• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Eu vreau totusi sa-mi respect promisiunea de a-l evita totalmente pe acest Saabofob nevrozat, indiferent ce si cate nazbatii ar debita si oricat s-ar munci sa terfeleasca (re)numele lui SAAB Automobile, fiindca tin prea mult la linistea mea intrinseca pentru a ma razboi zilnic cu dansul sau cu altii asemenea...Tin sa precizez ca eventualele "maciuci rosii" nu le va mai primi de la mine, deoarece am hotarat sa rup orice contact cu acest debil incurabil! L-am mustruluit, l-am ridiculizat, l-am implorat, am si glumit, dar...du-te-n vălătuci, neică, caci, daca nu dai chiar nici un semn de intelegere omeneasca, la ce schimbare de atitudine sa mai sper?! Pai pana cand? - vorba lui Constantin Tanase. In alta ordine de idei, se pare ca adminii se confrunta cu 6-7 oferte serioase, printre care figureaza si a lui - surpriza! - BMW Group, desi initial fusese rejectata. Gurile rele au si speculat ca bavarezii ar fi impresionati de platforma Phoenix, adica ar vrea sa faca din SAAB divizia lor supersport, caci sunt acoperiti la celelalte categorii: sedane sport si moto (BMW), clasa mica (Mini) si lux (Rolls Royce). Oricum, nu se stie ce alt ofertant ar putea aparea in ultima clipa...Un lucru insa devine limpede acum: adio, bai Gainari Monstruosi! Suiti-va in VAGon, altfel o sa va faca terci BMW si Toyota! Anyway, long life SAAB!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • N-am dispozitie sa-i ripostez Ardeiului Relicva Neantica, dar trebuie sa specific ca, de regula, atunci cand li se termina tarlaua cu defaimari, pitecantropii spirituali o apuca inversunati pe miristea spurcaciunilor, atrofiindu-li-se dramatic si ultimul bastion de cuviinciosie...Astfel, un producator de masini atat de respectabil ca SAAB n-are cum sa cada sub tutela Diavolului, bai Aghiuta Ramolit Nevrotic, ca doar nu semnifica o erezie! De unde ai mai scornit si respectiva enormitate?! Te asigur eu de unde: din impulsul maladiv de a macula cu orice pret ceea ce-ti provoaca insomnii cronice! Pe de alta parte, din cate stiu eu, poponarii nu sunt atrasi de SAAB, sic! Dintre cei celebri (Freddy Mercury, Elton John, George Michael etc.), pe cine ai vazut tu la volanul unui SAAB sau macar sa-l pomeneasca?...Las' ca intuiesc eu unde bati, stimabile mizerabile! Numai ca n-ai nimerit-o, deoarece eu, Devo, 900-S etc. suntem niste hetero inraiti, pe cand tu doar un "auto-fericit" evitat de orice femeie, asa ca mars inapoi in tartarul din care te-ai plasmuit accidental, derbedeule, ai intins prea tare coarda !!!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • OK, Devo, asteptam, nu-i bai, dar, pentru cei care n-au aflat inca, merita subliniat ca, din lipsa de fonduri, SAAB n-a participat niciodata in Formula 1, desi ceva proximal, la scara mai redusa, tot a incercat si nu fara succes, numai ca Ghiolbanii Melteni au avut grija sa culce la pamant si aceasta implicare si prestatie a suedezilor: Barber SAAB Pro Series. In acest sens, iata niste date si poze dragute pe http://saabworld.net/f102/barber-saab-pro-series/24836
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Întrebare: De ce drumarii au necaz pe SAAB? Răspuns: Pentru că ei pun asfalt, iar SAAB muşcă din el!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Cica la sediul GM s-a organizat un concurs pentru ocuparea postului de chairman al corporatiei. In fata Consiliului de Administratie, s-au prezentat trei candidati: un economist, un jurist si un evreu. Fiecare si-a pledat cauza. Economistul: "Daca ma alegeti pe mine, va promit sa instaurez cea mai echilibrata balanta de venituri si cheltuieli". Juristul: "Daca ma alegeti pe mine, va promit legalitate, operativitate si transparenta in tot ceea ce inseamna hârţogăria companiei ". Evreul: "Daca ma alegeti pe mine...La naiba, haideti sa nu mai pierdem vremea, dati-i afara pe astia doi!"
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău