• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Crede cineva ca moartea poate parea mai dulce celui transportat cu febletea respectiva?...Dupa cum se observa, acest dric, cu tot V12 al lui, nu poate merge decat in plan orizontal, insa directia vamilor vazduhului este numai in sus, asa ca este de preferat sa ramana la poarta cimitirului :)
    Rolls Royce Phantom Hearse B12: cel mai luxos dric din lume
  • Il urmaresc de mult pe @edi80. Seamana la stil cu @slv83. Insa niciodata acestia doi n-au baiguit tampenii. Edi este un tip concis, obiectiv si transant. Exact opusul meu, dar, totusi, are dreptate si in cazul acesta: in materie de masini de teren, Land Rover poate avea adversari comparabili, dar niciodata mai puternici si mai abili! Cat timp nu se poate lauda nici un alt constructor cu performanta traversarii salutare a celui mai dificil spatiu din lume (jungla amazoniana), n-are rost sa ne gandim la concurenta englezilor. Eu, din intamplare, am in familie un monstru mecanic (VW T3 Caravelle Syncro) care poate provoca orice Land Rover, oricand, la o incursiune cu garda jos (in contextul nostru: sus!) prin rape montane, dar, daca incerci bijuteria germana si prin unele paduri de-ale noastre incalcite si denivelate ca dracu', ntz! nu tine...Sunt uimit de istetimea manageriala a lui Tata (in directia JLR) si a lui Geely (in privinta lui Volvo), insa fata de alti producatori indieni si chinezi nu pot fi la fel de ingaduitor...
    Designerul Jaguar: "Nu vom face SUV-uri. Land Rover se pricepe mai bine la asta"
  • Mai întâi treci pe la şcoală, ca să te mai antrenezi cu dulcea limbă română, apoi ia-o spre Ungaria, ca să-ţi tuneze ABT trotineta cu o singură roată validă, şi de-abia după aceea via Trollhattan, unde oricum nu vei putea profana ceea ce pofteşti, fiindcă nu există decât cimitir uman acolo. În schimb, apuc-o în mod hotărât spre cimitirul bunei cuviinţe, unde sunt îngropaţi de vii atâţia ca tine...Uite de-aia nu-mi pot ţine cuvântul de a-i evita complet pe detractorii îndârjiţi ai SAAB-ului: fiindcă sunteţi prea câini, băi aceştia! Dar Cineva, acolo Sus, nu doarme...Ba poate chiar a vrut ca această marcă stoică să treacă prin atâtea cazne, anume pentru a-i scoate în relief tăria formidabilă de caracter, atât a angajaţilor, cât şi a fanilor! Ce uşor uitaţi că şi Auto Union a traversat momente la fel de urâte, mai ales în cei 20 de ani de după încheierea Războiului, încetând chiar să mai existe un an până la refondarea din RFG. Atunci a împroşcat-o cineva cu mocirlă? Când a trecut sub Daimler-Benz, şefii acesteia n-au vrut deloc s-o ajute să tranziteze spre motorul în patru timpi. Noroc cu VW...Dar dacă maşina poporului ar fi decis să nu relanseze numele Audi în sine? Astăzi v-aţi fi plimbat cu DKW A8 sau DKW R8...Sau DKW A3, de ce nu? Tunat sau nu de ABT sau de ĂÂÎŞŢ sau de oricine vreţi voi. Dar de! cum ar putea obtuzaţii şi nevrozaţii ca voi, cei care vă ştiţi cu musca pe căciulă, să se arate rezonabili?
    Audi A3 a primit deja primul său kit de tuning de la ABT
  • Am scris mai sus "ti se pare niste exagerari" :). Ti se par, evident. Stersesem prima oara "o exagerare" si am uitat sa corectez. Ce vrei, graba, treaba etc.
    Rombat a fost cumpărată de sud-africanii de la Metair pentru 43 de milioane de euro
  • Replica ta este de bun simt...Dar ce scoala romaneasca invoci? Cea in care, la nivelul clasei a IX-a, se va introduce in curand...dictarea?! Dragul meu, pe vremea mea, existau doua scari paralele intre etajele din cladirea scolii: una pentru elevi, cealalta pentru cadrele didactice. Sa te fi ferit Sfantul daca tu, ca elev, ai fi confundat scarile, chiar si din greseala, si ai fi fost surprins...Eu am patit-o chiar la ultima treapta, fata in fata cu directoarea scolii. A urmat, invariabil, mentionarea mea la careul saptamanal de disciplina...Sau incasam 2-uri in catalog, fara drept de apel, doar daca incercam sa suflu un cuvant unui coleg ascultat la lectie...Ti se pare niste exagerari? Ei bine, comunistii nu se abateau de la regulile stricte de relationare si ierarhizare umana. Dar astazi, in preajma Noii Ordini Mondiale, ce constatam fara echivoc? Ca sunt considerate la unison ca fiind "marfa", "beton", "cool" etc. gesturile incalificabile de a te maimutari la profesor cand acesta se intoarce cu spatele la tine, de a te juca cu mobilul in timpul orelor, de a scrie cel mult doua randuri din cate ti se predau si acelea agramate, imposibile caligrafic (sau bantuite de "prepozitii" postmoderniste precum "k") si percepute pe sarite, pe fundalul unei neatentii epidemice, de a flatula poante nesarate chiar la adresa dascalilor inadmisibil de indulgenti sau de a te "trage de sireturi" cu dansii, de a te afisa vestimentar si cu accesorii, in postura de eleva, precum ultima tevista traseista (da' ce le-or invata acasa mamele acestea inconstiente?...cum sa se sincronizeze cu asa-zisele "tendinti", cum sa acapareze privirile imbalosate ca exponate "trendy" si "funky"?!), poate si de a-i trozni o laba peste bot "nesimtitului" care nu-ti acorda nota dorita sau "indrazneste" sa te mustruluiasca pe tine, "coca" sau "piti"...Sublima evolutie! Plus ca haideti sa desfiintam cu seninatate materii esentiale pentru formarea psihointelectuala a maturilor de maine precum educatia polivalenta la dirigentie, elementele de limba si vocabular, istoria, geografia, desenul, muzica, atelierul practic, limba rusa...educatia fizica! (pai cum altfel sa se simta magulita generatia "fast food" sau a "E"-urilor, cu "E" de la "E prosti!"...). Dar nici pleiada glorioasa a literaturii romane nu va scapa neterfelita...Acum nu mai figureaza la examene marii clasici, ci compunerile cartieriste, sfertodocte si desuchiate propulsate din "libera imaginatie", care sunt blindate cu atatea ineptii si "originalitati", incat aceste boroboate involuntare razbat cu siguranta spre orice rubrica de "perle", insa acum eu nu mai rad sa-mi crape maruntaiele precum in trecut, ci imi cuprind capul intre palme si alunec intr-o iremediabila melancolie...Eu, unul, ma cutremur numai daca ma gandesc ca pricolicii acestia scelerati, care actualmente tind sa inunde societatea la toate "etajele" de exprimare, mai ales prin reprezentanti lor "apoteotici" de tip creasta in cap, turul pantalonilor lasati si care te abordeaza de regula cu "c...e!" (in cazul baietilor) si mulata cu tenisi, piercing in nas si formula de adresare intre ele "fata!" (in cazul fetelor), vor ajunge, inevitabil, sa ne conduca politic peste 20-50 de ani (sau iata cine ne va plati noua pensiile, vorba aceea...), fiindca aria de selectie valorica devine extrem de restransa in aceste conditii terifiante... Sa stii ca tot comunistii se bazau pe o ecuatie ideologica eminamente indispensabila oricarei economii potente, sanatoase, oneste si...exportatoare, indiferent daca "centralizata" sau "privata", si anume: "Invatamant-cercetare-productie"...Daca lipseste o singura za din acest lant vital, se duc dracului orice efort si orice tentativa, indiferent cat de bineintentionate! Problema cea mai apriga este ca toti ne pricepem fabulos la economie politica, dar nu si la politica economica...Deci cine s-ar agita sa le constientizeze si cretinoizilor si abulicilor de la Putere (care au facut din industrie platouri de turnare pentru filme de groaza si din agricultura cheremul monopolist al unor hoti la drumul mare ca Culita Tarata si Ioan Niculae, aruncandu-i pe muncitori in bratele discretionare ale capitalistilor feroci si pe tarani in refugiul, disperat sau resemnat, al carciumilor satesti), relevanta socioeconomica incontestabila a unui asemenea "silogism" perpetuu si pretutindeni valabil? Nu sunt ultranationalist, dar nici prostul din fundul urbei pe care se muncesc sa-l imbrobodeasca zi de zi "tembeliunile" nababilor imperturbabili...Cu stima, spera tu in mai bine...
    Rombat a fost cumpărată de sud-africanii de la Metair pentru 43 de milioane de euro
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău