• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Doamne fereste sa mergeti pe soselele patriei cu cavoul national din Mioveni si sa dati peste vreun Huidu-mac cu tanc german...Va asigur ca, intr-un asemenea moment fatidic, "progresele" Daciei nu vor mai valora doua parale in ochii vostri! Prefer, asadar, ca un model romanesc sa-mi ofere permanent o plictiseala sugrumanta dpdv estetic si ca tinuta de drum, dar sa fie evaluat obligatoriu la 5 stele de siguranta...Sa nu-mi riposteze nimeni ca "poate sa-ti cada in cap, din senin, un ghiveci de flori, cand iesi din bloc, si tot ai muri!"...Da, corect, dar nici sa te faci armonică in Dacie, başca invartindu-se in aer, daca te-ar busi alta masina cu doar 100 la ora, indiferent ca este mai gabaritica...Pai SAAB isi perfectionase odinioara testele de siguranta prin ciocniri premeditate cu...Scania. Imi cer scuze daca i-am iritat pe fanii emblemei autohtone, dar ar fi bine sa se gandeasca si la integritatea lor fizica, nu doar la tentanta economie de costuri! Sa nu mai invocam penuria financiara, caci viata este scumpa oricum, in toate sensurile posibile, acum si de-a pururi...
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • Apartine unuia zis ARN, dar de data asta imi permit sa am si eu aceeasi reactie, fiindca ma uit intruna si tot nu-mi vine a crede: Dacia mobilizeaza o groaza de comentarii, pe cand in directia VAG, legat tot de evenimentul Geneva, bate...vantul pe Automarket :D Audi nici un text, VW de asemenea, Bugatti urla cu 1200 CP, dar tot lipsa aprecieri, Seat doar o ironie aruncata in batjocura; numai Lambo a strans cu chiu, cu vai, trei exclamatii pozitive, dovedind ca parca ar fi venit din alta lume, incurcandu-se cu VAG doar de impresie. @Scorpyon, ce faci, tati, nu te mai omori cu febletea ta quattro-coliniara? Sau de-abia a inceput salonul si ar mai fi timp de revigorare a opiniilor? Oricum, nu m-as fi asteptat la o prezenta atat de palida a conglomeratului din Wolfsburg si nici la o replica pe masura din partea adulatorilor lui obisnuiti de prin partile lui Dracula...Hahahahahaha. Ma rog, daca toata lumea elogiaza simbolul nostru national, eu de ce sa fac nota discordanta, deci...go, Lodgy, go! De! - acum se poarta ieftinaturile, pardon, masinile facute cu cap, care propun ţanţoşe motoare politicoase fata de orice portofel, ceva navigatie si putina vegetatie (coloratie interioara), cochetand si cu niste tentative de high-tech bune de consemnat "in randul lumii", adica masinile care nu iubesc benzinariile, dar adora in schimb magazinele de piese auto (oferite la preturi care strivesc orice concurenta, da, da, da), si care nu reprezinta un punct fierbinte de atractie pentru omniprezentii coca si piti, etaloanele datului in stambe pe trilurile "triadei", astfel incat eventualii cumparatori pudibonzi de pe aici ai briliantelor autohtone sa nu se simta lezati la intersectii de talentele dispretuitoare ale posesorilor needucati de "straineze"...Intr-un cuvant, Dacia contemporana = ECHILIBRU. Ura si incolonarea, mergem la showroom!.......La showroom SAAB, la ce credeati ca ma refer?
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • ...cine se pronunta impotriva plasmuirii probabile a unor "SAAB"-uri cu gabarit liliputan si de "unica folosinta"...Jos chinezariile! BMW sau Koenigsegg, acum ori niciodata: ori aveti sange in epididim, ori ganditi-va numai la profitul vostru si sa terminam odata balciul!
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
  • Ati crede ca un SAAB din anii' 60 ar putea fi un adversar redutabil chiar pentru concurentii actuali din raliul mondial?...Eu, unul, n-as fi admis o asemenea comparatie daca nu l-as fi vazut pe un finlandez, Leo Kinnunen, ce poate face in zilele noastre, pe un relief impadurit, cu un SAAB 96 V4 Rally...Am ramas mut. Motorul preluat de la Ford s-a comportat modest pe modelul americano-german Taunus, dar suedezii l-au prelucrat, adaptat si potentat in asa fel incat l-au facut dinamita...Intrebarea este: nume ca Erik Carlsson, Stig Blomqvist sau Per Eklund sau toata pleiada de la Barber SAAB Pro Series vor insemna vreodata ceva pentru amatorii opulenti (dar tot amatori!) de la Youngman, daca ei vor deveni noii proprietari? Nu de alta, dar pentru BMW, pe vremea lui Muller, se pusese la un moment dat problema ca SAAB sa revina in WRC...cu motor de 1.6 turbo de provenienta bavareza, insa, orisicum, bine si asa! Dar chinezii ce au de gand? Cumva sa vanda hectare intregi de "SAAB"-uri cu motoare de pana la maximum1500 cc, preponderent Diesel, pline de plastice, aluminiu si alte ieftinaturi si la preturi estimate de 5000-8000 de euro per bucata?...No, thank's!
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
  • Au aparut o veste buna si una proasta...Sa incep cu cea buna: afacerea Youngman a intrat in linie dreapta (dintre toti cei 14 ofertanti admisi de admini la tratative, chinezii s-au dovedit cei mai interesati, cei mai activi si, desigur, cei mai potenti...), gm nemaiavand de ce sa se opuna, fiindca galbejitii vor sa aloce cam 1 miliard de euro dezvoltarii unor noi modele pe baza platformei PhoeniX. Vestea proasta este ca, totusi, cum nimic nu poate fi chiar roz-bombon pe lumea asta, insusi seful lui Youngman, totodata si conducatorul delegatiei companiei deplasate in Suedia, a declarat deunazi ca vrea in mod ferm sa scoata o puzderie de modele noi, realizabile cu costuri de productie cat s-ar putea de reduse si axate musai pe "ceea ce cere piata actuala", adica intentia chinezilor se traduce in mod automat prin aceea ca nu-i intereseaza catusi de putin daca va fi sacrificata calitatea certificata in mod traditional, specific si consacrat in ograda lui SAAB, atata timp cat o asemenea eventuala politica heirupista de fabricare le-ar garanta favoarea si fervoarea unor cote inalte de profit...Drace, ma miram eu de ce insista belitii astia cu pressing zilnic! Dar confunda grav ideologia consolidata istoric a SAAB-ul, dupa cum se pare !! Vedeti de ce preferam sa invoc numele lui BMW si Koenigsegg? Ceva imi tot soptea pe la urechi ca nu pot avea incredere maxima in halitorii astia nonstop de orez...Acum mi-au cam servit confirmarea banuielilor mele! Pacat ca, dintre toti producatorii din tara Marelui Zid, numai Geely dovedeste o mentalitate adecvata pro-calitate auto!...Revenind la Youngman: pai nu asa ne-a fost vorba, frati kung fu! Va tenteaza cumva sa calcati pe urmele lui BAIC, care s-a jucat de-a vopseaua cu fostele 9-3 si 9-5 si gata, cica au facut rahatul praf ?! Aaa, pai, in acest caz teribil de indezirabil, nimeni nu mai are de ce sa fie entuziasmat de ideea "inspirata" a unei combinatii circumstantiale cu ochii oblici, chiar si in varianta "fa-te frate cu dracu' pana treci puntea", fiindca n-am chef sa ma vad obligat sa-i dau dreptate lui ARN in privinta chinezariilor...Cosmarul si mai chinuitor ar fi sa ma vad obligat sa admit ca nici macar Goangelor Muppets nu le-a trecut prin bila sa faca din SAAB o sursa de consum capitalist pe banda rulanta...Ma rog, exceptand porcariile 9-7X si 9-2X, dar pana si dansii, sub avalansa de mustrari a fanilor SAAB, si-au dat seama intr-un tarziu de cumplita lor eroare si le-au stopat pana la urma... Norbert Reithofer si Christian von Koenigsegg, ce faceti, bre, dormiti in front ?!
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
Pagina
12345...555657...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău