• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Un adevărat model sport…Un supercar care nu admite alt rival decât Dodge Viper…Interesant este că a patra generaţie de Corvette a împrumutat forma scaunelor sale prototipului…SAAB EV-1. De ce “n-a prins” Corvette în Europa? Oare nu cunoaştem noi mărci europene cu aceeaşi configuraţie tehnică: motoare faţă-tracţiune spate? Eu zic că “n-a prins” fiindcă, de obicei, europenii nu debordează de inteligenţă…Întotdeauna au crezut că “bun” este totuna cu “corect politic” sau cu “a fi în trend”… Am început să realizez că cei de la GM sunt isteţi…Perverşi, dar cu cap! De ce? În mod neoficial, s-au împărţit deliberat în două entităţi, atât prin prismă conceptuală, cât şi economică. Ce înseamnă acest lucru? Că putem vorbi despre un GM non-calitativ sau “comun” (ordinar), reprezentat de Opel şi Chewoo, care aduc grosul profitului pentru corporaţie şi încă bani serioşi, cu găleţile, iar această realitate lucrativă asigură nu numai supravieţuirea, ci şi înflorirea celei de-a doua entităţi, cu adevărat importantă pentru statutul global de imagine al mastodontului american, şi anume GM calitativ sau “extra” (exclusivist), reprezentat de Camaro&Corvette, Cadillac, Buick şi GMC. Toate modelele din această ultimă categorie arată din ce în ce mai atractiv, deşi producţia tinde să depăşească perimetrul local, sub impulsuri globaliste…Poate că pe tărâm propriu, în SUA, nu epatează chiar prin exclusivism, deoarece băstinaşii le cumpără în mod obişnuit, adică masiv, dar avalanşa sufocantă de “japoneze” şi “europene” s-ar putea să-i confere treptat lui GM-extra, la nivel local, această însuşire onorantă, sinonimă cu valoarea, cum probabil nimeni n-ar fi anticipat odinioară…Acum înţeleg perfect de ce GM doar s-a jucat de-a vânzarea Opelului…Dacă ar fi făcut-o pe bune, s-ar cam fi pârlit la coadă şi ar fi înregistrat un faliment logic. La fel dacă s-ar fi retras din zona Daewoo în urma criticilor puternice, mai ales ale puriştilor Chevy. Dar managerii din Renaissance Center au presimţit că lumea auto, în general, şi consumatorii de rând, în special, vor pune tot mai mult accent pe automulţumirea lui “ieftin, economic şi uşor de întreţinut”, iar pe tine, ca producător de talie, această masă înfiorător de vastă de gâscani & gâsculiţe pe de-o parte te menţine pe linia de plutire (“comun”), iar pe de alta îţi inspiră idei inovatoare (“extra”)! Oricum, americanii au dovedit încă o dată că se pricep de minune la strategii câştigătoare…Mai timid joacă VAG pe această carte nostimă: “prost, dar rentabil; bun, în umbră”…La nemţi, VAG-comun este prea lăbărţat ca desfăşurare de forţe şi importanţă acordată, iar VAG-extra (Porsche, Bugatti, Lamborghini şi Bentley) s-a “contaminat” într-o proporţie prea ridicată cu motoare de la entitatea “comună”(exceptând Lambo, încă autonom la acest capitol, şi parţial Bugatti, trădat de caroseria de Audi). Însă, cât timp prostimea globală n-are habar sau n-o interesează aspectul cu pricina…ooookaaaay, loveaua să curgă! Faptul că GM şi VAG vor pactiza la un moment dat nu contează; sunt sigur că sublimul Corvette va fi “la fel de” autentic până la sfârşitul lumii… Aaa, amatorii de viteză să tragă cu ochiul şi la: www.youtube.com/watch?v=xRLCzOtzd2U. Deşi cu siguranţă există “supersportive” care aleargă mai repede decât exemplul dat, nu toate stau grozav cu fiabilitatea…Plus că să nu uităm că GM era capabil de un miracol precum Oldsmobile Aerotech într-o perioadă în care Bugatti de-abia se reactiva din pulberea istoriei. Deci îi lasă pe alţii să se spargă în figuri de hipercar…deocamdată plusează bine cu acest supercar emblematic.
    POVEŞTI AUTO: Chevrolet Corvette - 60 de ani de legendă
  • Nu mai contează substratul politico-electoral…Ne îndreptăm cu paşi mărunţi, stângaci şi ezitanţi spre civilizaţie, un concept care survolează factorul geografic-economic-cultural; înseamnă mai mult o stare de spirit…Însă problema ridicată de @sandman rămâne în picioare…Eu aş propune o măsură radicală, dar benefică: celor amendaţi sistematic pentru viteză excesivă să nu li permită accesul pe autostrăzi cel puţin un an de la ultima sancţiune…Ar părea o încălcare a mult clamatelor “drepturi ale omului”, dar nici prea multă libertate nu foloseşte societăţii, ca dovadă în acest sens militând faptul că tot ce s-a întâmplat anormal şi nociv în România postdecembristă poartă amprenta “libertăţii de exerciţiu”, o proiecţie fidelă a libertăţii nedozate şi necenzurate de “gândire”…
    Autostrada Bucureşti-Ploieşti (A3) şi Autostrada Soarelui (A2) au fost deschise complet
  • "Şasiul lui Ford Focus"...Pare o expresie poluantă pentru urechile unui fan purist Volvo. Însă transferul de putere dinspre Ford spre Geely a fost văzut ca o eliberare...La fel ca în cazul GM-Spyker, numai că unii ştiu, vor şi pot, iar alţii doar ştiu şi vor, ceea ce nu-i suficient în capitalismul postcapitalist... Poate ar trebui ca şi Volvo să urmeze exemplul compatrioţilor de la Scania, adică să organizeze concursuri anuale de îndemânare în pilotaj, pe faze naţionale şi, în final, continentale, iar cei dovediţi cei mai pricepuţi să fie răsplătiţi cu produse Volvo proaspete, din fabrică! N-ar fi deloc o iniţiativă frustrantă pentru marcă. Dimpotrivă, ar stimula emulaţia şi dorinţa fiecăruia de a se întrece pe sine...Dar asta numai dacă se pune preţ şi pe alte obiective decât profitul...sau decât unele excese utopice. Când voi efectua testul promis cu V40, voi fi atent dacă se poate "adulmeca" vreun element Ford în maşină...Nu de alta, dar în orice SAAB încercat n-am trăit niciodată aceleaşi stări ca în Opel. Poate că s-a exagerat în ambele cazuri - Volvo şi SAAB - mai ales pe plan mediatic, cu ideea imixtiunii tehnologiilor americane...De fapt, era vorba mai ales de preluare de platforme, care, încă o dată repet, nu semnifică decât schiţe tehnice, cu date şi dimensiuni, dar modificate şi realizate cu materiale locale! Sau ce să-i înveţe americanii pe suedezi? Electronică? Primul computer de bord a fost introdus pe acelaşi model dotat cu primele centuri de siguranţă: SAAB GT750. Am citit recent un articol despre marea mistificare GM-SAAB, suedezii fiind "executaţi" tocmai pentru cei 20 de ani de nesupunere, răzmeriţă, independenţă creativă şi executivă şi...respect pedant pentru clienţi. Aşa că atenţie, @Automarket, dacă nu cumva şasiul acela invocat pentru această variantă de V40 o fi prezent doar pe hârtie...Cronicile viitorului ne vor releva şi revela ce şi cum, nu?
    Volvo V40 va primi o versiune sportivă de la Polestar
  • Bun, @isa.t, sunt foarte exacte analizele tale, dar ce te faci că există milioane de şoferi sau potenţiali şoferi în Rumânica, în mod cert cei mai mulţi fiind...conducători auto :) Ceea ce nu constituie o problemă dpdv juridic, deoarece, aşa neintuitiv, neoperativ, platitudinal, dulceag şi neprofesional cum conduc, chiar şi la volanul unui TIR, de obicei se feresc să provoace incidente neplăcute şi penalizabile...Realizezi ce vreau să scot în evidenţă? Observaţiile tale induc chestiuni de competenţă, principialitate, onoare, imagine şi orgoliu, dar, cât timp nu afectezi corectitudinea legalo-politică, nu contează aspectele de mai sus prin prisma viziunii egocentrist-utilitarist-reducţioniste a animalului social cu care coincide cetăţeanul globo-standardizat de astăzi, right? Oricum, respectele mele, isa.t! Şi s-ar putea să fii un veritabil...şofer, altfel n-ai fi pus pe tapet paradigma pilotajului, privit prin ochii unuia care, în mod just, se simte stingherit de plaga amatorismului...
    REPORTAJ: Cel mai bun tânăr şofer de camion din România
  • În mod incontestabil, Scania rămâne cel mai competitiv producător de vehicule grele din lume, pe lângă titlul de cel mai vechi. Îl felicit şi eu pe băiatul acesta destoinic şi încrezător, Mihai. Imaginea cu zâmbetul lui tineresc şi cu impozantul Griffin mi-a insuflat o melancolie bizară…Aşa că, totuşi, mă bucur numai cu jumătate de inimă pentru performanţele Scaniei…Multă baftă tenacelui camionagiu la faza din Suedia!
    REPORTAJ: Cel mai bun tânăr şofer de camion din România
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău