• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Stiti ca a inceput sa-mi devina simpatic...@BMW? Ultimele lui posturi l-au prezentat intr-o lumina favorabila. Dar ce ne facem cu acest lustruitor de PET-uri acaparat total de iluzii aerospatiale si cosmogonice si fara unda verde a caruia avioanele de vanatoare si chiar bombardierele nu decoleaza nici sa le dai foc la kerosen? Parca si vad ca Obama de-abia asteapta sa vina pauzele dintre sedintele de guvern, ca sa-l sune emotionat pe Alien Receptie Nula, neuitand sa apeleze la formule politicoase de genul "Your Majesty" sau "Your Excellency" si primind raspunsuri pe masura blazonului sau intelectual: "Da, cojones, las' c-o rezolvam noi". Intr-adevar, avem un ambasador etnic care ne umple de cinste pe taramul fagaduintei si care isi evidentiaza formidabilul spirit practic, in sensul ca domnia sa nu se deda la fraze savante, prolixe, ditirambice si nepraxiologice precum Cuantic, caci este suficient sa enunte mostre de elocinta cerebrala precum "hahahahahaha" sau "ham ham ham" si gata, isi adjudeca pe loc doctoratul in managementul resurselor umane. Pur si simplu nu stim sa omagiem acest erou al muncii capitaliste clasa I (in clasa a II-a n-a mai avut cand sa promoveze, fiindca, desigur, time is money...mama lor de exploatatori astia de la NASA, cum nu lasa omul sa "avanseze inainte", adica sa "evolueze prin progres" sau sa "progreseze prin evolutie", na, ca le-am incurcat, dar asa se intampla cand stai in fata unui colos al culturii universale precum Arde-o Repede, Nae: te pierzi cu firea)
    FEATURE: Volvo introduce airbagul pentru pietoni pe noul V40
  • Stai liniştit, nu va izbucni nici un conflict între noi! De ce crezi că exagerez? Nu înţelegi ce vreau?...Adevărul, atâta vreau! Ţi se pare o nimica toată, un moft, o...exagerare? Noul 9-5 a apărut conceptual înaintea Insigniei, deci, logic, ia zi-mi cine derivă din cine! Da, gm şi-a vârât coada otrăvită, preferând să promoveze modelul german până într-acolo încât să ajungă să fie declarat maşina europeană a anului 2009! Deci, dpdv al strategiei de marketing, americanii n-au vrut să folosească aceeaşi unitate de măsură! Ţi se pare o atitudine justă şi demnă din partea hiperconcernului din Detroit? Pentru ce zici că-l apreciezi?? Dacă tu ai avea doi copii, ai prefera să-l marginalizezi pe acela mai deştept numai ca să-i salvezi blazonul celuilalt? Respect alegerea ta personală pentru Insignia, dar nu uita că oamenii care au lucrat din greu la formele care te fascinează provin mai de la nord de Russelsheim, iar acum trec prin momente foarte delicate doar fiindcă aşa a avut chef fostul proprietar satrapic, care continuă să le dăuneze! Nu luăm în calcul familia de motoare Ecotec, idee tehnică revendicată iniţial de inginerii SAAB acum 25 de ani. Nu tot ce parvine pe filiera GM Europe este pus direct pe maşinile Opel sau SAAB, ci fiecare şi le adaptează specificului constructiv, doar cunoşti acest aspect! Cât timp să mai repet aceste truisme? Fii onest cu tine însuţi în faţa oglinzii propriei tale conştiinţe şi astfel nu vei întâmpina probleme de orgoliu. Nu te gândi la SAAB ca la o entitate falimentară; ştiai că subsidiara Parts AB se va implica în acest an în...raliuri, în acest sens pregătind patru modele sportive 9-3? Aşa se poartă de obicei o firmă presupusă a fi deja cu un picior în groapă? Să fie vorba cumva de tărie de caracter?...
    Confortourer
  • Care sunt masinile care au performante dinamice superioare Insigniei?! Este ca si cum ai zice: glontul acesta este foarte precis, maximum distrugator si croit din metal de buna calitate...Dar despre pistolul care l-a tras de ce nu sufli un cuvant?...
    Confortourer
  • Insignia, cu toate variantele ei, nici nu trebuia să existe! S-a materializat doar din cauza ambiţiei suverane a Guşterilor Moţaţi de a subtiliza şi perverti eforturile suedezilor…Atuurile platformei, motorizării, designului şi tracţiunii integrale de pe “Insignia” se reliefează din plin la 9-5, aceste elemente fundamentale definindu-l de fapt! Haideţi să judecăm drept: când a scos vreodată Opel o asemenea limuzină stilată? Când SAAB uimea lumea cu 9000 şi versiunea de top numită CD, o limuzină care depăşea în supleţe, agilitate şi dotări avansate chiar şi ‘triada” germană, Opel nu putea emite pretenţii decât cel mult cu Senator tunat de Irmscher, restul modelelor, în frunte cu Ascona, fiind numai bune de cărat cartofi. În ceea ce priveşte calificativele maşinii testate, în locul lui Bogdan nu m-aş aventura să uzez de termeni elogioşi faţă de acest eşec ilustru şi prost copiat, presupus din burtă a fi o realizare deosebită a lui Opel, fiindcă, de pildă, cu exact acelaşi tip de motor şi transmisie, tot în regim 4x4, 9-5 propune o medie de consum de cel mult 9.7 L/100 km, başca viteza maximă şi greutatea totală mai mari ale suedezei! Opel a încercat să pluseze prin “ergonomie” aero şi abundenţă de butoane în stil SAAB, dar stau pe dâmb şi mă întreb tâmp: cine pe cine a vrut să plagieze - Buick Regal pe Opel Insignia sau invers?...
    Confortourer
  • @Automarket, lui @john-range i-ai cenzurat un post în care l-a făcut analfabet pe ingineru' lu' peşte alterat, dar în privinţa mârşăviei incalificabile a acestui căpcăun, respectiv aluzia trivială despre mănuşa "vibratoare", nimic...nici o măsură punitivă! Bravo, @Automarket, eminamente mă încântă viziunea voastră drăguţă despre regulile democraţiei! Luaţi-i în braţe şi pe ARN, şi pe Semtex, pe oricine vreţi voi, căci aici eu nu mai disting de mult un forum civilizat, "libertatea de expresie" căpătând deseori forme groteşti de devianţă deontologică...Faceţi ceva concret să remediaţi situaţia, altfel veţi rămâne treptat doar cu terminaţii mintal de ţeapa celor enumeraţi...Fanii SAAB ar avea alternativa site-ului clubului lui Edy Hagiu, dar ceilalţi useri de bună credinţă unde s-ar putea refugia?
    FEATURE: Volvo introduce airbagul pentru pietoni pe noul V40
Pagina
12345...495051...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău