• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Invata odata ortografia de baza a limbii romane, si tu, si "inca multi altii" (cu doi de -i), si de-abia dupa aceea iesi pe interval la tavaleala, bine? Asa sa "sti" de la mine! Nu trebuie sa fii olimpic la gramatica sau la exprimare logica pentru a constata ca se scrie "altcuiva in afara de tine", nu "cuiva in afara de tine"...Cateodata iti mai scapa si cate un anacolut, care ma edifica pe deplin asupra dezorganizarii tale mentale greu remediabile...Dar nu ma mir, deoarece "evoluatii" (adica "avansatii inainte") precum domnia ta, alias cititorii in stele (de restaurant) si editorii de "almanahe" mondene, ajung astazi in mod supersonic, ca niste autentici parveniti, in posturi politice cheie, chiar la nivel european, de unde, desigur, "ne fac legi si ne pun biruri, ne vorbesc filosofie"...Pana la urma, stii ceva? Mai bine arde-o in engleza, ca toti "artistii" de la tembelizor, caci din graiul tau "cu-ndemnuri pentru vite" rezulta doar cuvinte damblagite...
    OFICIAL: Alianţă GM - PSA Peugeot Citroen
  • Bine, sa fie ca tine, adica 745 a insirat numai tampenii, doar oare chiar asa si este in realitate?...Ia uita-te la situatia voturilor lui: 26 pentru, doar 7 contra! Intamplator?...OK, pace! :P
    Volkswagen aduce la Geneva patru concepte derivate din citadina Up!
  • Deoarece imi pari destul de rezonabil, nu vreau sa ma contrez cu tine, dar te asigur pe onoarea mea ca SAAB n-a fost niciodata in urma altora, mai ales pe plan tehnologic si ca functionalitati deosebite, respectandu-se si respectandu-ne ca un producator inovator, dinamic si calitativ ce s-a dovedit in mod continuu, asadar cum poti afirma o asemenea snoava?! In extenso, de ce TOATA LUMEA aduce in discutie ca MAGNUM ARGUMENTUM graficul acesta hiper-idolatrizat al vanzarilor?...Cat timp o sa se mai bata moneda indracita pe volumul de tranzactii comerciale efectuate...efectiv, ca factor primordial de...calitate si valoare ??!! Da, SAAB-urile noi-noute sunt nu scumpe, ci foarte scumpe (dar, exceptand preturile de producator, oare importatorii si/sau showroom-urile nu trebuie sa-si castige si dumnealor adaosurile preconizate?!...cati dintre voi, fanii si consumatorii de masini, luati in considerare si acest aspect aparent usor intuibil, dar imposibil de neglijat in fond?!), raportat la puterea romaneasca medie de cumparare, de aceea, logic, eu, unul, nu mi-am putut procura vreodata vreunul de acest fel (de aceea am ignorat atata vreme alternativa unui second-hand, indarjindu-ma sa despic firul in patru intr-o directie care realizam prea bine ca-mi este prohibitiva din start, insa zadarnic...), dar, facand abstractie de necazul meu marunt (da, frate, sunt idiot sadea, in sensul ca habar n-am din fire sa "produc bani" cu galeata, deci ia sa vedem ce voi pati din aceasta cauza la Judecata de Apoi!), ma bucur totusi, in mod obiectiv, ca aceasta marca-etalon in automobilism este cotata pretutindeni ca exorbitanta la nivel de preturi (desi, ca dotari si performante, fiind sensibil egale cu ale marilor ei rivale, ofera cam aceleasi puncte forte, plus inerentele specificitati regasite numai la SAAB, ca renumita "triada" germana, care insa propune niste scoruri mult mai umflate...), indiferent de PIB-ul aferent tarii in care se desface, deoarece, in mod simplu si elocvent... ti se ofera calitate pura, palpabila si durabila, omule, ceea ce constituie o realitate vesnic incontestabila in cazul SAAB! Dar, ma rog, de ce sa se recunoasca la unison un truism atat de prezent si de viu in lumea auto si pe piata auto, cand iti vine mai usor sa improsti cu mocirla un constructor care isi permite sa judece "altfel" decat linia generala de conduita profesionala, comerciala si...morala, impusa cu forcepsul de catre laboratorul ocult de coordonare politico-financiara, dimensionat global(-ist), pai nu? Ehe, ce mai incoa si incolo: cititi "Academia Catavencu", saptamanal de moravuri grele :)
    OFICIAL: Alianţă GM - PSA Peugeot Citroen
  • Nici pe mine nu ma intereseaza cat de neavizat sau de neabilitat ma consideri mata' in materie de VW. Pana una alta, eu am acces oricand la cel mai revolutionar produs din istoria VAG, in speta VW T3 Caravelle versiunea Syncro (4x4), dotat cu un motor TD de 1.6 L si 70 CP, astfel incat, ma crezi sau nu, poate aborda terenuri inaccesibile celui mai tare Land Rover (care o fi singura masina din istorie care a traversat cu succes cel mai dificil loc din lume - jungla amazoniana - dar in areal montan nu exceleaza, mai ales prin salbaticii cvasi-abrupte!) si rivalizeaza cu tractoarele si camioanele la transportul greutatilor (in remorca). In plus, s-a fabricat in editie limitata si era destinat initial uzului armatei germane! Intr-adevar, conducerea din secolul trecut a corporatiei din Wolfsburg punea un accent deosebit pe asigurarea calitatii, ca si rivalele Daimler si BMW. Acum insa...ce-o vrea Dumnezeu!
    Volkswagen aduce la Geneva patru concepte derivate din citadina Up!
  • Imi cumpar o masina mica, cum ii place lui Vasilica :) Chiar vrei sa stii? 900 S din '96 (90% sanse). Rabla? Bah, nici vorba, este o splendoare pe care voi ajunge s-o indragesc mai mult decat pe un caine Golden Retriever (preferatul meu). Si, printre altele, stii de ce? Fiindca emblema de "SAAB-Scania" ma unge pe inima mai ales in aceste vremuri dominate copios de dictatura imposturii ridicate la rang de politica de stat, a "goanei dupa aur" cu stralucire de alama si a surogatelor "educative"... Dar, pardon, aici trebuie sa discutam doar despre VW...O sa incerc si eu sa elaborez o idee complexa, dialectica si epistemologica: VAG, tine-o tot asa :))))) Adica fa-le pe toate Up! (astia, pentru maximizarea profitului, sunt in stare sa faca economie pana si de cuvinte...).
    Volkswagen aduce la Geneva patru concepte derivate din citadina Up!
Pagina
12345...575859...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău