• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Daca omul, prin al sau modus vivendi, dar si modus pensandi, isi ucide chipul providential dinlauntrul sau, atunci, invariabil, fara exceptii, se casca un gol imens in inima lui, pe care nu-l poate tolera prin natura firii si atunci apare necesitatea stringenta de a-l umple cu ceva, cu orice, nu mai conteaza cu ce, altfel simte ca traieste "degeaba"...Insa omul modern (mai precis si mai adecvat in context: sub-omul sau non-omul postmodernist!) numai refacerea chipului primordial nu cauta cu obstinatie, cel care ii imprima sens vital si noima spirituala, deci, in mod previzibil, se multumeste sa-si acopere vidul launtric cert, mereu coroziv senzorial si mereu inexplicabil rational, oricate sfortari stiintifice si filosofice ar depune, cu ceea ce i se pare mai la indemana, in speta cu lucrurile "imediate" ale lumii, cu tentatiile ei perfide, cu surogatele ei valorice ademenitoare, "irezistibile", molesitoare psihic, cu spuza ei materiala, cu "caimacul" ei "delicios", cu perisabilitatea ei "palpabila", cu desertaciunea ei morbida, neputand constientiza ca astfel se indeparteaza si mai abitir de scopul unic pentru care a fost conceput: slava vesnica a Creatorului sau Trinitar! Toti suntem croiti dupa acest aluat pierzanic, in ciuda Rascumparatorului ce ni s-a daruit pe Sine, tragedia cea mai cumplita fiind ca suntem prea putini cei care recunoastem spasiti adevarul pur, dureros si naruitor macar in sinea noastra, daramite in fata celorlalti semeni! Bizareria eminamente groteasca este ca, deoarece consideram ca avem o singura viata de trait in trup (asa si este, de fapt!), ne indarjim sa nu scapam din dinti ceea ce am acumulat mai mult sau mai putin prin metode si mijloace judicioase, apeland fara sa zabovim la cel mai "eficient" arsenal de camuflare a eu-lui dizgratiat (trandavie, minciuna, inselaciune, hotie, oportunism, simulare si violenta), ne irosim tot elanul tineretii, deseori ignorand cu desavarsire subrezenia sanatatii noastre fizice si morale, ca sa alergam cu limba scoasa dupa averi fabuloase, ierarhie carierista, faima desarta, gaunosenie fanfaronarda, putregai monden, confort material "avansat" si concordanta personala cu cele mai noi cuceriri ale tehnologiei, nesimtindu-ne impliniti afectiv si efectiv daca nu le impartasim regulat, intr-un ritm exasperant, aceste "veninoase nimicuri" cotidiene, dominati de placere "nobila" in glas, tovarasilor nostri de aceeasi teapa "portretistica", si nesfiindu-ne sa sfaramam infierati zagazurile duhovnicesti intinse milos in calea noastra crancen egoista de catre unii crestini cu cugetul si fapta, astfel incat sa ne trezeasca din amortirea prelungita a sufletelor noastre anemice... Dar noi trebuia sa discutam despre A3 aici, nu? Pai, daca am vazut cum au inceput comentariile aici, ce era sa fac? M-am conformat intocmai :) Crede cineva ca eu urmaresc prioritar recastigarea chipului mentionat mai sus? Nu, eu, ca toata lumea, sunt prins fara scapare in alte preocupari (printre care figureaza si masinile). Vanitas vanitatum et omnia vanitas. Nu pot scapa de blestemul de a purta trup omenesc si de a ma supune fidel feluritelor degenerescente specifice celei mai pacatoase specii de animale de pe pamant...Din nefericire, ne-am nascut complet imuni la terapia de soc a mustrarii de constiinta, de care, in mod fatarnic, pomenim deseori! Dar nici o grija, vorba aceea: multi chemati, putini selectati...si si mai putini alesi! Poate ca ne fofilam cu abilitate printre tentaculele scurte si plapande ale justitiei omenesti, dar oare cum o vom putea fenta si pe cea nepartinitor si necrutator divina?...Hm?
    Audi A3 a primit deja primul său kit de tuning de la ABT
  • Zadarnic ne stropşim la tâlharii interni şi externi...Cu două zile înainte de a fi înlăturat, Ceauşescu, cu toate păcatele lui, ne-a avertizat, totuşi, la TV, în mod indubitabil, asupra planului masono-demonic de dezmembrare teritorială a României (încă nu, dar teroriştii udemerişti nu obosesc niciodată...o primă etapă hotărâtoare s-a realizat deja: au pus laba pe posturi cheie din Guvernul român! - şi nu se vor opri până nu vom avea şi o clasă politică maghiarizată, ţiganizată etc.) şi de nimicire a conceptului cumplit de incomod pentru Occident, şi anume o economie NAŢIONALĂ, independentă şi funcţională (nu contează dacă este şi strict controlată de conducerea de stat...o economie prea "liberă" ar însemna automat instaurarea unor mafii discreţionare, rapace şi impulsive pe pieţele de desfacere, în faţa cărora, ca producător autentic, legal, ori te supui umil, ori te lichidează dacă crâcneşti în front!). "Privatizările" au reprezentat doar vârful aisbergului conspiraţiei mondiale anti-fiinţa naţională! Ca să fie tacâmul complet, mai adăugaţi dorinţa acerbă de infiltrare masonică a Bisericii strămoşeşti (iată doar o dovadă imbatabilă: după canon, Duminica nu mai este socotită ziua sfântă de odihnă a ortodocşilor, ci...prima zi calendaristică a săptămânii, ca la evreii sionişti şi sectanţii sâmbătari!-nu va mai dura mult şi va fi convertită şi în... prima zi oficială de muncă a săptămânii), de deturnare abilă a sensului duhovnicesc mântuitor al acesteia şi de metamorfozare a clerului în factor educativ...fiscal pentru prostime, cu tot murmurul ei contra (adică trebuie ca ceea ce i se cuvine de drept Cezarului să ajungă de fapt la...băieţii deştepţi, care, drept răsplată, le plasează pe şestache şi înaltelor feţe ecleziastice o halcă babană din "pradă"). Aşa că, măi @radukule, tu poţi să fii optimist ca Alice în ţara minunilor, însă eu, cu riscul de a mi se aplica prompt etichete "justiţiare" ca "extremist", "anarhist", "retrograd", "schizofrenic", "sociopat", "antiprogresist" , "neintegrabil în structurile euroatlantice" şi alte şabloane-măscării "dezarmante", vă asigur din capul locului că cea mai eficientă metodă de combatere a politichiei nu este satira, ci satârul...Ceea ce spune @bbb este pe cât de veridic, pe atât de dureros, inclusiv aspectul învăţământului actual...În plus, eu am propriile interpretări (nu fantasme, cum cred unii) despre aşa-zisa "clasă zero"...@antonny, să ştii că multe texte de-ale mele s-au dus pe plută din cauza cenzurii...Îţi convine aşa sau renunţi la forum; dă-ţi seama că n-ai de ales! Ce, credeai cumva că democraţia se identifică în realitate cu ceea ce am visat noi frumos în decembrie '89?...Hahahahahaha
    Rombat a fost cumpărată de sud-africanii de la Metair pentru 43 de milioane de euro
  • Unde si cand m-am autosocotit eu crestin, bai gorila travestita, la NASA investita si prin cioace mult vestita? Doar Dincolo poti primi aceasta titulatura pretentioasa, dupa ce ai terminat-o cu viata trupeasca, si inca tot nu-i suficient, deoarece mai trebuie sa te plasezi fara echivoc si in casta "oilor", nicidecum a "caprelor"...Faptele bune te pot ajuta incomensurabil de mult, dar "ingredientul" minune ramane tot credinta...sau nadejdea...sau dragostea, tustrei termeni fiind sinonimi atat in substanta, cat si in manifestare! Dar poti pricepe tu vreo iota din indreptarul "tehnic" ortodox, domnule ignorant? Cat despre mistica (inclusiv ascetica) si apologetica (in conditii eshatologice), nici macar eu nu ma aventurez mereu, fiindca de regula patrunzi intr-un spatiu teologic pasibil de denaturari, franjurari sau capcane de sensuri, in care nici mama gnosticilor sau a ezotericilor nu se descurca prea grozav...Iar la "Trinitas TV" n-o sa te initieze nimeni in asa ceva. N-ar avea nici timp, nici chef, nici interes, pe principiul abracadabrant "banii inseamna totul,adica totul inseamna banii"! Aaa, nu-ti place, ci iti repugna de-a dreptul, cand te ia cineva peste picior? Dar tu cum si de ce iti permiti la adresa altora? Ai uitat cand te-ai scalambat recent in privinta unui cuvant sacramental imposibil de zeflemisit in mod normal, si anume "rugaciune"?! Nu tu ai insinuat ca eu ma pretez in tinuta nuda la inchinaciune?...Cine rosteste de fapt hule? Semeni exact ce culegi, amice!! Eu ti-as intoarce si obrazul celalalt, dar numai daca ar fi vorba de simple lături, nu de erezii! De fapt, eu sunt vinovat, fiindca iti acord cam multa atentie, incalcandu-mi regulat promisiunea de a te ignora cu desavarsire...Da' chiar, ce-ar fi sa fiu totusi consecvent, hm? Nu, n-o sa te blestem, caci n-am eu inima aceea de smoala, dar in mod garantat o sa aterizezi cu râtul in propriile-ti dejectii morale ori de cate ori ii vei calca zdravan pe coada pe altii de pe site...Cel mult imi voi rezerva dreptul constitutional de a ma AMUZA (ca tot abuzezi de termen), de fiecare data, pe seama spectacolului gratuit pe care il provoci in mod reflex, ca altfel n-ai fi fi tu ARN (culmea, fara ADN!). Voturi negative nu-ti voi arunca, numai asa, ca sa te edifici pe cati altii ii exasperezi deseori...So, this is it! Cu parere de rau, te las prada...hienelor de care pomeneai "amuzat". Tin prea mult la nervii mei ca sa ti-i ofer pe tava...Din acest moment, vaya con...el diablo. PAAAAAAAAAAAA. Dragi useri, firesc ar fi sa ne intoarcem la ale noastre, "on topic". Noi spre Volvo trebuie sa ne indreptam privirile. In mare parte, am reusit. Dar, va rog, sa nu uitati de SAAB! Anul acesta va intra sub custodia unui nou proprietar, deoarece asigurarile din partea adminilor referitoare la o vanzare integrala a pachetului de actiuni au devenit clasice, doleanta fierbinte a lui gm de a nimici compania nemaifiind viabila, nici macar pentru statul suedez...De altfel, contactele oficialilor suedezi cu ofertantii s-au inmultit, pretandu-se atat politicienii de la nivel central, cat si autoritatile locale din Trollhattan si din regiunea din care face parte orasul. Sper doar sa nu fie Youngman sau Mahindra trumfatorii de cauza, din motive lesne de inteles...Dupa aceea, vom aborda iarasi, cu aceeasi placere (fanii cu patos!) si in mod frecvent, subiectul SAAB, inclusiv in directia sistemelor de siguranta! Deocamdata, razbate o oarece liniste de fond dinspre interiorul firmei. Nimeni nu se sperie de nici un "faliment", pur si simplu fiindca n-au cum sa se volatilizeze in neant sau in buzunare particulare un activ de vreo 20 de miliarde de euro! Faza cu actiunile ecraneaza doar niste aparente birocratice, nimic mai mult. Mai pe sleau: plusezi cu 500 milioane pana la un miliard de euro pentru SAAB si te-ai ales cu 100% actiuni, simplu ca vaca, dar problema cea mai spinoasa este cum sa reusesti sa pui in valoare...activul. Pe creditori, ca agenti economici get-beget, nu-i poate interesa, prin logica firii, decat recuperarea fidela a creantelor, dar pe un agent tehnic de spita unui constructor auto, recte Volvo, patrimoniul productiv, de cercetare si de testare al lui SAAB, unul de o valoare profesionala exceptionala, faurit in decenii de munca titanica, evident ca il ispiteste teribil...ceea ce s-a constatat lejer cu ocazia acelei lansari publice de pretentii private asupra echipamentelor, utilajelor si licentelor uzinei din Trollhattan, care lui Volvo i se par "interesante", deci ce-i in mana nu-i minciuna, indiferent ce li s-ar nazari unora sau altora, mai mult sau mai putin avizati :) So, keep in touch! (m-am englezit, sa dea naiba, mai ales ca nici nu suport limba lui Shakespeare si a...Guvernului Mondial)
    FEATURE: Volvo introduce airbagul pentru pietoni pe noul V40
  • Aici vad reprezentantii celor mai puternice cinci campionate ale Europei...Sa inteleg ca oficialii Hyundai prevad ca una dintre cele cinci natiuni invocate va deveni noua campioana europeana? Adica Olanda nu este luata in calcul?! Hm, dimpotriva, eu presimt ca batavii vor castiga fara probleme, iar Huntelaar se va plasa in fruntea golgeterilor...Ceea ce s-a intamplat in fata Rusiei la precedenta editie a insemnat doar un accident, mituri vii precum Cruyff sau Van Basten neparand haraziti unor parabole sublime (si) ca selectioneri...Revenind la tema principala: cum sa nu-l incluzi in reclama macar pe unul dintre urmatorii "monstri sacri": Van Persie, Kuyt, Robben, Sneijder, Van der Vaart? Poate ca Spania n-ar mai fi cules laurii mondiali daca Robben n-ar fi irosit de doua ori sansa vietii lui, singur cu Casillas, la 0-0, remember? Ma rog, dpdv teoretic, orice este posibil, dar ma indoiesc ca Spania (cam blazata din cauza unei generatii prea solicitate la cluburi), Germania (deficitara mental exact in meciurile cheie), Italia (Serie A nu mai excita simturile microbistilor ca in secolul trecut, cand isi putea adjudeca simultan toate cele trei competitii europene intercluburi), Anglia (niciodata campioana europeana, de cativa ani fiind tributara unor jucatori de tip play-boy, imaturi pentru exigentele unei asemenea faze valorice) sau Franta (vorba aceea: daca Zidane nu e...nimic nu e!) vor reusi marea cu sarea...Cat priveste vreo eventuala bomba neprevazuta gen Grecia 2004, sansele reale de a se petrece sunt prea reduse... Deci, v-ati prins, nu? Telegrafic: Olanda la pupitrul de comanda, Huntelaar la perforat plasele adverse. Om trai si om vide!
    Cinci mari fotbalişti europeni promovează Hyundai la Euro 2012
  • Ia sa te convingi daca mai traiesti aceeasi senzatie si in 9-5...Dar sa incerci mai intai prima generatie :)
    Confortourer
Pagina
12345...484950...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău