• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Mitsubishi Evo X din 2009, cu motor de 2.0 turbo, produce 300 CP, iar subsidiara din UK a firmei japoneze se pregateste sa scoata in 2013, raportat la aceiasi parametri, o varianta de 360 CP...."Aveau orice de la altii"...Au preluat niste stifturi ca DKW two-stoke, Ford Taunus V4 si Triumph inline-4 si le-au metamorfozat in motoare de raliuri, astfel ca lumea de atunci prefera sa cumpere SAAB-uri decat modele de la marcile respective. Cu alte cuvinte, au facut din rahat bici. Ce alt producator a mai reusit?...Iar sirul de inovatii istorice atat de apreciate pretutindeni de unde le-au preluat? Plus ca...Ecotec poarta intr-adevar amprenta initierii si implicarii tehnicienilor de la Trollhattan. In definitiv, monsieur @sa ne intoarcem in clasele primare, se scrie "nu mai", indiferent de cate ori ai fi consecvent in gafa...Conditia primordiala de a-l rapune garantat pe batranul Cuantic se refera, indiscutabil, la o ortografie impecabila, apoi urmeaza o documentare inalienabila, o maniera de abordare discursiva inexorabila etc. In concluzie, @sa ne culcam la loc, caci nu trebuie sa reactionam instinctiv la orice traznaie care ne trepideaza debla... :P
    Audi A3 a primit deja primul său kit de tuning de la ABT
  • Atunci când a dispărut din fotbal mingea cu pentagoane negre, a dispărut şi fotbalul...În ziua de astăzi, deşi mingea se rostogoleşte în continuare pe toate terenurile din lume, elementul central de atenţie publică îl constituie farmecul imagistic, care, căznindu-se să-l substituie treptat pe cel sportiv, constă de fapt în orice aspect extrafotbalistic musai mediatizabil...Adică nu uite cum loveşte mingea fotbalistul x, ci uite ce "mingi" are noua si a n-şpea iubită a fotbalistului x. Nu uite ce flexibil este modulul tactic 4-2-3-1, ci uite ce manevrabil este bolidul gagicii starului y. Cât priveşte pedalarea persistentă a lumii auto pe fascinarea subliminală a consumatorului deja global de fotbâlci, nu-i văd rostul, chiar dacă stadioanele sunt familiarizate şi blindate de când hău cu reclame despre mărci pe patru roţi, laolaltă cu cele de băuturi. Aş prefera să-i văd pe constructorii auto sponsorizând creşterea şi educarea noilor generaţii de jucători, care să fie îndrumaţi să se concentreze strict pe coordonarea mingiilor, nu a "mingiilor"...Altfel, vom suspina mult şi bine după Messi, după ce se va retrage, ultimul mohican al talentului sideral şi totodată al probităţii morale ireproşabile, această ultimă sintagmă nedorind nimeni, din păcate, s-o transforme în obiect şi obiectiv de reclamă...
    FEATURE: Mărcile auto şi implicarea lor în fotbalul european
  • Mersi pentru compliment! La adresa lui SAAB, nu a mea. Vezi tu, fiecare intelege si accepta numai ceea ce vrea, ce-i convine si ce-i place, altfel as mai fi scris eu aici tomuri intregi? ;) Cum tu mi-ai dat un exemplu (relevant, de altfel, ceea ce-mi denota fara dubii buna ta credinta, dar regret ca nu lasi patima lui "the four rings" ca sa iei in brate Grifonul, mai precis Griffin :)), ti-l dau si eu pe altul, pe care l-am mai exprimat. Traiectul lui SAAB se aseamana cu al crestinismului: fiindca multi nu l-au putut inghiti, au preferat sa-l scuipe...Mai periculoase sunt insa acele vipere care simuleaza ca iubesc SAAB...sau crestinismul. Eu nu dovedesc nici o aptitudine utila social, dar, totusi, una anume ma defineste din fire: stiu sa le descopar pe acele vipere...Din fericire, asemenea tarfe umane nu sunt pe acest forum. Dar, pe forumul numit viata ca atare, exista toate sansele sa te intersectezi cu dansele (sau dansii). O zi excelenta tuturor!
    Audi A3 a primit deja primul său kit de tuning de la ABT
  • Cum adica? Benzinarul turbo de 2000 cc de la VAG, din fabrica, nu poate mai mult de 200 CP?! Prin comparatie, motorul Ecotec de SAAB, de aceeasi cilindree si tot supraalimentat, propune 220 CP, dar de! cine sa cumpere de la o firma "falimentara"?...Sigur unii vor sari de fund in sus sa aduca in discutie cuplul motor, nu puterea bruta (totusi, 280 Nm noul A3, 350 Nm actualul 9-3). Sau "plaja" (deloc superioara: noul A3 S-tronic, editie 2012, scoate 6.9 sec, pe cand 9-3 Griffin, editie 2011, 6.8 sec). Sau emisia mai redusa de noxe (asta da, dar la diferenta de doar 23 g/km). Sau probabil ca numai TFSI dispune de vreun brat mecanic sau electronic care iti intinde direct la gura tigara deja aprinsa, anticipandu-ti intentia de a fuma, fara sa mai fie nevoie sa manevrezi tu bricheta-aprinzator electrica. Eu ca cred ca aceste date modeste despre parametrii tehnici ai lui A3 i-au determinat pe multi sa nu incerce o parere legata de acest articol, dar nici adulatorii de Audi nu se inghesuie :)
    Audi A3 a primit deja primul său kit de tuning de la ABT
  • Eh, prietene, nu prea m-ai inteles in strafundul mesajului meu...Aici eu nu-ti servesc "filosofie" sau "teologie", ci niste viziuni social-democrate care ma caracterizeaza (orice om este un animal politic, fara exceptii). Tu vezi lumea dintr-o perspectiva prea personalizata, confortabila si adecvata aspiratiilor tale proprii...Pretul real al "trufelor" care ne blagoslovesc astazi pretutindeni poate nu-l observi sau nu te intereseaza, dar adevarul crunt este ca, printre altele, noi nu mai avem...o tara a noastra. Cand limba maghiara devine a doua limba oficiala in statul national unitar roman si rezerva de prim-ministru provine din aceeasi etnie, n-ai cum sa stai linistit, gandindu-te febril cam la ce rezultat final vom ajunge...La aproape 100 de ani de la infaptuirea Marii Uniri Nationale, asemenea permutari etno-lingvistice mi se par de neconceput si, desigur, de netolerat...Nea Ceasca ne-a avertizat limpede inca din vara lui '89, cand rupsese deja relatiile diplomatice cu Ungaria (chit ca era tot o tara socialista, cum ii placea lui termenul cu pricina), ca pe bozgori ii cam mananca in cursul istoriei, ei neputand renunta vreodata la isteriile lor sovino-iredentiste...Iar pe partea economica, vorba lui Gigi Becali, nu faptul "incantator" ca-ti iei tu bicicleta moderna de mama focului conteaza in sine, ci ceea ce nu se constata decat cu o lupa sociologica avizata sau aspectul fundamental de care se tine inca cont la nivel de mandrie nationala: marfa de calitate se produce numai printr-un sistem sclavagist bine pus la punct (fara reguli hazardate, fisuri ideologice sau posibilitati de risc), care activeaza in primul rand in folosul baban al unor exploatatori straini, sustinut legalmente de cozile lor de topor de la Putere, pe care le "recompenseaza" extrem de discret (de nici mama investigatiei nu le da de capat) cu comisioanele de rigoare, nesemnificative, in privinta cuantumului, comparativ cu profiturile colosale ale companiilor "multinationale" ("multinational" plus "multicultural" egal globalizare, traiasca mult iubitul si stimatul tovaras Antihrist!) din afara care ne-au impanzit, dar de-a dreptul supramuritoare comparativ cu plafonul injositor al veniturilor prostimii! Cu alte cuvinte, o felie consistenta din PIB-ul Romaniei, care ar trebui sa se regaseasca in conditiile cotidiene de trai fizic ale tuturor contribuabililor onesti, truditori si consecventi (parca se subtiaza numeric, in mod accelerat, si aceasta casta principiala greu incercata de capriciile "obiective" ale "tranzitiei", dispensarea cu seninatate "justificata" de scrupulele inspirate de divinitate tinzand sa contamineze pe toata lumea, din toate categoriile sociale, ca de! "este criza"!), zace nestiuta in conturile personale ale nababilor capitalisti de alte nationalitati, care si-au stabilit astfel niste standarde de bunastare cam prea jignitoare pentru acceptia ortodoxa a ruptilor in fund care ii slugaresc de sila, de nevoie, pe meleagurile autohtone...Daca esti patron sau alt tip de intreprinzator privat, evident ca ti se pare un act cat se poate de "firesc", de "evoluat", de - nota bene - "echitabil" si - cum altfel? - "optimist", dar, pentru majoritatea sclavilor (culmea, constienti de ceea ce sunt de fapt, dar resemnati ca ciobanul din Miorita...) care se zbat in oarece mizerie, lipsuri si datorii (din pacate, multi imbatandu-se de regula cu iluzia cumplita ca un termopan la fereastra, o plasma de ultimul racnet si o masina de trend, pentru care si-au amanetat si pielea la bancile hulpave, ghici, tot de origine straina, echivaleaza cu "tot ce-si poate dori un om normal" sau cu un statul social "solid", care "da bine la imaginea publica"...) , ziua de maine (pe care politrucii, laolalta cu "analistii" lor aserviti, chipurile, "independenti", se muncesc neobositi pe "sticla" sa le-o apoteotizeze ca o vesnica Fata Morgana a "schimbarii in bine"...) nu poate lua decat forma infioratoare a unei ghilotine morale devastatoare, asta daca nu cumva ii bate gandul sa fie mai rapizi apeland la un simplu pumnal, streang sau plonjon de pe bloc, de pe pod sau in fata trenului...Da' nici o grija, tu fii optimist in continuare, cat timp exista un PIB la care nu contribui numai tu, pai nu?
    Rombat a fost cumpărată de sud-africanii de la Metair pentru 43 de milioane de euro
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău