• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Eh, mulţi năpârlesc pe aici în psihoterapeuţi "avizaţi" şi "binevoitori" care mor de grija "recuperării" lui Cuantic dintre "fundamentaliştii" incorecţi politic...Ştiu, cunosc "marfa" din care sunt plămădiţi "amicii" mei revoltaţi...De unde până când dispreţuiesc eu GM "la grămadă" ? Cine confundă conducerea satrapă şi incompetentă a corporaţiei cu mărcile din portofoliu, la care angajaţii îşi văd de datoria lor de serviciu? Nu-i totuna! Eu cred că am precizat foarte limpede de multe ori că fac distincţiile corespunzătoare, dar de! mereu mi se umblă prin texte cu foarfeca tendenţiozităţii astfel încât să fie asamblaţi termeni şi fraze care să instituie senzaţia unanimă că eu "aberez" şi/sau confund pasiunea cu fanatismul. Dar interesant mi se pare că, deşi specificul constructiv al lui SAAB a fost anihilat, perpetuând doar o fantomă juridică întreţinută de demagogia "electrică" a unor trepăduşi oblici, amintirea brandului Griffin continuă să deranjeze...Iar eu mi-am exprimat scepticismul faţă de acest mini-model Adam fără nici o legătură logică cu marca suedeză, altfel de ce aş fi început cu "În ceea ce priveşte..." ? Ideea este că eu consider ternă orice concepţie Opel contemporană, care-i problema?? Am comis o crimă? Aşadar, de unde reiese aversiunea mea faţă de GM? Din impresiile mele favorabile despre ultimele creaţii Cadillac şi Buick (a se consulta arhiva)? Deci, "amice" de mai sus, ori ai memoria scurtă, ori nu respecţi programul de evitare directă a soarelui între orele 11 şi 17 :D
    Opel Adam - fotografii şi detalii oficiale
  • Problema este că sunt uluit de câte scatoalce purpurii a primit Mirela doar pentru o simplă declaraţie, că nu suportă acest model. Înseamnă că aici nu sunt agreate fetele. Nu zice nimeni că ele ar fi senzaţionale la pilotaj sau la cultură auto, dar cât fanatism pro-daciot colcăie în minţile unora încât să fie desconsiderată cu atâta vehemenţă o persoană destul de prezentabilă (judecând după avatarul ataşat). 72 de dislike-uri în doar două zile…Culmea este că sunt şi eu puţin “misogin”; am dovedit-o cu ocazia ultimului salon auto de la Geneva, când le-am “ciuruit” din vorbe pe animatoare, dar, într-un astfel de caz, indiferent că este vorba despre o reprezentantă a sexului slab, nu pot decât să fiu solidar cu dânsa…Fraţilor, ce vi se pare extraordinar la Dacia, că nu pricep?! Preţurile?...Acelaşi criteriu fragil i-a tentat şi pe cei trei pasageri din Loganul sfărâmat de Huidu (apropo, trei morţi din culpă şi…doi ani cu suspendare?! de-aia nu-mi pun niciodată nădejdea în justiţia omenească…). Mă rog, acesta pare a fi “trendul” global al momentului: puzderie de pseudo-vehicule cât mai ieftine, cu câteva gadget-uri “en vogue” (cât să-ţi fure ochii şi să-ţi pună iute pixul în mână pentru semnarea contractului de vânzare), dar trase la indigo pentru toate modelele, şi vizite de curtoazie pe la PECO…Iar dacă se întâmplă să nu acorzi prioritate regulamentară unui tanc sportiv…hasta la vista, deady!
    Spaţiul de lucru
  • @docherul, nu fii lipsit de respect la adresa Mirelei! N-o cunosc, dar ştiu că nu trebuie plătită ca să se urce într-o maşină (a unui bărbat, presupun), deoarece aspectul maşinii (şi al bărbatului) o revelează pe deplin dacă merită sau nu să ia loc în dreapta. Dacă după un timp va lua loc şi în stânga, bravo ei că a ştiut să se impună, nu să fie plătită. Mai degrabă ea va plăti…Aspectul ei…atmosfera creată…schimbătorul de viteze….vruuuuum.
    Spaţiul de lucru
  • @Beewhore, abia acum am observat: vrei să-ţi cumperi un 9-5 de ultimă generaţie? Nu pot decât să te felicit! Limuzina respectivă nu-i deloc ieftină, dar face toţi banii! M-am urcat şi eu în ea; dacă cei de la SAAB ar fi retractat mai mult portbagajul, am fi avut la dispoziţie cel mai spaţios exemplar din lume pe segmentul lux! Să nu-ţi apleci urechea la insinuarea zăludă cum că ar deriva din Insignia, deoarece, în realitate, platforma lui 9-5 se trage din prototipul AeroX! Doar bordul pare un pic anost, dar, de fapt, nu-i lipseşte nimic din ceea ce asigură un pilotaj ferm, sigur şi reconfortant. La urma urmei, configuraţia tabloului de comandă este concepută de aşa natură încât să sesizeze oricine diferenţele majore faţă de presupusele gemene Opel Insignia şi Buick Regal. Noţiunea de exclusivism trebuia protejată. În ceea ce priveşte subcompacta (city car) din articol, reprezintă doar o decizie comercială a lui GM de a se lupta cu nume consacrate în domeniu. Opel a însemnat o capodoperă de design odată, de mult…Acum, împreună cu colega Chevrolet via Daewoo, s-a constituit în avangarda lucrativă a colosului american, care trebuie doar să producă în prostie şi să vândă asemenea, nimic altceva! Stilul acela de uşi al lui Adam este preluat în mod grosier de la Aveo, în pofida aiurelii inserate de Mark Adams despre acest model “mult personalizat”…Nu s-au mai ostenit să proiecteze altele. Pur şi simplu monotonie…Great Monotony.
    Opel Adam - fotografii şi detalii oficiale
  • Băieţi, nu vă mai ciondăniţi, ci mai degrabă bucuraţi-vă de ceea ce aveţi acum…V-am avertizat de atâtea ori, nu că aş fi vreun vizionar sau vreun fatalist, dar acest lucru simt că se va întâmpla: vom ajunge în nu multe decenii să conducem (sau, mai adecvat în contextul high-tech, să ne conducă!) hidoşenii pe roţi, universal standardizate, ca în “Total Recall”…Inspiraţia (atot)motivantă şi imaginaţia (atot)creatoare, ca şi grija pedantă pentru client, se vor duce dracului treptat, cum deja observăm în lumea artei, a muzicii, a filmului. Acum încă mai putem identifica şi vorbi despre “germane”, “franceze”, “italiene”, “suedeze”, “americane”, “japoneze”, “coreene” etc., căci, într-un final, toată lumea va fi nevoită să se urce în “Johnny cab” sau în alte porcării ridicole pe care ni le va rezerva adorabilissima maşinărie uniformizant productivă a globalizării…Mai ţineţi minte când râdeam toamna trecută de Vygor Opera? N-am realizat că era doar un semn prevestitor – coşmarul va deveni realitate în plină zi…
    Volkswagen este pe val: 2.79 milioane de maşini vândute în 6 luni
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău