• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Poate ca multi imi veti riposta ca SAAB "n-are cum sa pretuiasca atatea miliarde, aberezi grav!"...Pai nu? Dar de mijloace fixe si mobile ati auzit? Dar de variabile economice in timp? Cu niscaiva ameliorari, fabrica din Trollhattan ar putea fi apta sa scoata lejer 150 000 de autoturisme pe an si, gratie unui marketing adecvat, daca s-ar vinde toate cu o medie de 20 000 bucata, ce profit brut s-ar obtine anual? Dar daca ar creste capacitatea de productie? Dar muzeul SAAB nu-l puneti la socoteala? Acesta contine unicitati istorice si mondiale! Daca, prin absurd, eu as intra prin efractie acolo si m-as apuca sa distrug de exemplu EV-1, care nu este decat unul singur in toata lumea, cum m-ar pedepsi ulterior firma detinatoare? Va asigur eu cum: ar da numaidecat statul roman in judecata si, daca n-ar obtine o despagubire record, nu s-ar da batuta, caci s-ar prezuma ca eu as fi demolat istoria insasi! Deci SAAB = miliarde au ba? Sau de ce credeti ca nici un constructor de talie majora nu poate fi cumparat cu banii jos, la valoarea lor reala de piata? Oare Daimler, VAG sau BMW Group nu tenteaza pe nimeni pentru ratele lor de profit imense, sistematice si parca tot mai antologice?...Fireste ca da, dar cine cu capul pe umeri si-ar permite sa se usureze de niste sute bune de miliarde per entitate?! Nici mama chinezului, a indianului sau a seicului...Pentru SAAB insa, parca n-a existat nici un Dumnezeu care sa poata impiedica frauda, jaful si debandada de proportii epice care l-au lovit atata amar de vreme...Asta e, de!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Nu ma insel daca afirm ca despre SAAB Automobile se poate scrie un adevarat roman politist...Prea multe necunoscute razbat din maruntaiele companiei...Interese dintre cele mai murdare au sfasiat aceasta emblema stoica pana aproape de colaps, planuri marsave care prinsesera contur inca inainte de 1990...Si totusi: stiti care poate fi marele si providentialul noroc al lui SAAB? Sa nu radeti: simplul fapt ca...exista, ca poate fi palpat! Haideti sa ne mai permitem in acest sens un ultim efort retrospectiv, ca sa vedeti unde vreau sa ajung. Ce era SAAB Car Division pentru SAAB-Scania la nivelul anului-cheie 1989? O veritabila mina de aur! Valoarea ei reala de piata la acel moment? INESTIMABILA! Mai precis, nevandabila pentru nici un motiv...Lacunele financiare ale corporatiei nu insemnau atunci un capat de lume, deoarece nu se ivisera zorii nici unei crize economice globale, adica orice societate comerciala de oriunde putea nimeri accidental, inevitabil si temporar intr-un impas cu banii, dar nu in asa fel incat sa apeleze la solutii disperate, de compromis vadit...I se sifonau putin imaginea publica si stabilitatea interna, dar nu in mod grav si mai ales nu iremediabil! Insa SAAB-Scania si-a permis o crima...Inclusiv de natura economica! Da, desigur! Pai, la cat investise de-alungul DECENIILOR in sectia ei auto, si patrimonial, si intelectual, si tehnologic, si...imobiliar (terenul pe care sta uzina din Trollhattan cu toate departamentele si pistele ei de incercare, aveti idee cat este de valoros?...v-ati gandit vreodata la acest element simplu in aparenta, dar elocvent in fondul problemei? credeti ca Volvo mananca spanac?...), nu trebuie sa fii un economist briliant de stiinta ca sa-ti dai seama ca, in termenii acelor vremuri, SAAB Cars era estimata per total, fara exagerare, la vreo 15-20 de MILIARDE de dolari! Dar au aparut hodoronc-tronc veneticii de alde Guta Manele ia zece chiftele (la pret de una), care aveau deja in minte matrapazlacurile lor aranjate din timp cu alti interesati de disparitia practica a SAAB-ului, si au reusit pe loc sa-i suceasca de cap pe fraierii din fruntea conglomeratului suedez...Si, ca sa nu trezeasca suspiciuni autoritatilor locale in privinta evaziunii fiscale care s-a comis la greu, partile implicate in afacere (avantajoasa pentru gm, fiindca a luat divizia auto la subpret - mizeria de 600 de milioane de dolari, de vreo 20 de ori mai putin fata de cat ar fi trebuit platit - dar avantajoasa si pentru sefii defunctei corporatii, ca doar si-au luat prompt si discret spaguta aferenta...si au tocat-o linistiti de nici dracu' n-a mai auzit de ei dupa aceea) au avut stralucita idee de a inventa...un al treilea factor in ecuatie, cel mai important, asa-zisul Investor AB, adica, vezi, Doamne, cam tot patrimoniul SAAB Cars ramanea "legal" in administrarea acestei entitati, americanii "trebuind" sa foloseasca numai capacitatile marcii in valoare de fix cat au achitat...Oficial, Investor si gm detineau laolalta 50% din actiunile proaspat constituitei SAAB Automobile AB, restul revenind proprietarului initial. Buuun. In 1995, SAAB-Scania a fost dizolvata juridic si, astfel, fiecare dintre organismele constituente si-a continuat drumul in viata in mod separat, in speta SAAB Aero&Systems AB si Scania AB. Dar ce s-a intamplat cu Investor AB? Oficial, nu facea si el parte din fosta asociatie? Ba da, dar oare 5 ani nu sunt suficienti pentru a deturna atentia...statului suedez, varianta autoritati fiscale? Ooo, cum sa nu! Cate actiuni detineau mai departe Investor si gm? Tot 50%, normal. Ce sigla aparea in continuare pe masinile SAAB? "SAAB-Scania"! Deci, in realitate, existau patru societati comerciale distincte, fiecare participante cu 25%. Ce faceau in acest timp (1995-2000) SAAB Aero si Scania? Investeau in SAAB Auto, v-ati prins! Ce? Ceva acolo care a inceput sa urce valoarea reala de piata a firmei spre 20-25 miliarde de dolari...Ce s-a intamplat in 2000? SAAB Auto aluneca ingrijorator pe toboganul pierderilor, nu? Daaa, asa de tare, ca gm s-a agitat sa acapareze si restul de 50%, dar cu numai...100 de milioane !? Cum dracu'? Devii mai valoros moral, dar esti cumparat cu mai putin...Dovezi ale acestor anomalii? Intre 2000 si 2002, produsele SAAB Auto se comercializau tot cu "SAAB-Scania" pe frontispiciu, desi firma era detinuta atunci 100% de americani, ceea ce insemna neindoielnic ca inca doi ani au mai izbutit cele doua companii suedeze sa sprijine financiar, material si logistic fosta lor subsidiara comuna, dintr-un imbold nationalist care il roade fantastic pe AndreiRN...Dupa 2002, cand yankeii incepusera deja sa urineze masiv pe mecanica suedezilor, inca intacta pana atunci, asa cum visasera febril inca de la episoadele tare incomode pentru dansii Talladega 1986 si SAAB Performance Team 1987, SAAB Auto suferea mai departe "gauri" economice, dar la cat va ajunge ca valoare reala de piata in 2010? Cumva la 32 de miliarde de dolari?! Cum asa? Pai GM s-a "scapat" fara sa vrea atunci cand a inventat nastrusnicia mediatica despre cele "326 de milioane de dolari actiuni preferentiale la noua societate Spyker-SAAB", deoarece a precizat ca respectivul cuantum scornit din burta "reprezinta 1% din totalul actiunilor SAAB Automobile"...Aritmetica elementara spune ca 326 000 000 x 100 = 32 600 000 000. Ups! Cat a incasat in realitate? 74 de milioane...Cat a castigat moral? 174 de milioane, fiindca, in caz de nevindere a SAAB-ului, ar fi trebuit sa-i suporte lichidarea juridica cotata la vreo 100 de milioane, pe care a evitat-o intr-un final...Oricum, smecherii realizau ca nu le-ar fi dat nimeni taman 400 de milioane cash, asa ca...De pierdut ca bilant economic, oricum erau constienti de la bun inceput ca vor pierde din cauza SAAB-ului in cei 20 de ani amari de proprietate (si unde este, totusi...Investor? unde este si Bancorex-ul de la noi :D), dar au acceptat acest pret teribil pentru faptul "fericit" ca...sfaramarea SAAB-ului in bucati i-a interesat dintotdeauna, punct ochit, punct lovit! Nu tot sustin ei acum cu ardoare instrainarea firmei "pe bucati"?... Conectandu-ne la realitatile curente, ma intreb nedumerit de ce administratorii lu' peste preparat grill pretind acum sute de milioane (facand abstractie de stacheta exacta a datoriilor), daca, totusi, SAAB a fost vanduta cu doar 74 de milioane...Basneala cu "actiunile preferentiale" este deconspirata acum, cand SAAB a intrat in procedura de faliment, dar "detinatorii" acelor inchipuite actiuni....stau linistiti bine-mersi. Pai daca erai prins intr-adevar in hora, nu trebuia logic sa te panichezi? Conexiunile reale pe care americanii le-au mai avut cu SAAB dupa incheierea operatiunii Swedish Automobile s-au rezumat la...gm Europe, mai precis la livrarile de motoare pe care le-a derulat aceasta (Ecotec 2.0 si 2.8 V6, plus unitatile Diesel via Fiat), numai ca nu le-au oferit pe moca, adica, ghici, gm in ansamblu figureaza printre creditorii companiei...Si uite asa Geniile Morbide au impuscat trei iepuri dintr-o lovitura: SAAB Auto distrusa moral, datorii de primit de la aceasta si...onoarea reperata, rezon! Din fericire, "moral" in viziunea noastra echivaleaza cu...SAAB is alive! Acum faceti legatura evidenta de rationament cu expresia de mai sus, de la inceputul postului: "exista...poate fi palpat!". Traducere semantica: cum, necum, domnule Muller, esti fericitul posesor actual al sumei incredibile de...32 de miliarde de dolari, in scripturar, fireste, nu in numerar, numai ca probabil nu realizezi in ce pozitie paradisiaca te afli prin jocul hazardului si de aceea ti-ai cam luat teapa...Faza hazlie este ca cei care vor prelua SAAB Automobile mai departe, dupa ce vor achita netulburati si imperioasa spaga draguteilor de admini, vor trai o dubla satisfactie: vor transforma "victoria" lui gm intr-o infrangere dureroasa cuantificabila pe piata viitorului si (ce bafta!) vor tranti si ei, la randul lor, un bacsis de chelner de 500 de milioane pana la un miliard (insa nu lui Muller, ha-haa-haaa!). Pai as vrea ei eu sa cumpar ceva, orice, chiar si un fleac, platind de 20-30 de ori mai putin decat face pe bune, care apoi sa-mi aduca si profit...Recunoasteti patentul? :D Natia romana doar l-a preluat ;) Dar ca fan ce-ti mai pasa? Toata lumea sa traiasca, numai noi sa nu murim! :))
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Mai degraba as reusi sa storc un strop de apa din Soare decat un dram de buna-credinta dintr-un trepadus "typic" de mahala, care se crede prea "avansat inainte"...dar, de fapt, "nimica"! Tiii, cred ca am fost blestemati sa-l suportam pana la cota de avarie, tinandu-se de coada noastra precum turiţa de lână. Am epuizat deja toata paleta de epitete "gratioase", deci nu stiu ce sa mai nascocesc ca sa-l ejectez din miezul discutiilor noastre...Ptiu, piei, satano, vrei sa te mituim ca sa te lasi uscheat de aici? Ma rog, sa mai incercam o data, cine stie, poate-poate se va indura bunul Dumnezeu si de niste amarati ca noi: uite, Andrei, ce-ar fi sa te auto-evacuezi de buna voie si pentru totdeauna de la rubrica SAAB, in rest avand libertatea deplina sa zburzi oriunde vrei tu pe Automarket, but not here, what the hell! Opereaza orice "inginerie" ai chef pe nervii altora, insa nu pe ai nostri, alright? In ce limba vrei sa-ti mai vorbesc, omule, ca sa nu ma bagi in balamuc? Daca nu-ti par prea melodramatic si daca n-ai un suflet chiar atat de incrancenat, hai, te rugam frumos, get lost !! Chiar nu ti-e mila de noi?! Ma aduci in stare sa ma pun in genunchi...Pleaaacaaaaa!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Aaa, daaa, s-a brodit cine sa-mi ghideze pasii pe grandilocventa cale a "evolutiei"...Si atat de stratosferic si de alert va "evolua" lumea, incat, la un moment dat, ne vom ineca toti in lapte european si miere globalista, nu? Aici nu poate fi vorba decat de tehnocratie si super-economism (mai degraba hiper-consumism, caci de munca autentica, cu valente productive palpabile, pana si dracu' fuge terifiat in ziua de azi, mai toti pamantenii imbulzindu-se catre prea tentantul confort birocratic, sub motivul firav al unor presupuse virtuti intelectuale inestimabile si indispensabile!?). Ca sa ne referim strict la ceea ce ne doare, se cuvine sa le precizam totusi Saabofobilor hulitori de zi cu zi, mai consecventi decat iarna care ne-a invaluit, ca aceasta marca realmente calita in foc si sabie isi va celebra fara probleme in 2047 un binemeritat secol de lupta, izbanda si epopee...Pentru fidelisimii SAAB-ului, trebuie sa se afirme in acest caz un aspect care necesita intr-adevar evolutie, fiind de altfel mama tuturor atributelor umane, singurul care poate ajunge pana la cote nebanuite, atot-mobilizatoare si launtric transfiguratoare: rabdarea!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Devo, eu iti propun sa nu-i mai acorzi chiar nici o atentie acestui sfertodoct ingamfat, pentru ca te paste pericolul sa-ti indulcesti tonul fata de caricatura aceasta-bufonul forumului!-si sa incepi usor-incet sa-i aprobi cate o nazaranie...Ca in snoava cu gospodarul si vulpea: vazand omul ca dansa ii tot da tarcoale la curte, cu el prezent, o cearta, o bate, o alunga, dar ea nu se lasa pagubasa, insista vartos, azi asa, maine asa, pana la urma i se face mila de ea si ii arunca o gaina peste gard, amenintand-o totusi sa-si taie pofta pe viitor, ca nu mai pupa nimic...Aş, ti-ai gasit! Vicleana a tot venit, luandu-si o figura smerita si rugatoare si, la un moment dat, omul a constatat stupefiat ca va trebui sa se axeze pe...carne de porc. Auzi, cica SAAB "a fost" fiabil odata!? Rebelul Nastrusnic habar n-are ce plescaie: ESTE DINTOTDEAUNA si VA TOT FI! Da, 93% dintre posesorii de SAAB abia asteapta sa-i franga teasta alienata...
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
Pagina
12345...646566...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău