• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Hai, lasă răutatea gratuită, pseudo-cuantice! OK, admit că SAAB a greşit cu interioarele începând cu primul facelift atât la 9-3 (2004), cât şi la 9-5 (2006), parcă sinucigându-se la nivel de imaginaţie creativă, în mod inexplicabil…Da, până şi userii de pe forumul SAAB România au dezavuat bordul ultimului 9-5, care nu se compară cu cel al Insigniei sau al lui Regal, fiind: platitudinal, sărăcăcios, cu îmbinări amatoristice, “nuca” schimbătorului aproape că loveşte în panou pe poziţia “Parcare”. Prea mult plastic de fond, volan oarecum de Audi, spaţiu strâmt la picioare în spate, plafon prea coborât spre muchiile uşilor spate, de dai cu capul volens-nolens la instalarea pe banchetă, portbagaj excedentar, ilogic pentru o limuzină declarată. Deschidem capota: unele cabluri sunt slab mascate sau înţepenite între cadre şi dispozitive (!) Eu însumi am constatat, pe pielea-mi proprie, toate aceste…”nesaabicităţi”. Başca grila clasică de SAAB des-figurată. 9-5 actual a reprezentat batjocura supremă, de despărţire, din partea despoţilor din GM… Cât despre motorizări, Ecotec-urile sunt mai performante chiar decât TFSI-urile alea super-elogiate şi super-premiate (la pomul lăudat…), remember analize paralele în acest sens? :P Iar V6 2.8 turbo…nici un analist auto de specialitate nu l-a criticat. JTD-ul…na, GM l-a vârât pe gât suedezilor, deci ce puteau să facă? Dar, iarăşi, rivalizează cu TDI-ul la unii parametri, nu? XWD-ul…l-a preluat şi Opel, ha? Platforme Opel…să mori tu? 9000 SG, nici o legătură. 9-5 de până în 2009 a folosit cea mai modificată plaftformă de GM. 9-5 actual are la bază de fapt...AeroX. 900 SG…mda, un Vectra A (GM a insistat cu forcepsul, ca să arate în ce constă achiziţia firmei suedeze…), dar modificat considerabil. 9-3 FG – urmaş direct al lui 900 SG. 9-3 SG, inclusiv facelift 2007, da, se “trage” din Vectra B, dar care, la rândul ei, a “împrumutat” direct forma anterioară (mai ales farurile) a lui 900 SG, care evaporase deja impresia de Vectra A…Ţi-am năruit pseudoargumentele? Ai vrut doar să insinuezi că SAAB ar fi fost tot o “copie grosolană”, ca şi cazul din articolul curent, dar…nţ, n-a mers, culcă-te sau învaţă pentru BAC! Concluzie: Saabofobii să nu se mai obosească nicicând…Se complică inutil. Şi nu eu îi contracarez, ci…realitatea aceea văzută trunchiat de dânşii. Ajunge, mă căpiaţi! Păi până când? – vorba nemuritorului C. Tănase. PS: @Automarket, nu-i vina mea pentru acest off-topic! Dar să se termine odată cu minciuna şi machiavelismul; dacă SAAB a “decedat mortal”, din motive arhicunoscute, măcar se cuvine puţin respect celor care i-au rămas loiali…Ce Dumnezeu!
    Chinezii copiază grosolan designul Cadillac pe trei modele locale
  • Îi salut pe @mtnsn, pe @dan_grc şi pe domnul anonim reprezentat de un punct! @ mtnsn, da, sunt de acord cu eliminarea unor mărci să le zicem prea adecvate “timpurilor” şi care nu (mai) impresionează cu nimic…Dar, totuşi, parcă Buick şi GMC înseamnă ceva istorie rezonantă…Fiecare se mândreşte cu câte 110 ani în spate! De exemplu, un model precum Buick Riviera generaţia ’87-’93 m-a lăsat cu gura căscată de mult timp…Un asemenea bord, conceput în cel mai frapant stil “aero”, îţi dă impresia că ai pătruns într-o carlingă autentică de avion (cred că cei de la SAAB au fost şocaţi atunci), deşi, paradoxal, maşina n-a rupt gura târgului la capitolul vânzări. Plus că era primul model din lume prevăzut cu touchscreen, o tehnologie foarte avansată pentru acea vreme. Sau vehiculele grele de la GMC (camioane şi autobuze) mi s-au părut întotdeauna foarte reuşite estetic, başca dotarea cu Diesel-uri puternice. Tâmpenia grangurilor GM s-a manifestat, în cazul Buick, prin întârzierea adaptării la exigenţele premium după 2000, pierzând oarecum trena lui Cadillac şi chiar şi a lui SAAB, dar corectându-se odată cu reevaluarea generală a cărei prioritizare a fost forţată de colapsul din 2009 (faza cu “plantarea” în China ţine tot de scopuri comerciale stringente, dar Buick-urile locale, din SUA, epatează acum prin bun gust şi rafinament, deci americanii de rând ar fi chiar idioţi să nu le cumpere…), iar în cazul GMC a reliefat interferenţa profesională cu Chevrolet-comerciale, ceea ce s-a petrecut mai demult, dar nu trebuia stricat rostul diviziei GMC…Aşa au rezultat de-a valma multe variante comune, departajate doar prin grilă şi siglă, de SUV-uri, camionete şi van-uri, iar lumea preferă Chevrolet în dauna lui GMC, pe aceleaşi segmente, din raţiuni de trend, imagine, sonoritate şi…obişnuinţă. Este logic să fie aşa. Soluţii ipotetice: ori GMC ar trebui să se axeze din nou pe “grele”, la nivel competitiv, în patria unde camionul se bucură de reputaţie sfântă prin vocaţie, şi astfel să lase sectorul light/medium-duty lui Chevy, ori GMC să preia sarcina a tot ce înseamnă “comerciale” în cadrul GM şi astfel Chevy să se rezume la sedane, muscle- şi supercars. Totul poate fi realizabil, mai ales că ar fi penibil ca boşii din Renaissance Center să invoce lipsa fondurilor necesare pentru aceste posibile investiţii câştigătoare! Pe de altă parte, tare mă tem însă că , dintr-un copac falnic ca odinioară, General Motors Corporation ar putea degenera treptat într-un buştean putred, care să cadă inevitabil la pământ, pradă uşoară pentru termite transoceanice care acum îşi fac simţită prezenţa pe tărâm yankeu în mod mai mult decât…vag :D Adică strălucirea “extra” care învăluie câteva maşini GM actuale s-ar putea să nu însemne decât liniştea dinaintea furtunii…Dar să nu mă mai dedau la profeţii amare, aşa am promis, nu? Una peste alta, Hitler este mort, dar spiritul său funest de a cuceri “spaţiu vital” a rămas valid şi s-a transmis unor urmaşi “nevinovaţi”, iar Dumnezeu S-a lepădat de SUA…Părerea mea!
    Cadillac XTS ar putea fi folosit drept platformă pentru un viitor model Opel de clasă mare
  • @Mafia, eşti ironic, nu? :P Legea aceea mult controversată a drepturilor de autor funcţionează doar în areal intelectual, dar de copiile acestea ordinare care îl indignează pe orice automobilist cu capul pe umeri nu se ocupă nimeni cu putere de lege?! Mă îndoiesc că GM şi-ar fi dat acordul pentru a fi luată la mişto, chit că are interese substanţiale pe piaţa chinezească, care însă privesc strict modelele sale, nu altceva! Bravo lui @Bogdan că a folosit un termen relevant precum “grosolan”… Apreciez mai mult la un jurnalist curajul decât obiectivitatea sau imparţialitatea! Dacă întreg poporul chinez încurajează şmenozeli la drumul mare precum cea semnalată aici, atunci economia lor “fulminantă” nu înseamnă decât o gogoaşă umflată cu steroizi…Sau un balon imens de săpun care va ceda la prima adiere mai severă de vânt recesiv… Acum trebuie să apară cineva care să mă reveleze că eu scriu de la un computer realizat cu materiale chinezeşti şi asamblat cu mână de lucru aşişderea ;)
    Chinezii copiază grosolan designul Cadillac pe trei modele locale
  • Mă declar în asentimentul antevorbitorilor meu…SAAB 9-8?! Autorul ar fi trebuit să specifice sursa, mai ales că este pentru prima dată când auzim de un asemenea proiect! Posibil să fi fost în intenţia lui GM, mai ştii? Dar…ce-a păzit, de ce n-a sărit cu loveaua, ce alte proiecte i s-au părut mai importante? @dan_grc, 9-5 actual face parte din segmentul lux, dar la clasa mediu-mare, tip E Klasee, A6 sau Seria 5. Un eventual 9-8 (sau 9-7, după cum fabulaseră cei de la Youngman) ar fi sărit direct în ograda lui S Klasse, A8 sau Seria 7. Doamne, câte prostii a putut săvârşi GM în privinţa lui SAAB…Mai bine nu-şi vârau coada în bucătăria lui Saab-Scania în ’89. Sau americanii ar fi fost mai inspiraţi să fi renunţat la Opel când s-a ivit ocazia, dar…hm, treaba cu “prost, dar mult” (bănet), v-am zis-o de curând…Şi, totuşi, Chewoo urcă vertiginos actualmente pe scara evoluţiei comerciale (însă d.p.d.v. calitativ n-ar fi nici o şansă de revigorare…de exemplu, Lacetti sau Aveo sedan par doar nişte Dacii mai suple :)), aşa că ideea cu dispensarea de beleaua germană n-ar fi chiar inoportună, la o adică. Stupid people, de! Dacă ar fi investit cât şi cum trebuie în maşini superioare lui Opel precum SAAB, Pontiac sau Oldsmobile, colosul din Detroit nu s-ar fi confruntat astăzi cu pocinogul acesta de Opel contemporan, care nu împarte nimic glorios cu Opel-ul postbelic! Însă, după 83 de ani de coabitare, atât cu lumini, cât mai ales cu umbre, poate ar fi vremea nimerită pentru o schimbare radicală, dar şi pentru o reflecţie profundă: GM Europe a aplicat oare strategia justă defavorizând marca suedeză? Da, @Omega, sunt doar zvonuri, deocamdată, dar eu cred că americanii şi-ar da singuri foc la valiză dacă ar poci asul lor din mânecă, Cadillac, încrucişându-l cu Opel...Sper să nu se dovedească iarăşi nişte dump-heads…
    Cadillac XTS ar putea fi folosit drept platformă pentru un viitor model Opel de clasă mare
  • Nu-şi mai are rostul nici o profeţie despre peisajul auto global al viitorului nu prea îndepărtat…Şi eu, şi alţii s-au pretat la destule astfel de premoniţii sumbre şi lucide totodată, deci n-o să exagerăm cu ele repetându-le întruna. Mă surprinde însă politica “amalgamistă”, eterodoxă, a marelui concern Toyota, care atâtea decenii a ţinut cu sfinţenie la autonomia sa profesională, funcţională şi decizională şi parcă dintotdeauna a refuzat din start, încă de la stadiul de idee, orice fel de asociere sau fuziune, cel mult absorbind firme mai mici, total sau parţial, cum ar fi cazul lui FHI, deţinătorul lui Subaru. Deşi nu sunt un amator de Diesel, am fost foarte mulţumit de o Corolla 1.8 D şi de fiabilitatea sa uimitoare (cel mai mult mi-a plăcut avertizorul special care semnaliza apa adăugată fraudulos în carburantul de la pompă…şi care se aprindea de-o frumuseţe şi de regulă!), negândindu-mă vreodată că mândria samurailor va ajunge la un moment dat să fie călcată în picioare tocmai de către ei înşişi doar de dragul globo-ralierii şi pentru foamea aceasta patologică-universală de profit…Dar ce să mai discutăm atâta timp cât puriştii şi admiratorii Diesel-ului japonez au rămas tablou când Toyota lor dragă a făcut cu ochiul “trufelor” nemţeşti…Cât despre actuala îmbârligătură, este treaba lor (PSA şi Toyota Group), dar este un sentiment foarte dezagreabil să vezi cum se împlinesc sub ochii tăi, cu precizie, lucruri pe care le poţi anticipa cu uşurinţă…Această cruzime a sorţii eu o înţeleg, dar n-o accept! De aceea sunt Cuantic. Cine şi de ce îl împurpurează pe @Mafia cu consecvenţă? Observ că este “ştampilat” la cote înalte de fiecare dată când îşi redă opinia…Frate, uite un sfat: încearcă să nu mai judeci cu mintea ta…Eventual scrie cu graffiti pe toate zidurile – @Mafia + VAG (sau Renault-Dacia) = love – să vezi atunci ce de “frunze” te vor copleşi pe aici :D A început să mă sictirească presa auto, de oricare ar fi…Automarket n-are nici o vină că totul a devenit o rutină apăsătoare şi fadă; pur şi simplu lucrează cu piaţa de date existentă, că alta nu-i! Înverşunarea unora pro-globalism şi mai ales pro-stereotipuri mă lasă fără replică…Pentru ce să spui că motorul x are puterea y şi cuplul z sau funcţia t are fix rolul q? A, dacă te provoacă cineva la o paralelă calitativă, da, dar să mizezi numai pe aspectele tehnicoase…parcă nu denotă vreo inteligenţă deosebită! Sau poate că menirea unui forum se rezumă sau se circumscrie “trendului” sau “impresiilor” flatulente. Eu nu socotesc aşa libertatea de expresie. Ori încercăm să dăm glas unor probleme realmente elocvente, constructive, chiar revoluţionare, ori ne complacem în “mamă, ce le am io cu mecanica (sau tehnologia), mânca-v-aş, vă rup!” sau în platitudini pe care nu le mai citeşte nici dracu’ după câteva zile sau în pugilism verbal fără noimă…So?
    PSA şi Toyota vor produce împreună vehicule comerciale pentru piaţa europeană
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău