• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • ...va felicita primul la rand :) Sunteti niste norocosi! Politicienii nostri se plimba si ei prin toata lumea, dar pe bani publici...Din partea mea, baieti, puteati sa ajungeti si la Proxima Centauri, nu numai la Geneva. Important va fi sa ne relatati cu lux de amanunte cam pe ce cai (inclusiv putere) sta actualmente lumea auto. A, sa nu uitati de...Koenigsegg, mulţam anticipat :)
    GENEVA 2012 - Am ajuns la destinaţie, via Munchen
  • @OPEL, esti greu de cap? Eu inserasem o mica ironie...Adica ma bucur enorm ca Bogdan si Ciprian se simt nemaipomenit la bordul Insigniei, care este german 100%, dar carcasa, motorul si tractiunea integrala ...continua tu :D Nu uita sa iei in calcul si contributia lui SAAB Powertrain AB...In concluzie, ma simt chiar onorat ca, intr-un fel sau altul, marca suedeza merge si ea la Geneva, chiar daca sub alt nume :P Ce rau sunt, drace! Dar nu poate sa conteste nimeni adevarul tehnic...
    Geneva 2011 - Automarket a pornit spre salon
  • Sa va intoarceti cu tolba plina... Insignia...2.0 turbo...220 CP...4x4...mda, bine :D
    Geneva 2011 - Automarket a pornit spre salon
  • Tu imi vorbesti de motoare?! Eu am crescut printre mecanici auto...O explicatie suficienta, nu? Primul motor pe care l-am bibilit dateaza de...27 de ani. DAF 66. Stii cum te simti cand vezi pe viu si in premiera absoluta, prin ochii unui copil, un agregat care avea piesele si componentele realizate integral din aluminiu, pe fundalul unui regim politic tembeloid care proslavea ultranationalista Dacie, dar pe care toti mecanicii auto o socoteau făţiş, fara teama de consecinte, drept cosmarul lor cotidian?...Un sentiment persistent pe viata. Eu nu satanizez comunismul, dar nici nu-l regret. Pe bune, romanii au sanctificat Dacia dintr-un reflex instruit si tocit in masa, cu toata originea ei nobila de Renault, pe cand Oltcit, de exemplu, ca tot suntem la capitolul PSA, nu era privilegiata din postura de "masina nationala", dar isi faurise o imagine oarecum exclusivista! In motorul Daciei clasice, toata lumea si-a vârât nasul, mai mult sau mai putin avizat, din obisnuinta sau din necesitate, inclusiv tu, dar, ca delicii aparte, ai fi pariat oricand pe "celelalte" marci...Si da, inclusiv pe SAAB 900, fiind cu atat mai dezirabil cu cat nu-ti putea zambi in acele vremuri decat din poze clandestine...Hai pa, lasa-ma naibii in pace, băi "motot"! Ramane cum am stabilit: eu nu, caci mi s-a cam prea acrit de dumneata, dar ceilalti fani SAAB iti vor zburătăci scăfârlia spre tomberonul de care pomeneai...
    OFICIAL: Alianţă GM - PSA Peugeot Citroen
  • Nu vad unde-i contradictia...De regula, nu cred ca voturile ar releva o forta argumentativa, la acest lucru m-am referit! N-am zis ca m-ai facut inapt in mod expres, ci ca asa ma consideri in sinea ta! Ce, ori nu-i asa?...Ehei, trebuie sa stii sa citesti "printre randuri", fiindca nu toate frazele mele sunt interpretabile "la prima vedere", eu fiind mai nebun de felul meu (nu in sens clinic-patologic). De pilda, de multe ori, cand lucrurile nu mergeau prea grozav in mandatul Spyker, eu invocam numele fostului proprietar, afirmand ca "mai bine ramaneam cu GM", foarte putini sesizand ca eu foloseam de fapt o ironie amara, in sinea mea nedorind, desigur, asa ceva. Prin urmare, am lamurit-o cu voturile: in cazul lui @745, multimea de "like"-uri in favoarea lui nu ma impresioneaza, dar pentru voi, @saabcuantic si men, nu denota ca opiniile incomode pe care le-a expus sunt imbratisate si de altii? Se pune astfel problema ca el sa fi aberat, asa cum i s-a nazarit lui men? Eu l-am apreciat pentru spiritul sau temerar de fronda anti-globalista, nu fiindca ar avea sau nu dreptate in privinta unei banale cutii de viteze! Chiar sa nu inteleaga lumea de aici ce anume si ce fel de oameni pretuiesc eu la superlativ in viata aceasta nenorocita si ce si pe cine nu?...Ma indoiesc. In concluzie, sa nu mai incerce nimeni sa ma "surprinda in ofsaid"! Cred ca ar putea aparea un joc video intitulat "Loviti-l pe Cuantic cum, unde, cand si cat puteti!". Legat de subiectul in sine, pentru mine, dpdv valoric, VAG inseamna in primul rand emblematicul Porsche 911 turbo si generatiile sportive turbo-quattro din anii '80-'90 ale lui Audi, dar si microbuzul 4x4 de care am pomenit, consumul constant excelent al modelelor Diesel (via MAN) si punctele de atractie de pe A8 (cutia automata si monitorul retractabil), atat :)
    Volkswagen aduce la Geneva patru concepte derivate din citadina Up!
Pagina
12345...565758...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău