai agreează munca fizică sau de alte valenţe creative, fiecare tânjind după un trai personal fără griji, asigurat fără efort, dureri şi privaţiuni, îmbelşugat, superconfortabil, securizat, ego-înverşunat şi perpetuu. Întrebarea de baraj este: nu cumva principala cauză a conflictelor sociale, deseori dramatice, rezidă tocmai din imposibilitatea practică şi logică a resurselor naturale ale planetei de a susţine veleităţile celor 7 miliarde de potenţiali bogătaşi? Sau cea mai mare parte dintre ei trebuie să se recunoască învinşi în favoarea unei elite fortificate de boaşe politico-legislative, adică adoptând volens-nolens principalele atribute creştineşti - cumpătarea, răbdarea, suferinţa şi, când totul i-ar pecetlui în sărăcie, resemnarea - doar forţaţi conjunctural, nu din voinţă proprie? :D
    Şoseaua Transalpina, nominalizată pentru un premiu de excelenţă la Paris
  • Frate Suedezule, noul 9-5 este o maşină paradoxală, nu numai din punctul meu de vedere: este ridicată pe o platformă autentică de Saab (AeroX, deci nu provine din Insignia, care, desigur, se trage şi ea tot din AeroX!) şi este, de departe, cel mai sigur autoturism din lume în prezent, dar, prin prismă calitativă (materiale folosite, îmbinări şi finisaje, spaţiu pentru pasageri, estetica bordului şi confort de ansamblu), i-am găsit pe viu destule bube, după cum poţi lesne să consulţi arhiva AM. Deh! Frumoasă şi robustă, dar a trebuit să plătească ultimul tribut către “filosofia” GM de construcţie...Deci ar fi o limuzină în care te-ai simţi practic în două feluri mari şi late: protejat şi dezamăgit :) Dacă ai alege Saab, tot 9000 rămâne etalonul în materie de lux...sportiv. Însă şi pe aceasta GM a avut oftică şi dacă îşi propune să dărâme ceva în mod eficient, inclusiv din curtea proprie, atunci reuşeşte “magna cum laudae”. General Motors – un nume atât de mlădios şi totuşi atât de odios...
    iCar
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău