• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Corecţie: "se obţin", nu "se obţine". Graba :) Nu uita, Andrei: rişti să devii ridicol cu atâtea chinezo-explicaţii...Nu te supăra pe mine!
    Mercedes, Lexus şi Audi au obţinut rezultate slabe la noul test de siguranţă al IIHS
  • Pfiu, greu se mai obţine pacea şi bunăvoinţa, darămite consens în stabilirea valorilor de adevăr...@cris, de ce să fie IIHS părtinitor? Cum ai putea să-ţi promovezi voalat producătorii locali dacă din testele tale reiese limpede sau mai degrabă este reconfirmat faptul că Volvo, o firmă nu doar extra-americană, ci şi rivală puternică a triadei yankee, este liderul mondial incontestabil în materie de siguranţă...Pe de altă parte, cred că Volvo jubilează puţin că a scăpat de concurenţa lui Saab. Păi da, căci încă din anii '60 Saab a organizat simulări de coliziuni frontale cu ziduri de beton armat. În anii '80, 9000 intra în zid cu 100 km/h, iar la manechini nu s-au constatat leziuni mortale, culmea, neavând airbag-uri în dotare. Coloana volanului era concepută în aşa fel încât nu pătrundea în cabina în urma loviturii, şocul fiind absorbit şi disipat în caroserie. La răsturnări succesive, 900 nu suferea avarii majore, astfel că nici în habitaclu integritatea corporală nu era afectată. Ce să mai pomenesc de testul gravitaţiei, adică de ridicarea unei maşini de către o macara la 20 m înălţime, de unde era lăsată să cadă liber, cu capota în jos, pe o platformă asfaltată...În BMW, ai fi fost terciuit. În Saab, dacă ai fi fost bine fixat în scaun, ai fi supravieţuit. Nu mă credeţi? Păi...Top Gear nu minte. Clarkson înghiţise în sec. Volvo şi Saab - de câte ori nu vi le-am recomandat şi nu numai eu?...Deci ce spuneaţi de Merz şi Audi? PS: AndreiRN, cum te simpatizez puţin, cum îţi dai în petec...Mai lasă-ne cu suedezofobia şi asocierea urechistă cu chinezăriile, fii rezonabil, please!
    Mercedes, Lexus şi Audi au obţinut rezultate slabe la noul test de siguranţă al IIHS
  • Propunerea de a ne întâlni toţi cei care ne simţim în stare să contribuim la creşterea calităţii acestui site este chiar serioasă! Tot sporovăind şi promiţând pe aici, mai mult ca sigur nu vom izbuti practic să eliminăm inconvenientele! O întrunire într-o aulă sau chiar sub cerul liber (pigmentată şi cu mici şi bere, pentru cine ar pofti…dar eu aş prefera gustări reci şi apă, plată sau minerală…ideea este că nu trăim doar cu oxigen :)), mediată de redacţia AM, cred că ne-ar oferi o perspectivă mai extinsă şi mai profundă asupra a ceea ce am putea face! Prima măsură s-ar putea însă adopta şi fără adunare: logare pe tot frontul! Apoi o filtrare mai drastică a textelor şi interzicerea categorică a ATACULUI LA PERSOANĂ! Oricine nu s-ar supune, indiferent cine ar fi, să fie pa şi pusi…Cine vrea exprimare în dodii, terfelire la kilogram, contrazicere doar de dragul efectului şi picanterii terminologice, să se îndrepte spre obişnuitele fiţuici de aleasă cultură civică Libertatea, Click, Can-Can ş.a. ; în nici un caz n-ar mai trebui să fie tolerat pe AM! Printre altele, eu militez pentru fondarea unei secţiuni dedicate special maşinilor clasice (poate şi un fan club, cum am mai sugerat şi altădată), indiferent de marcă – poate fi şi Hyundai, şi Daewoo, orice! Prin “clasic” eu înţeleg maximum 2005…Iar secţiunea respectivă să fie structurată pe rubrici la ordinea zilei: discuţii (dar împărţite în două domenii: “pe subiect” şi “la liber”), anunţuri, întrebări/răspunsuri. Dar eu pot spune multe şi degeaba, căci acum mă exprim în afara unui cadru live, organizat, în care ar trebui să fie ascultată şi – de ce nu? – luată în consideraţie orice opinie, calificată ca avizată prin vot majoritar!
    Şeful Hyundai: ”Vrem să devenim cea mai iubită companie auto din lume”
  • @Andrei B, aş vrea să te contrazic, dar îmi înfăţişezi o realitate curentă imposibil de negat…Pe de altă parte, cred că îţi dai seama pe loc că numai faţă de “japonezele” clasice nutresc eu o stimă deosebită, la care nu se puteau identifica probleme precum cele ridicate de tine…Toyota A FOST o firmă bună…rău :) Am avut două Corolla, nu una, care te impresionau cu materiale solide, senzaţie de anduranţă, ergonomie personalizată, spaţiu interior arhisuficient şi consum formidabil pe D…Din păcate, alura spartană de ansamblu nu putea fi ignorată vizual, dar nu-i aşa că nu există maşina perfectă? Mirobolant clişeu :) M5 nu că pare, ci chiar este cel mai puternic şi cel mai sportiv sedan din lume, numai că, din păcate, nu-mi sugerează deloc…graţie. Ce are a face aceasta cu “muşchii”? Are! “Ursuleţii” şi “pisicuţele” de odinioară ne împărtăşeau o anume identitate mlădioasă greu de explicat în cuvinte, deşi erau private de performanţele de azi…Hm, îmi vine să râd: efortul continuu al tuturor producătorilor de de a-şi moderniza marfa şi de a ţine pasul cu aspiraţiile clienţilor merită aplaudat, dar atât producătorii, cât şi clienţii, sunt preocupaţi astăzi de orice altceva, numai de calitatea propriilor maşini…nu. De aceea ne sugrumă de plictis atâtea cutii fără suflet din trafic, care este veşnic aglomerat tocmai din cauza abundenţei lor fluvii…
    FOTOREPORTAJ: Călătorie Bucureşti-Sofia cu noul BMW M5
  • PS: Unii poate mă vor acuza că am scris şi eu despre Hyundai-Kia că sunt “spălături oblice”…Haideţi să nu confundăm mere cu pere: sud-coreenii doar încearcă, japonezii chiar reuşesc! Iar când sud-coreenii vor reuşi, japonezii se vor desăvârşi! În plus, oare Hyundai n-a apelat şi la nişte oarece motoare…Mitsubishi? Saab a folosit la 9000 Aero un turbocompresor de Mitsubishi (nu Garrett !). Japonezii = design auster + motoare…trăznet (şi durabile). Deci a dezaproba este una, a insulta este alta…Exact distanţa de la “spălături” la “javre”.
    FOTOREPORTAJ: Călătorie Bucureşti-Sofia cu noul BMW M5
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău