• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • @900, asa este, fara putere de tagada, dar mie mi s-a pus de mult pata pe 9-5 FG si gata, asa ramane, batut in cuie :) De altfel, un autentic fan SAAB nu se va preta niciodata la comparatii de calitate intre produsele companiei pe care o indrageste, dar poate scoate in relief anumite plusuri sau minusuri, indiferent asupra carui model isi va fixa atentia. Este clar, tu vei apoteotiza mereu gama 900, caci asa iti este scris in ADN, n-ai cum sa te opui tie insuti :), ceea ce eu stimez enorm la tine! Pe de alta parte, crezi ca eu nu venerez 9000? In optica mea, prima limuzina adevarata a lui SAAB s-a materializat sub identitatea lui 9000 FG versiunea CD "sedan" (agila ca o felina - "www.saabhistory/videos - 1989 SAAB “Aerospace / Automobile Suite” Promo), iar 9-5-ul actual ar simboliza un fel de Rolls Royce-ul nostru :D (ireprosabil, cu exceptia...portbagajului, putin cam mare pentru o limuzina declarata), desi alura de Insignia...of, care Guru Matol a decis ca Opel sa-si faca mendrele in Europa pe seama lui SAAB ?! @alex, @Turbo X si @bogdanel, fiti buni si faceti o bucurie marunta unui batran amarat ca mine, adica logati-va pe Automarket si alaturati-va comunitatii noastre de Saabisti pur sange...Bafta! Nici un falfait de aripi nu mai razbate dinspre hidra cu doua capete Poutqvist...Frate, poate doar miticul Hercule sa mai poata s-o zburataceasca, caci, daca spera cineva ca onorabilii admini sa intre la zdup pentru luare de mita si abuz in serviciu, atunci sa spere mult si bine...De ce nu se ofera si Gillette sa cumpere SAAB, in sensul ca, daca afacerea s-ar parafa, sa le dea drept "recompensa" un set de lame bune...emolari nenorociti ce sunt!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Apropo, n-a venit nici un TurboX la demonstratia din ianuarie. Era in schimb un Aero NG negru, pe care l-am crezut TurboX pana m-a corectat Edy. In showroom, am surprins cativa Saabisti stramband din nas fata de "noul 9-5", dar susotind admirativ despre...ghici! Acest "cel mai rapid SAAB de serie din istorie" exercita o fascinatie aparte in comunitatea noastra restransa. Sa fie oare "vinovata" performanta de la "plaja" pentru acest fenomen pozitiv? Desigur, faptul ca scoate cam cu o secunda mai putin decat confratele Aero nu poate fi ignorat de noi. Insa mai ales sunetul inconfundabil de V6 supraalimentat, specific ambelor versiuni, ma vrajeste pe mine...Probabil ca asemenea "utilaje" ravneste Volvo. Va doresc o saptamana plina tuturor!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Am citit eu bine? Ai identificat 5-6 TurboX-uri numai in Brasov?! Sigur nu erau "doar" 9-3-uri Aero NG? Sunt foarte usor de confundat...La ultimul miting SAAB, toti participantii am convenit ca, indiferent cat de doxati am fi in stiinta despre SAAB, nu putem distinge TurboX de Aero decat daca le comparam din spate una langa alta, si nu de la distanta, ci de aproape, citindu-le efectiv inscriptiile! Daca TurboX afiseaza si alta culoare decat negrul definitoriu, ne afundam si mai tare in dilema privindu-l din celelalte pozitii decat spatele. Ma rog, o diferenta vaga se poate releva si din fata, senzatia de "ochi de vulpe" pe care ne-o inspira farurile fiind parca mai accentuata in cazul lui TurboX. Oricum, nu conteaza ce variante de 9-3 ai vazut acolo, Devo (am mai spus-o si cu alte ocazii: TurboX a inseamnat pariul temerar al lui SAAB contra "triadei germane"...dar lumea era prea indoctrinata ca sa-l accepte si, implicit, sa-l incerce!), caci trebusoara asta aparent inofensiva mi se pare de domeniul neverosimilului :) Hm, pai in ritmul asta energic, o sa ajungem sa ni se ceara pasaport ca sa patrundem in Ardeal...Trebuie sa consolidam ceea ce avem deja (Club SAAB Romania), sa strangem si mai intens randurile, un deziderat comun deloc imposibil care poate fi facilitat daca, de exemplu, @alex si @Turbo X se vor loga mai intai pe Automarket :)
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Citesc frapat relatarile suculente despre micile lor giuvaere la care s-au dedat amicii mei de suflet 900 si Devorattor (werewolf3, dar tu pe unde te-ai intepenit, frate, de nu ti-am mai auzit mustiucul de atata amar de vreme?...iar tie, ztele, sa-ti fie rusine, ne-ai lasat la ananghie, cum vine asta?? :( ) si ma incearca un sentiment nespecific de invidie...Sa vezi ce ma voi "razbuna" pentru toti anii in care nu m-am putut bucura de deliciile inefabile ale unui SAAB propriu...deci, cand il voi avea in fata ochilor, o sa-l birjaresc in prostie, "a la recherche de temps perdu"...Desi imi doresc enorm un model 900, fiind etalonul de impact istoric al lui SAAB, totusi, asa cum se observa si la profilul meu, favoritul meu va fi intotdeauna 9-5 FG, din doua motive extrem de semnificative: 1) pentru ca reprezinta arta ergonomica dusa pe culmi nevisate in materie de imaginatie inginereasca a bordului, fiind dovada cea mai invederata ca poezia si matematica nu sunt antagoniste (uitati-va aici si jurati-mi ca va lasa rece: http://static.cargurus.com/images/site/2008/07/22/23/21/2002_saab_9-5_aero_pic-40641.jpeg); 2) pentru ca este indiscutabil "cel mai SAAB" dintre SAAB-urile construite in epoca de sinistra amintire a Groazei Manageriale, fiind o combinatie traznet intre o platforma modificata anume pentru 9-5 (provenita din GM2900) si motorizarile autentice de SAAB, adica SAAB H engine, regasite la unitatile turbo de 2000 cc si 2300 cc si continuate chiar si la mai putin reusitul estetic 9-5 SG... In plus, prin modul in care a fost conceput, 9-5 FG s-a constituit intr-o revolta fatisa a subsidiarei suedeze impotriva deciziilor arbitrare care incepusera s-o copleseasca dinspre Detroit la inceputul acestui mileniu barbar...Asadar, pentru mine, 900 (ambele perioade) este drapelul SAAB-ului modern (9000? o categorie mai "intelectuala"...sa zicem ca ar fi conul arhitectural din varful batului de drapel), 9-3 FG si TurboX ciucurii care ii sporesc savoarea, dar 9-5 FG coincide cu stema :)
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Ba da, dar nu trebuie sa-i judeci, lasa-i in pace, caci, oricum, noi stim sa distingem graul de neghina sau de graul mucegait... Sa inteleg ca te fascineaza...Turbo X? Teribila masinuta...Carcasa si interiorul respira a SAAB pur, desi motorul este, recunosc, o mica bijuterie Good Manufacturing :)
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău