• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Dacă mi se permite şi mie o părere umilă, considerându-mă departe de a fi vreun etalon sau vreun specialist. Cred că se întâmplă ceva nefiresc cu acest MARE concern: Toyota…Am birjărit atât de mult Toyota încât, în mod logic, ar fi trebuit să fiu toyotist, nu saabist…Primul semn de întrebare mi l-am pus în legătură cu decizia niponilor de a solicita motoare extra-house…Hai, dacă ar fi fost benzinare, tot nu m-ar fi uimit, dar…Diesel?! Mulţi mi-au cerut să le vând Corolla mea pe motorină tocmai fiindcă îi ridicau capota şi rămâneau înmărmuriţi; cică era neverosimil şi miraculos ca motorul să arate atât de bine şi să “huruie” atât de viguros după 300 000 km rulaţi efectiv (de mine plus babacu’). Şi n-avea nimic în plus faţă de specificaţiile din fabrică, doar un filtru intermediar de motorină care o curăţa bine de “impurităţile” pur balcanice şi care trebuia schimbat la fiecare 5000 km. Problema principală pe care eu am remarcat-o la acest model ("noul Auris") ar fi, de fapt, împărţită în alte trei: 1) interiorul banal, chiar mai “boring” decât cel al ediţiei precedente; 2) spatele pare preluat de la Hyundai i30 (OK, Dane!); 3) chiar n-a observat nimeni că forma de ansamblu a acestui model se inspiră destul de izbitor din cea a lui…Citroen C4 ultima generaţie? (modelul francez ceva mai “rotunjit” – ba încă spatele despre care discutam mai sus ar aduce mai degrabă cu C4 decât cu i30…). Poate mă înşel în această ultimă privinţă, dar pe mine, unul, mă zgârie pe ochi asemănarea, ipotetică sau reală :) Aş mai adăuga un lucru important despre renumita fiabilitate japoneză: este exprimată la superlativ doar de…Toyota Group! Uneori priveam cu jind la Mitsubishi, mai ales variantele supraalimentate, până mi-a dat peste bot un autentic specialist: “Te cucereşte motorul de 2000 cc şi 300 CP ? Dar te-ai întrebat ce fiabilitate asigură?!”…”Păi?”…”Păi limitează-te la maxim 250 CP, inclusiv tunat, pentru orice 2.0 turbo” (evident că nu-l ascult: un 900 Talladega 2.0t 300 CP poate fi excepţia isteaţă!). Deci Toyota echivalează cu 70 % din succesul global al industriei auto japoneze din toată istoria ei! Obiecţii?
    Toyota Auris - imagini cu exteriorul şi interiorul noii generaţii
  • Dovezile pe care le vrei răzbat în mod foarte simplu din date şi dimensiuni, plus forme de ansamblu…Asta dacă ai idee ce înseamnă o platformă tehnică…Dar tu insişti pe şasiuri. Chiar crezi că veneau transportate efectiv din Russelsheim la Trollhattan, în formă finită?! Cine te-a minţit? De regulă, suedezii au un simţ foarte dezvoltat al proprietăţii şi de aceea n-ar fi acceptat niciodată aşa ceva, chiar şi ordin tunător de la Detroit să fi fost! Nu ştii faza cu debutul producţiei ultimului 9-5? Iniţial fusese stabilit de către GM Europe, dispunând de autoritatea pe care o avea asupra celor două mărci din subordine, ca acest model să fie construit integral în fabrica Opel…Suedezii s-au simţiti atât de jigniţi încât şi-au luat libertatea de a se prezenta la Russelsheim, de a ridica de acolo schiţele , matriţele şi utilajele de producţie destinate lui 9-5 şi de a le muta la Trollhattan (dar greşeli tot au făcut, chiar puerile, observabile la maşină…GM a avut grijă să risipească în 20 de ani pedanţa caracteristică a angajaţilor Saab…ba încă le-a insuflat şi ceva lene, cum am observat într-un reportaj pe Youtube efectuat în fabrica Saab, în care unul lucra şi zece se uitau contemplativ la dânsul…păi cum să nu te pândească falimentul în atare situaţie?!). Nu-ţi sugerează nimic această atitudine naţionalistă a nordicilor? Mă obligi la off-topic (Automarket a tunat de curând că nu va mai permite nimănui deviaţii de la subiect!) doar fiindcă eşti încăpăţânat ca un catâr…Noaptea trecută făcusem un apel solemn la toată lumea să fim mai maleabili unii cu alţii…Sau nu se vrea?! Las’ că mulţi trufaşi vor regreta Saab până la urmă, chiar aşa “impurificat de GM” cum pare, fiindcă inclusiv ei, cu mintea lor distorsionată, vor înţelege pe viu ce viitor “luminos” va fi rezervat industriei auto la nivel mondial…Dar să scuipe brandul până una alta, căci ce altceva mai interesant pot face?...De fapt, tu ai ceva cu mine sau cu marca? Îţi place să mă şicanezi? Bine, acum o să scriu repetitiv ceea ce mă baţi la cap să scriu, dar musai cu litere mici, aşa cum îmi recomanzi tu: general motors, general motors, general motors…Mai vrei? Oricum, VAG propune în ultima vreme produse parcă ceva mai arătoase, mai ales după ultimele facelift-uri de la VW, astfel că GM-comun de care povesteam recent s-ar putea să se împotmolească chiar acolo unde speră să facă mulţi purici, adică în Europa...De fapt, vom constata la sfârşitul anului cum VAG-comun, mai ales prin intermediul lui VW şi Skoda, va snopi ansamblul bicefal Opel-Chewoo! Dacă nu şi Renault-Dacia vor sta mai bine. La cifrele vânzărilor mă refer, evident. Ba şi la ceva interioare mai prelucrate…Atunci o să te pun eu nu numai să rosteşti, ci să ţipi de-a dreptul: volksvagooooon.
    Chinezii copiază grosolan designul Cadillac pe trei modele locale
  • Camaro, Mustang, Challenger…Nu există rivale pentru aceste trei bijuterii în direcţia muscle-car, dar, perceput de aproape, de la nivelul unui pas până la uşă, nici un coupé nu-mi fură ochii precum 9-3 Convertible…Sigur, n-ar fi avut niciodată puterea unui Camaro. Totuşi, la americani totul porneşte de la imperativul şi imperiosul de “strong”, “force”, “power”, care nu vor face niciodată casă bună cu…fineţea, rafinamentul, armonia. Normal, eu elogiez de obicei frumuseţea “americanelor”, dar n-o voi şi gusta vreodată deoarece mă…îngheaţă. Liniile lor reci, non-senzoriale, inspirate doar din paradigma brutalităţii, mă pot impresiona, dar nu mă pot şi atrage…Buick-ul Riviera pe care îl evidenţiasem eu ieri a pierdut însă bătălia impactului vizual al bordului faţă de Saab 9000 CD. Suedezii se descumpăniseră când apăruse acela, dar şi-au pus sufletul pe jar şi l-au “anihilat”. Oricum, se anunţă destul de interesantă această variantă decapotabilă de Camaro. Cel mult o pot admira prin show-room şi…atât. The American dream is great, but it’s not enough for me!
    Chevrolet Camaro Dusk Edition, primele imagini şi informaţii
  • @dan-grc, uite, îmi însuşesc cu capul plecat muştruluiala ta! Vorbesc serios, ca să nu se creadă pe aici că eu gravitez numai în sfere înfumurate şi nu mă uit decât cu dispreţ antiproletar la “muritorii de rând”…Mi-aş fi însuşit-o fără murmur şi într-un caz recent, legat de un tip în care avusesem încredere prea mare, dar modul cum m-ai pus tu la punct…mi-a plăcut! Bizar, nu? Nu! Primesc smerit critica ta nu numai fiindcă ştii să te exprimi civilizat, ci şi fiindcă ai demnitatea să-mi spui deschis ceea ce te-a deranjat la mine! Doar am rugat lumea să procedeze aşa după nefericitul incident cu Mr. O… De ce îl sprijin pe @Mafia? La fel mi s-a reproşat şi în cazul @edi80. Hm, este o chestiune de psihopedagogie…Şi pe @lorinczi.thomas (îl mai ţine minte cineva?) am încercat să-l susţin omeneşte. Am dat greş fiindcă el a dat greş…Nu m-a ascultat. Calitatea lui @Mafia mi se pare simplul fapt că a îmbrăţişat o marcă (mai cuprinzător spus, un grup: Toyota), dar hiba care îl trage puţin în jos este maniera neindicată de a “da cu copita” în “adversari”…Chiar îi recomand polemica, căci aşa evoluăm cu adevărat, nu din vorbe goale, dar se impune puţină echilibristică verbală. Dacă cineva îi atacă marca favorită, poate reacţiona defensiv, doar este un sentiment firesc, dar n-ar fi rău să aleagă mai multă nuanţă…Brutal, cu barda, drept la ţintă, pot da şi eu…şi pe urmă să regret. Şi nu cred că unele desconsideraţii faţă de Toyota, mai mult sau mai puţin intenţionate, conţin atâta venin cum se întâmplă în cazul împroşcărilor de-a dreptul mârlăneşti la adresa lui SAAB şi cărora trebuie să le răspund cu fermitate de fiecare dată, în numele adevărului din teren, nu numai scriptic…Sper să nu se supere @Mafia pe mine. Şi eu, la debutul meu pe Automarket, cam aruncam bumerangul cu ochii închişi, uneori numai de dragul efectului, dar trecerea mută şi implacabilă a timpului şi maturizarea eseistică zic eu că m-au “cizelat”. Ştiu că pare un clişeu ultra-trambalat, dar…toţi greşim. Ideal ar fi să-i mulţumim în fiecare zi Creatorului nostru mult prea răbdător cu păcatele noastre fie şi numai fiindcă ne-a dăruit acest privilegiu moral de care nici îngerii nu se pot bucura: posibilitatea de a greşi! Deşi pare ciudat la prima vedere, numai prin aceasta putem descoperi cine suntem în substrat şi unde se cuvine să ajungem! Şi am mai observat un aspect nostim: când lauzi pe cineva şi dânsul simte că eşti sincer, te crede şi chiar îţi transmite imediat că te consideră “cel mai cel mai” ! Se întâmplă astfel dintr-un motiv foarte simplu…sau hai să-l numim mai bine impuls lăuntric: lumea în care suntem siliţi să trăim şi s-o “digerăm” zi de zi demonetizează de zor şi înfierează cu spor roade sufleteşti imuabile precum sensibilitatea, preţuirea, devoţiunea, integritatea şi mai ales…Adevărul, prin urmare orice om, indiferent de natura lui tipologică (adică dacă este “bun” sau “rău” – alte concepte de bază care sunt răstălmăcite sau reinterpretate în mod coercitiv “politically correct”…), “simte” foamea copleşitoare de a fi…mângâiat cu cuvinte de zidire, de linişte, de şagă (cum mi-am pigmentat eu mai sus abordarea la adresa lui @Mafia), chiar şi de protecţie, acum, când orice frunză în vânt este strict monitorizată de artizanii globalişti ai “managementului de risc” şi ajunge să insufle prostimii teama ilogică de necunoscut, de “nelegiferat”, de “altceva spre altunde”…Înţelegeţi? Haideţi să fim iarăşi…buni, dar numai sub auspicii politic…incorecte. OK?
    PSA şi Toyota vor produce împreună vehicule comerciale pentru piaţa europeană
  • @mntsn, ai dreptate în fond. Da, GM mai are mult de lucrat la capitolul fundamental numit eficientizare structurală! În acest moment, odată cu achiziţia lui Ducati, VAG a devenit cu certitudine singura corporaţie auto din lume cu reprezentare completă a segmentelor şi categoriilor de autovehicule! Poate şi singura din istorie…Începând cu motocicletă şi terminând cu autobuz, nemţii din Wolfsburg şi-ar putea asigura o gamă tot mai largă de clienţi, de pretutindeni…Deşi v-am tot împuiat capul cu posibila interacţiune şi fuziune futuristică GM-VAG, cred totuşi că am fost blând în estimare, deoarece s-ar putea să asistăm la un moment dat la un veritabil…canibalism (preluare, selectare şi “digerare”); cine pe cine va înghiţi n-ar fi deloc greu de intuit…De aceea “domnul cu punct” de mai sus ne îndeamnă să ne debarasăm de teorii la kilogram şi să savurăm din plin bietele MAŞINI cât încă se mai pot numi astfel…OK, let’s do it! :)
    Cadillac XTS ar putea fi folosit drept platformă pentru un viitor model Opel de clasă mare
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău