• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Lau, da, fiecare cu opiniile lui, dar important este că ne respectăm ca persoane de sine stătătoare. Tu înţelegi la ce mă refer eu…Mi se poate aplica ştampila de “retro-maniac” sau “paseist” (obsedat de trecut); ştiu că tu admiri VW. Şi eu…dar numai până în anii ’90! Mi-a lăsat o impresie deosebită Golf 3 1.9 TDI 90 CP 202 Nm. Modul cum răspunde la comenzi, fineţea cu care se conduce, consumul “bestial”, design-ul proxima armonios. Fix aceleaşi senzaţii le descoperi la “geamănul” Audi A4, cu aceiaşi parametri şi din aceeaşi perioadă. Golf 3 este un model care există din abundenţă la noi, dar nu exclusivismul semnifică punctul lui forte. Fiabilitatea este...bună. Iar zestrea de 4 stele de la testele de siguranţă, una excelentă pentru acea vreme (însă A4 doar 2,5…), m-ar fi putut determina să mi-l doresc personal…Per ansamblu, o maşină atractivă. Ştii ce mi-aş dori cel mai mult? Să constituim un fan club al anilor ’80-’90, în care să nu conteze cu ce model te afişezi, ci să se încadreze în marja de timp…Să participe până şi un Rover 100, cu tot cu a lui o stea prăpădită la EuroNCAP :)
    Volvo pregăteşte patru noi sisteme de siguranţă pentru eliminarea accidentelor mortale
  • Corecţie: “aceiaşi bani”, nu “aceeaşi”. Scuze, oboseala şi…dezamăgirea. Dacia avea odată "boturi" care rivalizau cu cele ale lui SAAB (modelul 1300) şi BMW (farurile duble de la 1310). Dar, dacă pentru mulţi contează doar prezentul şi “trufele” lui, atunci…să fie sănătoşi şi să se umple de succesuri!
    Spaţiul de lucru
  • “Apărarea fără fond a altora”…Ce-i place ăstuia să mă înţepe sub centură...Începând cu fabulosul Logan, Dacia a păşit în era hidoşeniei fără gust şi a mercantilismului de obor…Mi-am obţinut permisul pe 1310 şi chiar mă gândeam atunci că acel model realmente reprezentativ al specificului naţional a atins culmea destoiniciei româneşti. Tragic mi se pare că nu mai scoatem ARO sau camioane (Ro)MAN sau tractoare Universal, cu care, odinioară, împânziserăm mapamondul la nivel competitiv, în schimb ne târşâim extaziaţi cu gluma aceasta puerilă de “noua Dacia”, croită fix după chipul şi asemănarea economiei postdecembriste…N-am fost crescut în cultul maşinii însufleţite patriotic, dar “noile viziuni ale viitorului” năzărite la Mioveni via Renault parcă sunt izvorâte din mintea unui actor cabotin, de duzină…Şi ,culmea, prostimea exultă şi cere cu nesaţ cutiile de conserve tapetate cu plastic parcă preluat de la bidoanele ţinute în căruţa cu care te duci la praşilă, agăţându-se perseverentă de pretextul fragil al preţului pro-amărăştean…Deşi, la aceeaşi bani, îţi poţi procura ceva mai vechi, dar mult mai inspirat, mult mai fiabil şi…cu acelaşi consum, poftim! Într-adevăr, @unckle, n-ai cu cine să te înţelegi: nişte ţopârlani!
    Spaţiul de lucru
  • Doar prin intermediul reprezentanţilor sportului "scoatem capul" în lume...Aşa a fost mereu în toată perioada postbelică a secolului XX şi aşa va rămâne până la final...Unui astfel de concurent i s-ar cuveni o distincţie de stat şi un impuls financiar consistent din partea oficialilor MTS, dar cred că, într-adevăr, aberez...Demnitarii noştri sunt prinşi cu alte trebi, vitale pentru soarta naţiunii...De altfel, mi se pare că avem deja o pistă de Formula 2, la Târlungeni, cotată la douăj' de meleoane de euro. Vedeţi ce minunat? Rumânica a devenit ţara tuturor posibilităţilor...sportive. Hai Băse, hai Crin, hai Ponta, heil cu toţii, tăticu', că doar pentru ce au transpirat domniile lor la "Revoluţia" din '89?
    Mihai Marinescu a câştigat cursa de Formula 2 de la Brands Hatch!
  • Lau, uite, crezi că, dacă s-ar fi pretat SAAB la ceea ce încearcă Volvo, n-aş fi reacţionat negativ? Ba! OK, am înţeles stadiul cu airbag-ul pentru pietoni, dar să nu ridicăm ştacheta descoperirilor spre absurditate şi utopie…Să abordăm altfel tărăşenia: dacă Creatorul meu şi al tău vrea ca eu, de pildă, să fiu mâine înghiţit de pământ, exact acest lucru se va întâmpla, fiindcă, în mod inexorabil, voinţa Sa este atotsuverană…Chiar dacă aş afla intenţia Lui în privinţa mea şi aş încerca să-mi zădărnicesc soarta preconcepută pentru mâine, zburând toată ziua respectivă cu avionul, doar ca să n-am contact cu pământul inamic, tot n-aş putea evita ceasul fatal, fiindcă este foarte posibil ca avionul să se prăbuşească şi eu să ajung viu tot pe suprafaţa telurică. Ai înţeles unde bat?...Ar fi cel mai imbecil îndemn social: hai să fentăm moartea! Trăim fix cât ni s-a hărăzit fiecăruia…Nu putem nici anticipa, nici schimba cu absolut nimic necunoscutul…cunoscut acolo Sus. Trebuie doar să fim permanent pregătiţi… Cu alte cuvinte, în loc ca lumea să aloce miliarde pentru cercetare în direcţia perfecţionării arbitrare a mijloacelor de protecţie, cochetând cu “absolutul”, ar fi preferabil, cu cheltuieli mult reduse, să se acorde prioritate unei instrucţii mai aspre şi mai detaliate a şoferilor, unei responsabilizări generale prin intermediul mass-mediei (că m-am siderat de atâtea zuze despuiate la tembelizor şi de subiecte de două parale ruginite!) şi introducerii în mediul de învăţământ a unei materii obligatorii, a cărei însuşire să fie verificată prin extemporale şi finalizată prin teză, denumită “Educaţie rutieră”, începând cu clasa a II-a, după ce elevii vor fi desprins deja alfabetul! Deci eu nu vreau nici să mănânc la volan, nici să navighez pe net, nici să citesc fiţuici mondene, pe principiul “las’ că au grijă sistemele garantate oficial ale maşinii de situaţiile din trafic”…Nu, man, eu vreau să fiu cu ochii în patru în fiecare clipă, ca persoană implicată conştient într-o acţiune cu efect public! Şi vreau să plătesc pe măsură dacă voi greşi, premeditat sau din culpă, punct!
    Volvo pregăteşte patru noi sisteme de siguranţă pentru eliminarea accidentelor mortale
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău