• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Mă gândesc ce situaţie agreabilă îi fericeşte pe cei de la RR: faptul că îşi evidenţiază o etichetă inconfundabilă, un stil rafinat, o personalitate bine conturată, se datorează unui management excepţional prestat de BMW! Dar a apărut printre consumatorii standard de RR acest curent anti-Diesel pe care nu-l consider fondat…Poate a existat mereu, dar m-a deranjat modul cinic în care a răbufnit acum…Am citit pe aici şi referinţe negative faţă de Diesel-urile de BMW…Aş fi mincinos dacă aş afirma că am verificat pe pielea-mi proprie performanţele acestui tip de motoare realizate de producătorul bavarez. Deci nu ştiu de ce sunt capabile “D”-urile de BMW, dar intuiesc că, atâta timp cât ai sediul în coasta unui specialist istoric al Diesel-ului, recte MAN, nu se poate logic să nu fii influenţat în sens benefic în conceperea propriilor tale motoare D…Cert este că, dacă un concern precum Toyota, dintotdeauna înverşunat pe asigurarea independenţei profesionale, apelează cu dezinvoltură, contrar oricăror previziuni lucide, la Diesel-ul de BMW, atunci slab calitativ nu este! Dacă ar fi fost mai isteţi şi mai rapizi în decizii şi operativitate, poate că BMW Group ar fi putut înhăţa colosul MAN înaintea rivalilor de la VAG, dar, în cazul preluării proprietăţii asupra acestei corporaţii emblematice, au precumpănit unele afinităţi relevate mai demult, încă de pe vremea când se fabricau camioane cu siglă comună VW-MAN, prin urmare, uneori, oricât ar părea de ciudat la prima vedere, sensibilităţile şi bunele relaţii pot lua faţa unor ipoteze sau interese financiare…Mă refer inclusiv la cazul Porsche! @kumite m-a înţepat puţin sub centură, dar nu mă supăr…El are dreptate în fond cu egalitatea de grădiniţă Diesel = vehicule mari (sau comerciale), dar…Audi ne-a demonstrat sau, mai adecvat în context, ne-a spulberat un mit pe circuitul de la Le Mans, unde al său TDI s-a exprimat limpede: se poate şi aşa! Astfel, mi-i imaginez pe conservatorii englezi ajungând la aceeaşi concluzie; cu alte cuvinte: dacă vrei cu adevărat, poţi! În atare condiţii, atât responsabilii RR, cât şi clienţii obişnuiţi ai firmei, nu trebuie decât să ceară – băieţii deştepţi de la BMW vor fi pe recepţie oricum. @dan_grc, da, plaja indicată de tine este cea recomandată…Pe mine, unul, 4.2 TDI m-a băgat în sperieţi cu consumul (16-17 litri în oraş, ba încă fără multe semafoare sau multă circulaţie), deci…maxim 3.0 sau nu discutăm :)
    Clienţii Rolls-Royce: "Nu vrem motoare diesel"
  • PS: Sunt sigur că vei rămâne VW-ist pe viaţă, dar, când îţi vei permite, vei trece din barca VAG-comun în cea VAG-extra :) Bag mâna în foc că Passat CC îţi face cu ochiul peste Golf-ul pe care îl deţii acum, chiar dacă te-ai autoconvins că Golf reprezintă marea ta pasiune şi slăbiciune totodată…Ar fi bine să mă înşel, dar numai timpul va hotărî ce şi cum ;)
    Original
  • @slVW_83, stai liniştit, foarte bine că mă contrezi, căci aşa progresăm :) Evident, trebuia să fii mai atent la alte declaraţii pe care le-am făcut în mod FAVORABIL la adresa Golfului; generaţia a treia chiar am creionat-o în linii luminoase deoarece am manevrat-o personal, remember? Formele “pătrăţoase” specifice primelor trei generaţii mi se par chiar apetisante, cred că intuieşti că aşa gândesc! Nu-mi place nimic din ceea ce plămădeşte VW acum, aceasta era ideea! Hai, poate Scirocco şi Passat CC, care mă atrag, recunosc...Deci n-am “atacat” istoria Golfului, ci doar o politică curentă platfusistă a factorilor de decizie de la Wolfsburg. În speranţa că m-ai înţeles exact şi că nu ţi-ai creat iluzia că ponegresc “la grămadă”, fără să fac distincţiile necesare, îţi doresc şi eu numai bine şi…lămureşte-mă într-o chestiune de pură curiozitate: eşti aceeaşi persoană cu userul nelogat de odinioară “slv83”?
    Original
  • O creaţie a oceanului GM-comun, desigur, dar…hm, parcă aş prefera-o unui Golf! Îmi insuflă un sentiment “nice” din orice unghi aş recepta-o. Nu numai aspectul exterior bate fluierând cutia de chibrituri zisă Golf, ci şi panoul de comandă este mai bine organizat, cu o notă în plus de savoare…Poate nu m-aţi crede, dar eu am avut bafta să fiu plimbat cu unul dintre primele exemplare din gama “noul Astra” care au pătruns în România…Din afară nu pare, dar există spaţiu suficient în interior. În ceea ce priveşte varianta GTC, în mod indiscutabil nu poate fi asemuită cu o maşină de familie – motorul turbo destul de puternic ar pleda pentru oarece exclusivism…Chiar astăzi am mers în spatele unui astfel de exemplar – să mă topesc dacă mint. Este deosebită, ce s-o mai înfloresc (comparativ cu modelul Adam…rareori am apreciat un Opel din acest secol!). Motiv în plus pentru a-i blama din nou pe idioţii sadea din Renaissance Center fiindcă n-au ştiut să menţină mărci deosebite precum Saab, Oldsmobile şi Pontiac şi n-au vrut să stimuleze o cooperare cu adevărat funcţională, bazată pe respect reciproc, între Opel şi Saab. Excluzând din vedere inerentele inadvertenţe constatate de echipa AM şi acel format de Aveo al uşilor, ca un alt punct slab să zicem, eu aş cumpăra acest model fără probleme, dar mă tem că masa covârşitoare a naţiei valahe este prizoniera unei minţi lichefiate, în care s-a format la mal un…Golf :)
    Original
  • Hm, eu zâmbesc…Normal că mofturoşii clienţi, care plonjează pe grămezile de lovele precum aş plonja eu într-un bazin cu apă chioară, au oroare de Diesel, deoarece, chiar dacă, prin definiţie, RR nu aleargă repede, fiind o limuzină greoaie, le-ar sfărâma orgoliul aristocratic o eventuală “puturoşire” a maşinii pusă pe seama motorinei…Ideea pe care aceşti fandosiţi ai sorţii ori n-o sesizează, ori sunt prea proşti ca s-o ia în calcul, relevă că asociaţia limuzină-Diesel funcţionează de minune în curtea “triadei”…Plus că se pot realiza nişte motoare Diesel cu emisii poluante reduse, dar nababilor numai de mediu nu le pasă. Ba unii dintre ei tocmai datorită exploatării iraţionale şi abuzive a mediului se îmbogăţesc, nu? Chiar dacă RR intră la categoria superlux şi Audi, de exemplu, figurează “doar” la lux, nu văd de ce ar fi penibilă posibilitatea adoptării unui Diesel, cum crede @vlad. Poate oficialii RR au uitat să le pomenească acelor şmechermani plini de ifose de varianta turbo-Diesel! O grămadă de A8-uri se vând pe filiera TDI şi nu se mai simte nimeni “jenat” şi nici n-are senzaţia că ar fi ştirbită prestanţa de limuzină...Sau haideţi să inventariem câte S Klasse poartă “CDI” în coadă. Ba încă şi eu, mare adept al benzinarelor dintotdeauna, am început să privesc mai relaxat de ceva vreme şi chiar şi interesat spre maşini pe care să apară litera simbolică “D”…Saab 9-3 TTiD 1.9 180 CP ar fi o maşină excelentă de zi cu zi pentru mine (“JTD!” – mi-ar striga unii…aşa, şi? Diesel este un patent original MAN pe care îl foloseşte toată lumea de oriunde şi de când hău şi nu se mai vaită nimeni că ar fi copiat sau preluat). Deci, cu toată stima pentru RR, pe care l-am elogiat nu o dată: va veni şi vremea când aceşti răsfăţaţi ireductibili mintal, oricât ar renega pe drept maşinile electrice, nu vor putea scăpa de trecerea la Diesel, iar primul pas în acest sens cred că îl vom vedea în dreptul verişorilor de la Bentley…
    Clienţii Rolls-Royce: "Nu vrem motoare diesel"
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău