• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Celor care ar vrea să-mi sară la beregată pentru ceea ce am scris mai sus le adresez preventiv o întrebare de baraj, care chiar are conexiuni logice cu tema de discuţie: cu ce mă ajută faptul că autorităţile statului global, prin intermediul companiilor private, vor în mod sincer să-mi asigure integritatea fizică în faţa şoferilor imprudenţi, atunci când traversez regulamentar strada, dacă, pe de altă parte, aceleaşi autorităţi nu vor ezita să atenteze la securitatea mea fizică (plus spirituală) prin maniera ocultă descrisă anterior?...Cine va putea să-mi răspundă în mod persuasiv, acela va avea tot dreptul să mă critice! În altă ordine de idei, mai bine stai liniştit, @john-range, căci nu va reuşi NIMENI să-l strunească pe Ardei Rebel şi Nociv...Pentru accepţia dumnealui, a scăpa cu viaţă dintr-o conjunctură primejdioasă echivalează cu o...exagerare. Ba încă şi cu o iresponsabilitate. Parcă aşa a catalogat munca şi ingeniozitatea lui Volvo. Chiar o fi inginer la NASA, mai ştii? Mai mult ca sigur el a conceput mănuşile automate, împreună cu compania lui preferată, gm, numai că în alt scop decât prevede prospectul: când şi le pune, se trezeşte imediat KO la podea, fiindcă până şi mănuşile alea se revoltă împotriva lui. Deci, dacă ţine morţiş vreun user să-l vadă pe Cuantic dispărut din peisaj, ar nutri o doleanţă justă, dar mă tem că de ARN va scăpa numai cine va scăpa mai întâi de Automarket :)
    FEATURE: Volvo introduce airbagul pentru pietoni pe noul V40
  • @Fane, centura de siguranta cu prindere in 3 puncte este totusi inventie americana, chiar daca, ca europeni, nu prea ne convine adevarul, fie el si de factura obiectiva...In anii '50, cele doua mari companii auto suedeze au considerat ca trebuie sa i se acorde credit acestei binevenite idei de protectie a pasagerilor, de aceea au stabilit-o ca dotare standard de urmat cu maxima prioritate, ordinea adoptarii de care pomeneai fiind, din pacate pentru carcotasi, SAAB-Volvo :) Pai 1958 nu-i totuna cu 1959, iar omul de la Volvo care s-a ocupat de implementarea acestei solutii-minune a trecut initial prin curtea rivalei...Conteaza sau nu? Poate ca nu, ci ceea ce reprezinta in substanta, pentru oricare dintre noi, celebra "seat belt", dar sa nu uitam contributia tuturor cercetatorilor in domeniu, printre care si Ford. Ma rog, fiecare cu imperativele lui dragi: pentru unii securitatea in trafic, pentru altii...manusile robotizate care te scapa de greutati (la propriu). Referitor la subiectul curent, evident ca ma declar in asentimentul majoritatii userilor...In plus, eu nu mi-as face griji pentru eventualele costuri de reparatie ale masinii (V40) in cazul unei coliziuni frontale cu un pieton, ci as exulta ca au scapat teferi si nevatamati toti actorii implicati fara voie. La urma urmei, banii n-aduc fericirea, nici n-o intretin, caci, in mod implacabil, vor veni vremuri cand va deveni un gest capital de supravietuire organica posesia DIRECTA a mijloacelor de trai, nu a banilor, care oricum nu vor mai exista in numerar si nici macar pe carduri, ci se vor cuantifica, sub forma de "credite", in cipuri cu receptivitate dermica, dar cu impact neuronal catastrofal si netolerate imunitar, care vor fi implantate "intamplator" pe...mana dreapta sau pe frunte. Volens-nolens, vom fi siliti, fara exceptii, sa le preluam din cauza fortei coercitive imbatabile a Statului Unic (Guvernul Mondial). Poate ca pana atunci se va scorni si airbag-ul cu deschidere in caz de ciocnire cu sporii aeropurtati, dar, daca este sa vorbim despre pericole, multi o vor mierli in masa in primul rand din pricini "oficiale"...Asta v-o zic asa, ca sa vedeti ca am ramas acelasi "specialist" in off-topic-uri ;)
    FEATURE: Volvo introduce airbagul pentru pietoni pe noul V40
  • Pentru cei care n-au aflat încă, le comunic o veste tristă: SAAB Bucureşti şi-a închis oficial porţile! Am văzut personal că şi-au scos deja de la expoziţie 9-3-ul combi şi 9-5-ul pe care le-am analizat şi noi, participanţii de la "We are many, we are SAAB". Totuşi, să nu disperăm, căci ne aşteaptă o surpriză plăcută: pe 31 martie şi 1 aprilie, vom putea fi prezenţi la manifestarea ce se va organiza la Braşov...Pentru mai multe detalii, intraţi pe site-ul Clubului SAAB România. Poate până atunci se va definitiva şi operaţiunea vânzarea brandului, a cărei tărăgănare nejustificată ne mănâncă zilnic ficaţii...Poate însă vom traversa o primăvară în care va renaşte nu numai natura...Doamne ajută!
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
  • Idiotii de la Youngman si-au dat de tot arama pe fata...Conform presei, acestia vor sa construiasca pe platforma PhoeniX modele...Lotus?! In atare conditii, prefer cu capul plecat sa ne preia din nou gm decat sa-si bata joc jegosii astia oblici...Ma miram eu de ce insista insusi seful companiei chinezesti impreuna cu fi-sa (da' aia ce cauta la tratative? cumva Bergqvist are vise erotice cu chinezoaice si ii trebuia un argument "palpabil" ca sa-si dea acordul pentru vanzare?) . Deci, din pacate, foarte putini ofertanti inteleg esentialmente ideologia SAAB-ului de fabricatie si de deservire a clientilor, probabil si mai putini ii (firmei) si le (clientilor si fanilor) vor binele. In fapt, stiati ca si BMW ar cam vrea sa foloseasca fabrica din Trollhattan tot pentru realizarea unor masini proprii?...Ce-aveti, fratilor, v-a lovit in moalele capului alternanta incalzire-racire globala? Hm, se confirma neindoios: toate drumurile sperantelor noastre indreptatite si din ce in ce mai firave duc la...Angelholm ;) Straniu este ca profilul proprietarului si investitorului ideal pentru SAAB arata actualmente in urmatorul mod simplu si elocvent: sa fie musai un constructor de...supercars, fiindca, daca face si sedane si/sau SUV-uri, va fi tentat, in numele imperativului "reducerii costurilor" si ca aliniament economic de factura globalista, sa se dedea la un talmes-balmes...
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
  • Chiar nici un semnal nu mai razbate din directia adminilor de cateva zile incoace...Daca ar fi extrem de captati de problema gasirii unei solutii benefice in favoarea lui SAAB, n-ar fi nici o problema in a ne inarma cu rabdare...Daca insa bratul lung al lui gm ii tine paralizati in puterea lor decizionala, atunci...ne cam varam picioarele in ea de viata! Cate saptamani le mai trebuie (probabil si dincolo de termenul vehiculat, 30 aprilie a.c.) ca sa ajunga la liman si de ce li se pare atat de "complexa" sarcina transferului de proprietate? S-au insinuat multe aspecte bizare in treaba cu "falimentul"... Cat despre statutul meu intelectual de pe Automarket, ma vad nevoit sa efectuez niste oarece modificari. In primul rand, jurasem "in mod solemn" odinioara sa nu mai depasesc perimetrul conversational al marcilor suedeze si al temelor educative care nu privesc un constructor anume, ci lumea auto in general...Din pacate, nu m-am tinut de cuvant! Am fortat insa lucrurile in privinta Daciei, de exemplu, fiindca pe mine m-a marcat incidentul Huidu din toamna trecuta, in sensul ca vulnerabilitatea deseori nebanuita a acestei etichete nationale trebuie reliefata si subliniata in mod regulat, dupa parerea mea, insa nu ma voi mai ocupa si eu de acest obiectiv de bun simt...In al doilea rand, nu mai am de ce sa ma "cutitez" cu "prietenii" mei, nici macar aparand in mod just cauza SAAB-ului! Adevarul a fost rostit, propagat si fortificat de atatea ori incat devine ridicola tentativa de bifare la infinit...Sa spumege orisicare cat ar pofti si cat l-ar tine bojocii, deoarece SAAB isi va tese zborul propriu mai departe si...departe de orice flegma aruncata din obida. In al treilea rand, nu mai am de ce sa marsaluiesc aici cu stindardul credintei crestine, fiindca, asa cum a observat @zarnesteanu, nu ne-ar ajunge o viata intreaga ca sa cuprindem cu ochii mintii adevarurile (axiomele) cele biruitoare neintrerupt de 2000 de ani incoace; poate vom continua pe un blog adecvat, pentru cine este realmente interesat...Nu m-am substituit nici clerului, desi misiunile sale duhovnicesti (obligatii inechivoce, neabatute si perpetue de constiinta!) au amortit actualmente, cam suspect de ne-deontologic, dar de vina o fi fundalul "european" in care ne-am "integrat"...In mod incontestabil, biserica (nicidecum Biserica!) este anexata statului (antihristic) - cine ar concepe o asemenea catastrofa spirituala? Nu in ultimul rand, este cazul sa-mi simplific maniera "stufoasa" de a scrie, uneori prolixa, ce-i drept (si aberanta, dupa multi "simpatizanti"...este, de ce nu? - oricine poate uza impotriva altcuiva de cuvinte facile, accesibile, "dezarmante", care nu-l costa nimic...), dar nici nu ma voi impotmoli in unu-doua cuvinte sau randuri per post, in care sa predomine onomatopeele, cliseele "cool" si alte manifestari senzitivo-instinctuale specifice arealului cocalar si pitiponc :D Ar insemna sa ma reneg pe mine insumi. Nici parada infatuata de date tehnice nu vreau sa prestez, ca sa ma impaunez, vezi Doamne, ce "le am" cu motoarele...Datorita temperamentului meu inflexibil, eu nu pot aborda decat un anumit tip de tematica, axata preponderent pe strategii defensive si propagandistice pro-SAAB! Devorattor si Octav72 deduc cel mai rapid la ce ma refer in substanta...Sper ca am lamurit aceste puncte de dezbatere, astfel incat sa nu apara confuzii ulterioare. Cat despre relatia pe care o am cu editorii Automarket, chiar daca acestia mi-au provocat oarece migrene (fara sa vrea, evident!), aparenta de normalitate trebuie intretinuta pe viitor. Nu pun la suflet promisiuni pe care le-au incalcat, de genul eu sa mediez o rubrica speciala dedicata lui SAAB pe forum incepand cu anul in curs, si nu pun la suflet nici desconsiderarea cu care sunt tratat in legatura cu rugamintea de a insera cateva informatii si despre prezentarea lui Koenigsegg de la Geneva. Fiind propria lor ograda, proprietarii site-ului sunt efectiv liberi sa faca orice au chef, deci chiar nu ma opun eu acestei oportunitati absolut democratice, caci nu trebuie sa ne referim la problematica constiintei pe un site "de masini", right? :)
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
Pagina
12345...505152...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău