• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Pentru ce te-ai jertfit in '89? Ca sa te exprimi liber ca popândăii pe miriste. Zi orice vrei, caci te apreciez pentru faptul ca esti sincer! Mai bine dusman pe faţă decat prieten pervers! Vezi, noi ne balacarim aici, dar de pierdut va pierde...PSA. Ma ingrozesc cati adepti decorticalizati isi castiga progresiv Gangrenele Molipsitoare (chiar nu-i greu sa formez "apelative dragute" din doua majuscule prapadite). Am condus intens un Chevrolet Aveo prod. 2008 si, inaintea lui, masina din care se trage, Daewoo Matiz. Aceasta din urma mi-a creat o senzatie agreabila, dar Aveo...in viata mea n-am intalnit o masina mai proasta! Cel putin cutia de viteze era sub orice critica, fiind de-o rigiditate rara si schimbatorul pârâind ca dracu' chiar si la o cursa completa de ambreiaj. Mi se parea ca rascolesc cu un ciocan intr-o lada plina de cuie. Dar na! - "bucurati-va" de "trufele" constructorului "nambăr uan" din istorie, ăl care l-a declarat pe SAAB 92 drept cea mai reusita creatie a sa, desi n-a fost deloc a sa, dar intotdeauna nevasta vecinului parca iti surade mai gales decat propria-ti (con)soarta...
    OFICIAL: Alianţă GM - PSA Peugeot Citroen
  • Ardei Răsad Neirigat, tu esti chiar tălâmb?! Iti intinde omul o mana de ajutor si tu il scuipi?!? Pai atunci esti si tu un caine turbat, putin mai temperat, dar tot javra, avand in vedere replica de o senilitate dezarmanta pe care mi-ai putut-o servi...Te asigur ca ti-am oferit chiar ultimul gest de bunavointa! Asta e; daca tu tii mortis sa ramai aceeasi larva dizgratioasa si dizarmonica, ce nu stie decat sa erupa clei puturos, este numai treaba ta! Eu nu te mai abordez, hidosenie spirituala ce-mi esti, dar, cum te va manca pielea râioasă sa mai terfelesti imaginea si asa prea sifonata a bietului SAAB, cum te vor lua prompt in primire ceilalti fani ai marcii, mai ales ca numarul nostru se ingroasa incet-incet (doar @lorinczi.thomas pare ca s-a "intepenit" putin, dar isi va reveni...varsta prea cruda, bat-o vina :)). Deci, precum spuneam, marş in postul de director al proaspetei aliante, ca doar unde se mai gasesc asemenea intelighenţi ca tine?...
    OFICIAL: Alianţă GM - PSA Peugeot Citroen
  • Pentru ultima ta fraza, Andrei, meriti un premiu! Poate ca m-ai suparat enorm de-alungul timpului, dar sa stii ca nu esti un caine turbat precum altii...Doar ca...monedele, omule, nu-ti strica firma! Daca promiti ca nu mai calomniezi SAAB-ul fara nici o noima, nimeni din tabara Grifiin up! nu-ti va mai sari la beregata. Ai grija...
    OFICIAL: Alianţă GM - PSA Peugeot Citroen
  • N-ar fi preferabil sa te ocupi tu de Opel-ul tau cu Ecotec de SAAB si, in cazurile Vectra B, respectiv Insignia, cu aluri de 900 NG, respectiv de 9-5 LG? Si despre ce delict pomenesti? N-ai nici o tangenta cu exprimarea hiperbolica...Personal si de regula, calificativele nu-mi sugereaza absolut nimic in plan intelectual, asa ca...stai nu jos, in banca, ci in coltul clasei, cu genunchii pe coji de nuci. Ca si Opel, de altfel.
    Volkswagen aduce la Geneva patru concepte derivate din citadina Up!
  • Orice "specimen" ca mataluta poate macula un adversar, intr-un mod la fel de suburban...La ce-ti foloseste "pupin-gm-ismul" acesta debordant? (un termen parca ceva mai realist decat "jepcareala" ta, care nici nu exista in lexicul romanesc...) - Chiar daca ti-ar fi lene sa apelezi la "caps lock" sau "shift" prelung, la inceputul fiecarei fraze noi se utilizeaza neaparat majuscula, indiferent de gradul de alfabetizare al fiecaruia...Iar virgulele cui le lasi, vitelus scapat din staul? Uite unde ne-a adus generatia "cool", "trendy" si "k lumea", "kre" asculta prea multa "muzik" vadit calibrata pe indobitocirea in masa... Nu sufar nici de saabo-manie, nici de gm-fobie, deci, aidoma cazului Mircea Badea, daca nu-ti convin ideile mele, pur si simplu schimba canalul sau afiseaza-ti fix punctul tau de vedere, fara sa ma "raschetezi" pe mine sau pe terti, ai putea, te rog?! Slava Domnului, la invective, ponegriri si zeflemele - hăt! - se pricepe toata lumea "magna cum laudae", dar a releva un adevar terifiant despre politica inflexibila de "momire", "ingurgitare" si "defecare" a unor constructori de talie mai redusa, ca produse gata alterate, tipica masinariei infernale GM, nu indrazneste chiar oricine sa intreprinda! "Beneficii de ambele parti"...asa cum au avut parte, pesemne, Isuzu, Fiat, Lotus sau Subaru, de pe urma "colaborarii" cu Great Mafia...
    OFICIAL: Alianţă GM - PSA Peugeot Citroen
Pagina
12345...585960...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău