• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Cica pe 30 aprilie a.c. se va decide cumparatorul lui SAAB...Parca ar fi ani de asteptat pana atunci. As dori totusi sa fie un producator european, din motive lesne de inteles...Altfel, astazi am traversat o zi proasta, in care m-au deceptionat chiar editorii Automarket! Plus adulatorii incrancenati ai Daciei. Doar modelele vechi dezvoltate din 1300 au insemnat ceva pentru mine...Ma rog, clasez subiectul Dacia. Am uitat sa te salut, gaabi! Da-i pace broscoiului otravit, care, in afara de "SAAB a delapidat de la stat zeci de ani", nu poate concepe alta fraza, mai credibila...Poate cineva sa adulmece vreo urma de istetime la acest Acid Ribo Nucleic? Ba face navete spatiale din PET, ba schimba piese americane la camioane chinezesti. Devorattor il ignora complet, pe mine m-a plictisit destul, este cazul sa-l trimiti si tu in absolut :) Ce vrei, poate ca nici noi insine n-avem atata minte, daramite sa mai cerem si altora? :)
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
  • N-are rost, omule, amandoi am nimerit intr-o jungla melteana...Numai eu, in mai putin de 24 de ore, am fost "pictat" in purpuriu de peste 80 de ori...Trebuie sa acceptam faptul ca trotineta nationala este la putere acum si ca de aceea trebuie sa umfle tescalaul de lovele de la fraieri (termenul vine de la "Frei Herr", adica domn liber...iti dai seama cati domni sunt liberi sa-si franga gatul cand vine bau-bau-Huidu cu bulldog-ul de teren?), deci adio, Dacia, si nu mai am cuvinte, dar sper sa ramana doar emblemele din dansa, ca sa i le atarn si eu de tavan unuia care imi tot ureaza de dulce...
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • Unu si cu unu fac doi, trei sunt deja prea multe. Lucrurile mi se par clare...Nu incerca sa raspunzi in locul lui @Automarket. Dupa acest tip de tacere complice, deduc ca, pe acest site, Dacia TREBUIE promovata sistematic, cu prioritate profesionala, iar pozitiile de fronda pe cat posibil reduse numeric sau bagatelizate ca relevanta...Cineva a pus mai sus punctele pe u: "important este ca (marca) place MAJORITATII" (asa, si? si Antihrist va placea MAJORITATII si, totusi, nu va primi unda verde de Sus pentru a conduce lumea, exercitandu-si dorinta prin forta, seductie si forta seductiei...), adica, ghici, iata un argument suficient pentru care Dacia "merita" sa i se acorde gratia unui tratament publicitar camuflat...Ooo, da, de mult vroiam sa subliniez acest adevar crunt: toate textele oficiale de pe Automarket privitoare la Dacia sunt bantuite de un duh partinitor, in pofida aparentelor de obiectivitate jurnalistica! Uitati-va cu atentie si la cel curent: la un moment dat, ai fi crezut, referitor la tehnologie, ca se vorbeste despre Star Trek! In schimb, de regula, despre SAAB, cum se iveau niste zori mai tulburi, adica vreun blocaj financiar sau vreo oprire mai sustinuta a productiei, poc cu verdictele categorice - gata, faliment sigur, nici o sansa de redresare, o veste trista, si inca una si tot asa - iar cand realitatea exprima un alt deznodamant, se incerca numaidecat dregerea busuiocului, cum ca suedezii "ar putea fi salvati", "ar putea renaste ca pasarea Phoenix", ar putea nu stiu ce. Alt semn de intrebare: l-am incurajat sincer pe Bogdan in peregrinarea lui spre Geneva, dar n-a binevoit sa pomeneasca nici macar aluziv, daramite sa sufle vreun cuvintel, despre elementele clare de SAAB de pe Insignia alocata deplasarii, pe care, desigur, a elogiat-o pana la cer...De ce? Cumva fiindca, daca ar fi reliefat acest aspect pentru cei care, din intamplare, nu cunosc adevarul (se prea poate), s-ar fi asteptat ca lumea sa-i asocieze numele cu o marca "falimentara" si astfel sa rada de el?...In general, am tacut de cele mai multe ori referitor la modul cum este perceput SAAB de catre editorii AM, in primul rand la nivel mental, dar, mai baieti, nu va suparati pe mine...ce faceti voi aici nu se poate numi presa! Eu inteleg ca painea zilnica a lui AM consta in materialele publicitare, dar unei societati publice (poate fi socotita ca fiind privata numai dupa modul cum isi incaseaza si gestioneaza banii) care si-a propus teoretic sa medieze discutii auto in mod echidistant (adminii SAAB-ului organizeaza conferinte de presa saptamanal, dar voi...nu serviti, oare de ce?) n-ar trebui sa i se permita lobby-urile, mai mult sau mai putin voalate, in favoarea unui anumit grup sau a unei anumite marci...Iar cainele turbat Semtex ce semnifica aici, cumva Cerberul de serviciu pro-Dacia? Bun, nu ma intereseaza ce este, dar cum vine asta? El are dezlegare de la editori sa ma eticheteze orisicum i se casuna lui, in schimb mie mi se rezerva botnita verbala pe acelasi esantion terminologic? Apâi, aista-i democratie?! Bine ar fi sa ma insel eu si sa fiu paranoic, dar, in orice caz, gestul editorilor de a-mi taia filmul si refuzul de a se justifica la adresa mea ii mentin pe mai departe in chingile suspiciunii...
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • Practicati o cenzura nesanatoasa, care ma pune pe ganduri daca sa mai raman user-ul vostru sau nu...Pai ii permiteti lui semtex sa-si verse icrele otravite impotriva mea, pe cand mie mi-ati sters dreptul la replica?! Adica el poate sa ma califice bine mersi drept psihopat, semidoct etc., iar eu "trebuie" sa stau pierit in banca mea, proaspat uns cu laturi gratuite, numai pentru ca nu-i place lui Automarket contraofensiva mea! Si ce era de cenzurat, ma rog? Ca l-am gratulat cu "smintit", "nefericit", "sconcs" si "scabros"?...Wow, reactionez si eu ca Mircea Badea: ce "obscenitati" vi s-ar parea ca sunt acestea? Riscati sa deveniti un organ discretionar ca CNA, care sanctioneaza fix dupa cum i se nazare ca ar fi "legal", "corect" si "deontologic", adica strict dupa criteriile lui subiective, numai ca pentru unii este muma, iar pentru altii ciuma... Daca este sa vorbim pe drept, cineva dintre voi mi-a promis in preajma sarbatorilor invernale un calendar auto pe 2012, in acest sens solicitandu-mi adresa de expeditie...Insa m-am ales doar cu promisiunea, fiindca m-am interesat la Posta de mai multe ori si nu sosise nimic pentru mine...Cine stie ca nu se poate tine de cuvant, atunci sa nu amageasca pe nimeni! Deci uite cum vom proceda: imi restaurati la loc textul original impotriva lui semtex sau ne vom afla in relatii incordate de acum incolo, mergand pana la divort ireversibil, fiindca vad eu ca nu merge cu bunavointa in tara asta...Bine?
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • @chandlerbling, nici eu nu m-as fi putut exprima mai elocvent ca tine...Iata un model la care n-am identificat nici o hiba, din punctul meu de vedere! Motorizari pe toate gusturile, consum incredibil, forme apetisante, bord semisofisticat, iar calitatea de ansamblu n-a ramas de caruta, dimpotriva! @unckle, tot respectul, eu as vedea "hidosenia" respectiva ca o pata inspirata de culoare :) Oricum, votul nu ti-l pot refuza. Nu stiu cum reusesc suedezii sa prelucreze Diesel-ul, nefiind maestrii mondiali in domeniu, dar cert este ca, atat in cazul lui Volvo, cat si al lui SAAB cu TTiD, le ies niste caracteristici exceptionale in combinatie: putere destul de mare, consum foarte suplu si emisii poluante dintre cele mai minuscule. Nu discut de Seria 1, A3 sau A Klasse, dar, in mod sigur, acest model mi-ar sari imediat in ochi pe strada...adica m-as incumeta si eu la o tura de verificare :) Mai pe scurt: V40 = originalitate pe toate feţele. Cred ca @LauCalin radiaza de fericire. Nu ca n-ar avea de ce... Mi-ar fi placut ca Geely sa oferteze SAAB-ul (fara sa-si lase subsidiara Volvo sa ceara "parts", of...), nu Youngman, dar asta e, mucles :)
    GENEVA 2012 LIVE: Volvo V40 încălzește atmosfera între compactele premium
Pagina
12345...545556...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău