• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Ce incantare, maestre, oricand iti asterni pe hartie gandurile pioase! Ma intreb si eu asa, prosteste, ce-ar fi fost daca adminii actuali ai SAAB-ului ar fi semanat temperamental cu Octav?...Ei, si eu acuma, ce naiba am patit, nu ma simt bine? :D Normal ca, dintr-o postura juridica/oficiala, n-ai voie deontologic sa cazi prada unor viziuni "emotionale" despre viitor, pai nu? Ha, auzi la Cuantic ce-i poate trece prin bila: ca cine vrea SAAB-ul trebuie sa puna accent prioritar pe investitia sentimentala asupra CALITATII, care caracterizeaza din illo tempore consumatorul standard al marcii...Adica cum: fara plastice ieftine, fara aluminiu de umplutura, fara motor Diesel de 1.2 sau 1.4, fara consum de 2-3 litri la suta , fara tabla care sa se indoaie cand te sprijini cu cotul pe ea, fara textile de doua parale in interior si masini vandabile la preturi mai ridicate de 7000-8000 de euro? Pai pentru ce se zbate Youngman zi si noapte sa le ia ochii adminilor? Ca sa capete dreptul legal de a fabrica si comercializa de exemplu Turbo X? Hai, bre, ce dracu', "benzinofaga" asta n-ar aduce profit cu vagoanele! Ma rog, sa castige Youngman, daca tot se afla in pole-position pentru preluare, dar sa-i fereasca Buddha al lor, chit ca nu exista, sa ne determine vreodata sa regretam Great Mafia...Adevarul a fost ca scarbele americane, de bine, de rau, i-au lasat de regula pe suedezi sa-si scoata modelele dorite de fani, dar ciurucurile "cerute de piata" la care se gandesc de zor galbejitii nici macar pe hartie n-au ce cauta in ograda lui SAAB, clar??? Uite de-aia as fi preferat-o pe Geely, o companie atipic chinezeasca...Norocul lui Volvo!
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
  • Mulţam fain, prietene! Nu pentru că mi-ai luat apărarea (la urma urmei, pot să mă apăr şi singur), ci fiindcă mi-ai arătat că nu sunt singurul care urmăreşte Adevărul...Şi, precum ştii, Adevărul este o Persoană (laolaltă cu celelalte Două, cu care formează o singură Fiinţă!). Problema este că genul nostru de abordare este dedicat, din păcate, doar unui anumit regn de oameni: cei care "au urechi să audă" şi, desigur, "minte să înţeleagă"! În schimb, celorlalţi..."Dumnezeu le trimite o lucrare de rătăcire, ca să nu creadă Adevărul şi să nu fie mântuiţi"...Ar fi o imensă eroare ca vreun om, inclusiv eu sau tu, să se închipuie deja izbăvit, încă din viaţa în trup, indiferent ce am crede că am judecat drept sau am făptuit bine! Dar cert este că, dacă preferăm să luăm în braţe deznădejdea, nepăsarea, egoismul, instinctul dobitocesc, hedonismul, globalismul şi...persiflarea (recte ARN!), atunci rezultatul final nu va fi deloc măgulitor pentru noi! Oricum, nu trebuia să ajungem aici, dar nu-i vina mea că unii nu admit că femeile actuale, cu salutare excepţii, constituie cel mai delicat barometru moral al sfârşitului lumii !! Bine, hai să le punem la expoziţii auto...Dar de ce n-o alegem pe probabil cea mai chipeşă femeie din istorie (Brooke Shields) să salveze aparenţele în cazul...Vygor Opera. Sau s-o invităm pe Sharon Stone la o tură cu Fiat Multipla. Sau cum sa nu-ti rezervi clipe de vis cu Gina Pistol în Ssang Yong Actyon?
    GALERIE FOTO: Fete și mașini la Salonul de la Geneva
  • Aşa cum fiecărui om i se pare că este un act absolut firesc şi natural să respire, tot aşa se cuvine să vorbească despre cauza primară a anomaliilor sociale şi umane la care asistă zilnic, obligat sau aleatoriu, şi mai ales să le demaşte fără teamă! Dar ce să priceapă sclavii cugetării carnale, mărginiţi cerebral până la cota de avarie, care nu sunt hărăziţi decât să se întineze, inclusiv sexualmente...Mintea lor parşivă va înclina întotdeauna spre spoirea iscusită a acestei stări sufleteşti terifiante, astfel încât să pară şi să treacă în faţa tuturor semenilor drept exponenţii unor virtuţi moderne fabuloase, de fapt ai unui putregai moral mai mult decât respingător...Partea tuturor desfrânaţilor gen ARN este...care, ştiţi? Şi cu asta basta, mă voi întoarce la automobilism pur pe forum, dar, dacă sportul preferat al unor hiene dovedite este vânarea sistematică a lui Cuantic, cum altfel puteam să le tratez?...Nu-mi plac conflictele prelungite, dar nici să fiu înnămolit întruna la cheremul unuia şi altuia, deci stop! Cine vrea să continue în acelaşi ritm smintit, din partea mea poate s-o facă până i se va apleaca !! Există însă un Dumnezeu (exact, este chiar I.H.! nu-I rostesc numele complet, ca să nu facă "hormonalul" şi "senzualul" ARN un atac de apoplexie!), Care ne vede, ne rabdă şi ne judecă pe toţi, aşa că ultimul cuvânt Îi va aparţine!
    GALERIE FOTO: Fete și mașini la Salonul de la Geneva
  • O mulţime de "binevoitori" ţipă cât îi ţin balamalele că Cuantic este absurd...dar NICIODATĂ n-a reuşit nimeni să demonstreze, cu raţionamente imbatabile, de ce ar fi!...Totuşi, fiindcă Cuantic îşi permite să abordeze prea multe teme care biciuiesc straşnic cugetul uman putrid de astăzi, este absurd dincolo de orice dubiu! Sintetizând: măi Cuantice, chiar eşti absurd, aberant, dus cu pluta, penibil, terorist, dom'le! De ce? Păi...ăăă...prestezi prea multe off-topicuri! Dar ceea ce relevă ca valoare de adevăr aceste excursuri?...Ăăă, nu contează, eşti absurd şi gata! (corect! ce verdict convenabil...pardon, vroiam să scriu "inexorabil")
    GALERIE FOTO: Fete și mașini la Salonul de la Geneva
  • Tu incerci sa-mi pui in carca erezii ca arianismul, maniheismul sau nazismul, dar nu te mai zbate sa ma compromiti! Nu m-am pretins niciodata a fi teolog sau simplu invatator! Pur si simplu nu intelegi ca tot ce se intampla in jurul nostru este o "fresca a timpului proorocit", atat! Dragostea fata de obiecte? Ce-o fi si asta? Ia parcurge textul urmator si de-abia dupa aceea straduieste-ma sa ma "prinzi in cuvant" precum fariseii pe Iisus si pronunta-te asupra a ceea ce iubesc eu "cu pacat" si ce nu! Nu te agita, caci nu vei raspunde tu in locul meu si nici invers la Judecata de pe urma... "Materia în sine nu este rea, aşa cum cu răutate au cugetat ereticii şi unii filosofi. Nu numai că materia nu este rea, dar materia nici nu este singurul canal prin care se propagă răul; ci, în măsura în care materia este un canal, adică un mijloc de propagare a binelui sau a răului, aşa este şi spiritul. Lucrurile materiale sunt triste şi uneori chiar înspăimântătoare doar din cauza păcatelor omului, materia în sine însă nu este păcătoasă. Căci, dacă ar fi fost aşa, ar mai fi instituit Mântuitorul Taina Sfintei împărtăşiri cu pâine şi cu vin? Şi ar mai fi numit El pâinea însuşi Trupul Său, iar vinul însuşi Sîngele Său? Dacă materia ar fi în sine rea, cum s-ar mai putea boteza atunci oamenii cu apă? Cum ar mai fi poruncit Sfîntul Apostol lacov ca bolnavul să fie uns cu untdelemn? Cum ar mai rămâne Sfînta Agheazmă nestricată şi cum şi-ar mai păstra ea puterile vindecătoare? Cum ar mai avea atunci putere Sfânta Cruce a lui Hristos? Cum ar mai fi transmis chiar veşmântul Lui puterea care a vindecat-o pe femeia cu scurgere de sânge? Cum ar mai putea face sfintele moaşte ale sfinţilor şi sfintele icoane atâtea minuni nenumărate şi atâta bine oamenilor, minuni şi bine care vin chiar din Împărăţia harului? Prin urmare, cum li s-ar putea face atâta bine oamenilor prin ceva rău? Nu, fraţilor. Materia niciodată nu este rea în sau prin sine." (Sfântul Mucenic Vlasie). In schimb, sa-ti arat eu ce poate fi nu numai rau, ci si naruitor pentru sufletul omului: aspectele existentiale evidentiate de unele Pilde din Evanghelie - a Semanatorului, a bogatului nemilostiv, a tanarului bogat ascultator de Lege, a talantilor, a celor doi datornici, a celor zece fecioare, a celor poftiti la cina etc. Voi incheia tot cu un citat, special adresat domniei tale: "Fatarnicilor, fata cerului stiti s-o deosebiti (nota mea: toata lumea se pricepe nu numai la politica, agricultura, fotbal si sex, ci si la prognoze meteo si socio-politico-tehno-economice...mama, Doamne, si inca cum!), dar semnele timpurilor nu stiti?"...Nu uita ce usor vine orisicui sa arunce cu stampile astazi impotriva celor incomozi, pe care nu-i poate suferi prin definitie, incepand cu "bolnav psihic", continuand cu "fanatic", "anarhist" sau "extremist" si terminand cu "penibilule care esti penibil"...Nu mai merge asa, s-au perimat si duhorile acestea tipologice, deci inventati altceva, nitelus mai persuasiv, voi, catelusii si lacheii de serviciu ai Fiarei...Si vezi sa nu-ti stea popcornul in gat, da-i si cu cola, daca tot te crezi la Liberty Center-The Light Cinema...Numai ca, chiar si daca ar fi posibil ca realitatea cotidiana sa-ti fie infatisata in format 3D, in mod sigur tot ai privi la dansa precum vitelul la poarta noua...Ai admira cel mult efectele vizuale perceptibile. Ah, si ce malefic sunt eu venerand SAAB-ul :)))))
    GALERIE FOTO: Fete și mașini la Salonul de la Geneva
Pagina
12345...515253...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău