• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Da, Lau, de acord cu tine, toate bune şi frumoase, OK, să ne referim numai la prezent…dar ce constatăm în prezent? Plagiat în dreptul japonezilor?! Degeaba se bucură Lexus pe mapamond de o imagine solidă, de fiabilitate recunoscută via Toyota şi de un eşantion consistent de clienţi mulţumiţi – dacă vrea s-o dea în bară cu un asemenea kitsch corcit ca acest LS, n-are decât, dar ştii cum se întâmplă de obicei, precum în căsnicie: chiar dacă îţi determini nevasta să te venereze ani la rând, o singură dată dacă vei călca strâmb faţă de jurământul de fidelitate poate o va îndupleca să te ierte, dar cu siguranţă n-o să te mai privească niciodată “la fel ca înainte”…Deci nu calific gestul lui Lexus o simplă gafă, care merită trecută cu vederea, ci rea-credinţă în interpretarea propriului cod de valori, desconsiderare a publicului ţintă, indolenţă în a imagina un design original şi raliere conformistă la trendul global…Corect?
    Noul Lexus LS - imagini oficiale cu nava amiral
  • Încă o dată persiflez tentativa umană ridicolă de a evita inevitabilul…Mulţi par să nu priceapă un adevăr elementar: tehnologia, oricât ar ajunge de avansată, se poate cununa cu hazardul tocmai când ţi-e lumea mai dragă şi când te încrezi mai straşnic în dânsa…Tipic americanilor: în Renaissance Center se vehiculează multă ştiinţă, dar şi stupiditate pe măsură, într-o coabitare ideală! Concret: ei vor să-şi ajute clienţii să prevină pericolele în trafic, dar nu sunt în stare să prevadă cel mai mare pericol pentru ei înşişi, care îi vizează direct, venind de peste Ocean şi crescând precum o cocă uitată la dospit, identificându-se cu o corporaţie care, atunci când va dori să pună laba autoritar pe piaţa americană, îi va aborda frontal şi brutal pe căpcăunii din GM: “Ori ne puneţi la dispoziţie toată baza voastră materială şi logistică imensă, ca să producem direct la botul calului, ori veţi dispărea din istorie!”…Care ar fi soluţia cea mai indicată pentru viitorul GM? Să lase rahaturile astea high-tech, fiindcă n-are şanse să se compare cu Volvo şi nici măcar cu Saab la ingeniozitate şi tenacitate, şi să se ocupe mai îndeaproape de carcasele şi performanţele lui Opel-Chewoo, căci n-are de înfruntat numai ofensiva concentrată a lui VAG, ci şi ascensiunea spectaculoasă a lui Hyundai Group. Concurenţa nu prea umblă cu sisteme de detectare sau mai ştiu eu ce, dar reuşeşte să-şi vândă ciurucurile într-un ritm comparabil cu al unei ţigănci care vinde seminţe pe stadion.
    GM lucrează la un sistem de detectare a pietonilor prin Wi-Fi
  • @Mafia, eu am auzit că se întâmplă lucruri triste în Japonia zilelor noastre, cum că oamenii au început să se identifice cu…roboţii, trăind doar pentru a…trăi. Acea obsesie, de altfel lăudabilă până la un punct, de a avea sentimentul datoriei împlinite la serviciu este treptat împinsă spre extrem, afectând viaţa familială, socială, culturală…”Modelul japonez” se afirmă plenitudinal şi în blazata Europă, unii murind la propriu extenuaţi de muncă voluntară excesivă, care în nici un caz nu cutremură Raiul de admiraţie faţă de acest tip de stoicism heirupisto-utilitaristo-narcisisto-egoist, dar, pe de altă parte, japonezii tind să-şi nesocotească propria lor seriozitate ancestrală, caracteristică, pentru a se deda la acel gen de festivism pro-imagistic provenit de pe arcul subcultural euro-american, fiind socotit la fel de “cool” precum surmenajul profesional, care cică te ridică apoteotic în ochii celorlalţi…Teribilismul cu Toyota aruncată din cer este un exemplu elocvent în acest sens. Să nu fiu înţeles greşit: apreciez maşinile japoneze pentru ceea ce au însemnat înainte…Dar, având în vedere noul context ideologic, de sorginte clar globalistă, care a cuprins arhipelagul nipon, nu, mersi, nu gust creaţiile actuale şi nici maniera de a li se face publicitate, o transpunere fidelă a năravurilor euro-americane, deci prefer să-mi aduc aminte de industria auto a acestei ţări milenare aşa cum am cunoscut-o la timpul ei de glorie incontestabilă…
    Toyota aruncă o maşină cu paraşutişti dintr-un elicopter
  • Imediat după ce am accesat această pagină, chiar înainte de a citi aprecierile judicioase ale lui @zarnesteanu, am rămas siderat instantaneu: ce chinezărie ratată o mai fi şi asta, cu botul acela prost mascat de A8?! Intrigat, am derulat şi foto-show-ul şi iarăşi şoc: posterior de Seria 7 toată ziua…Până acum am tot vorbit de chinezisme, dar iată că, pe nepusă masă, vom fi nevoiţi să râdem şi de japonisme…Hm, n-ar trebui să mă mire – cu ceva timp în urmă, cineva mi-a spus că în Japonia există cel mai aprig…comunism; m-am uitat lung la dânsul şi mi-am zis în barbă că aberaţie mai cruntă n-am auzit vreodată (cum adică comunism într-un stat tradiţional monarhic şi unanim socotit democratic?!), însă, pornind de la axioma că performanţele economice ale ţărilor comuniste se bazează de fapt şi de regulă pe licenţe occidentale, parcă aş înclina să-i dau dreptate…Să nu uităm că, până pe la jumătatea secolului XIX, Japonia era doar un tărâm izolat, rupt de lume şi înapoiat din toate punctele de vedere, unde doar codul Bushido era hegemonic…Revoluţia industrială a debutat în patria samurailor odată cu trimiterea la studii diverse în Europa a tinerilor veleitari, care au priceput repede cum se traduc pe viu noţiuni tentante precum capitalism, modernism, dezvoltare, progres…Dacă nu s-ar fi iniţiat acea acţiune politică excepţională de migraţie studenţească din raţiuni de stat, în mod sigur astăzi am fi situat Japonia pe acelaşi palier socio-economic cu unele ţări africane…
    Noul Lexus LS - imagini oficiale cu nava amiral
  • Şi eu am aceeaşi dilemă ca dan_grc: care-i şpilu’? Ce au vrut să demonstreze cu această scamatorie ieftină? În ce scop s-a turnat clipul? Comercial? Mi se pare că Toyota o va lua razna încet-încet…Ridicarea vertiginoasă a lui Hyundai-Kia va amplifica decăderea japonezilor. Oricum, modelul respectiv nu-mi place nici măcar pentru a căra cartofi cu el. Iar Lexus se va chinui degeaba să se impună în segmentul unde “triada” (plus…Cadillac) face legea. Eu îndrăznesc să afirm că seismul teribil de anul trecut a zguduit industria auto japoneză într-un mod mai grav decât am putea crede…
    Toyota aruncă o maşină cu paraşutişti dintr-un elicopter
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău