• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Puteti sa va incepeti ziua cu 10 maxime si cugetari a la SaabCuantic: • Se spune ca exista doar doua tipuri de masini: Mercedes si restul. Intr-adevar, doar doua tipuri: Mercedes-ul Suediei si restul; • Chiar si cel mai nepriceput maturator de pe strada, daca ar fi fost uns director general la SAAB-Scania, tot n-ar fi putut sa destrame compania, daca n-ar fi existat un complot din afara; • Daca as fi calugar, as rezista cu brio tuturor ispitelor lumesti, insa mai mult ca sigur m-ar birui doar demonul pasiunii pentru SAAB; • Din principiu, cred in nemurirea sufletelor. Inclusiv ale celor care iubesc SAAB; • Cu cat se vorbeste mai mult despre faliment, cu atat probabilitatea de a se produce creste. Nu si in cazul Greciei si al lui SAAB; • Decat domn cu stil intr-o masina GM, mai bine cocalar in SAAB; • Definitia nonconformismului? Sa judeci, sa iubesti, sa te exprimi, sa te afisezi si sa te manifesti altfel decat ceilalti, dar nu uita sa conduci un SAAB; • Toata lumea este innebunita dupa viteza. Insa nu dupa viteza spre originalitate; • Seat Belt ar fi putut fi o masina draguta de la Seat. In realitate, este centura de siguranta. Volvo se lauda ca a introdus-o prima pe o masina de serie, dar, de fapt, doar a desavarsit-o, introducand-o dupa SAAB. Iar omul providential de la Volvo care s-a ocupat de ea a lucrat inainte la...; • De ce scriu ca un grafoman? Poate voi renunta sa mai fiu, dar cu certitudine Saaboman raman in continuare...
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Devo, to ce zici, SAAB este sau nu slaba la technica? Io zic ca e, adica e suficient motiv sa fure bani de la guvern (pai atunci statul sa angajeze mai multi body-guarzi - cred ca astia de la SAAB fura mai ales noaptea, ce hoti imputiti, de-aia a aparut criza globala!), dar si managementu e vinovat. Ingineri si muncitori e si ei niste prosti! "E", normal, doar nu "sunt", caci niciodata n-au depasit numarul de 50 de seriosi, restul fiind niste hoti inraiti. Ah, totul ar fi fost magnific daca propuneai ei, muncitori o reducere de salari (pai da, cu asa mari salari putea toti sa plece in safari!).
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Tarasenia este foarte simpla in esenta, nu trebuie sa-ti zbarnaie mintea ca sa intelegi, dar nici sa fii atat de imbecil precum @magnum de pe topicul Cadillac ATS...Tu esti un tip istet si te vei prinde repede. In acest scop, cum bine precizai, nu prea am timp de un remember amanuntit acum in legatura cu relatia SAAB-Opel, dar trebuie sa retii un fel de analogie sugestiva: Eu sunt un tata blazat si ma cheama GM Europe. Am un baiat matur, Opel, care da bine cu sapa, dar nu prea le are cu cartea. Bosorogu', adica taica-miu, in speta GM central, imi ordona la un moment dat sa adopt un mic geniu (de ce? nu ma intereseaza pe mine, deoarece eu reprezint un fel de putere executiva, laborator de cercetare, producator de material brut, sponsor al fiului meu etc), pe nume SAAB Automobile, care ar vrea sa studieze netulburat si in casa mea, asa cum stie el si cum s-a obisnuit, dar la naiba, ce fac cu Sapaliga in atare conditii? O sa rada lumea si de el, si de mine...Gata, evrika, il pun pe supradotat sa invete...meserie de la frate-su vitreg, fie ce-o fi, si astfel aburesc lumea ca al meu copil de suflet este chiar mai destept decat veneticul primit de complezenta sub acoperisul meu (daca asa vrea batranu'...), care cica s-a prostit intretimp si cica tocmai el, care jongla cu teorii savante in palatul de clestar unde locuise odinioara, redescopera abecedarul din mainile si sub indrumarea "cultului" de fi-miu...Intr-un final, bunicu' imi ordona desfierea geniului totusi nepervertit la sapa, care, in loc de palatul initial, nimereste intr-o cocina, abandonat precum cainii, nu inainte de a trece putin prin mahalaua unor tigani, al caror bulibasa se poarta totusi frumos cu dansul, dar, in scurt timp, il lasa si el de izbeliste, din cauza ca nu-i poate sustine fizic puterea mintii lui febrile...Orbit de furie ca inca traieste, bunicu' il leaga fedeles si il transfera sub paza a doi dulai care cica latra a protectie...Cat de cat, eu ii mai dau de mancare, dar, dupa ce taica-miu o sa-mi interzica si acest ultim gest de mila, daca bietul de el nu va atrage pe nimeni cu inventiile lui revolutionare si dorinta lui acerba de a renaste precum pasarea PhoeniX, aleluia! Multi terti l-au iubit, il iubesc inca si tot asa se va perpetua norocul lui sentimental, dar lumea intoxicata cu minciuni sfruntate de catre babacu' meu nu prea l-a hranit corespunzator (pe masura aptitudinilor sale impresionante, pe care s-a prefacut ca nu le (mai) observa ca pe vremuri...), atunci cand noi trei - bunicu', eu si fi-miu - il infometam de zor...Ai inteles ceva?
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • V-ati gandit vreodata de ce vanzarea SAAB-ului catre Gimnastii Mondiali s-a petrecut in 1989, taman cand zona comunista a Europei daduse in clocot?...Rasfoiti arhiva Automarket: am avansat, nu o data, ideea "prohibitiva" si "psihopata" a unui complot de talie internationala impotriva SAAB Cars...Sa ma varati pe mine intr-o camasa de forta daca n-a avut loc o consfatuire secreta intre gm si unii constructori europeni, anterior tranzactiei efectuate cu SAAB-Scania, in care americanii au fost abordati in maniera urmatoare: "Si noi, si voi, trebuie neaparat sa intreprindem ceva concret pentru a stopa ascensiunea si progresul SAAB-ului! Desi nu ne face nici o placere, trebuie sa admitem in mod obiectiv ca gandacul acesta enervant din Nord incepe nu numai sa urce si mai sus dpdv calitativ, gratie unor patente uimitoare de high-tech, ci si sa se extinda comercial incet-incet, inclusiv pe piata americana. Nivelul de vanzari realizat de suedezi in '87 ne pune pe ganduri. Faptul ca zidul comunist a fost daramat nu face decat sa ne ingrijoreze, deoarece vor scapa din lanturi cateva sute de milioane de potentiali clienti, satui de rablele lor nationaliste si avizi dupa produse valoroase din Occident, ceea ce inseamna mana cereasca pentru noi, dar implicit si pentru SAAB! Ori est-europenii, asa talambi cum ii credem noi, sunt totusi destul de inteligenti; da, le-au permis bolsevicilor sa-i impileze cu multe nelegiuiri, dar creierele tot nu le-au fost spalate definitiv, adica le vor sari imediat in ochi marile giuvaere tehnice 900 si 9000...Prin urmare, vrem sa capatam garantia palpabila ca o eventuala cerere masiva pentru acele doua splendori nu va afecta interesele noastre economice, implicit nici pe ale voastre, yankei tampiti, cu tot locul vostru unu la vanzari globale! Credeti-ne, chiar acum, pe loc, unul dintre noi s-ar preta sa cumpere SAAB contra unei sume fabuloase, dar evident ca suedezii nu sunt chiar atat de fraieri sa se lase adjudecati de un competitor direct din areal european, deci singura noastra sansa logica, a tuturor, de a scapa odata de beleaua aceasta teribila, este sa va oferiti sa-i achizitionati voi, GM! Argumentul cel mai forte este ca aveti mai mult malai decat noi! Momentul de fata este maximum prielnic pentru a incropi un plan diabolic, pe fundalul cum nu se poate mai favorabil al carentelor de capital investitional ale lui SAAB-Scania. Oricat s-ar tine capsomani pe pozitii de independenta financiara, sigur vor ceda usor capii corporatiei daca le fluturati pe la nas peste 500 de milioane de dolari...La drept vorbind, SAAB cars face mult mai mult, dar nu laude vrem noi se le destinam, ci pieire...Asa ca miscati-va repejor, domnilor, caci imediat se va elibera de sub tutela rosie si ultimul bastion comunist, Romania, iar din 1990 se va schimba radical viata per ansamblu a Europei, automat si raportul de forte din domeniul auto...Dupa finalizarea operatiunii si incheierea oficiala a actelor, veti sti cum sa ajungeti sa bagatelizati aceasta marca exceptionala, traditionala, principiala si mereu respectuoasa fata de cumparatori, astfel incat sa creada lumea ca o inselati cu corcituri; noi estimam ca, pret de vreo 20 de ani, va veti descurca de minune...doar puristii va vor sari in cap, dar cine sunt si parlitii aia ca sa ne rastoarne noua socotelile iscusite?! "... Simple speculatii? Fabulatii gratuite? Deviatii psihotice? As vrea si eu sa cred ca sunt, numai ca realitatea curenta militeaza ferm pentru aprobarea indiscutabila a veridicitatii acestor exercitii de imaginatie voluntara...
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • @Turbo X, pomeneai recent de lipsa acuta de reclama la SAAB, mai ales dupa anul 2000...Normal, doar n-ai fi vrut ca Gugustiucii Mofluzi sa accepte propovaduirea adevarului nestirbit despre SAAB, precum reusea SAAB-Scannia odinioara, ca de exemplu: www.saabhistory.com/videos - 1989 Saab "Never Ending Story" 9000 CD Promo. Poate ca, in urma vizionarii atente a materialului sugerat, se vor revela si anumiti "ingineri" de potentialul exploziv al acestei marci mult prea hulite si ocult obstructionate... Lichelele din Renaissance Center (repet: ce denumire inadecvata!) s-au bazat pe o cumplita si inoperabila deficienta psihologica a oamenilor de pretutindeni: faptul ca, din fire si din cauza ca "fugit irreparabile tempus", acestia uita tot ce fusese de valoare in trecut...Ma tem ca si in "mirobolantul" viitor care ne asteapta ranjind se va intampla idem... O zi superba tuturor!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
Pagina
12345...656667...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău