• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Devo, sincere felicitari, omule! Trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam la o asemenea surpriza...isteata! Mi-a placut enorm efortul tau de a prezenta SAAB asa cum este, ca si mesajul care insotea foto-show-ul. Acea imagine cu un Sonnet III care trona sfidator in fata sediului GM a starnit o mandrie refulanta in mine...Oricum, Gangster Motors il pusese pe miticul 92 in fruntea celor mai reusite creatii din istoria sa de 100 de ani, desi nu-i apartinuse nici conceptual, nici productiv. Nu cred ca ma insel daca mentionez ca, in acest moment, ai devenit cel mai darz militant al cauzei SAAB de pe Automarket - asta ca sa dau peste nas detractorilor care ma acuza ca eu insumi ma vad coborat din stratosfere mesianice si ca m-as socoti buricul Universului. In incheiere, te asigur ca voi participa negresit la actiunea globala online preconizata pentru jumatatea acestei luni. Semne bune anul are...
    Chinezii de la Youngman vor să cumpere Saab pe bucăţi şi să producă modele sub sigla suedeză
  • Tragem nadejde ca noul an va reprezenta intr-adevar semnalul renasterii mult tanjite a lui SAAB, sustinut indeaproape de suporterii sai credinciosi...Lasam in urma un an fatidic de greu, in care rabdarea ne-a fost zgaltaita strasnic, un an in care soarta brandului a stat pe muche de cutit, in care nu meritam atatea palpitatii negative si de care, evident, nu vrem sa ne mai amintim vreodata... @900-S, poate Christian von Koenigsegg va intelege in sfarsit ca este cazul sa iasa din anonimat si sa dea lovitura vietii lui, indiferent la ce sacrificii l-ar supune aceasta magnifica opera. Poate va intui in ultimul ceas ca, obtinand drepturile intelectuale de a folosi XWD, supercarurile sale ar avea sanse sporite de a se razboi cu creatiile lui VAG via Bugatti, dar, pentru a deveni posibil acest scop temerar, trebuie sa intreprinda o actiune si mai temerara: sa achizitioneze integral SAAB Automobile. Ce sa mai zic: un an nou cu sanatate, liniste sufleteasca si impliniri deosebite pentru Automarket si toti userii sai, chiar si pentru "dusmanii" mei obisnuiti sau mai ales pentru dansii, serios! LA MULTI ANI!
    Chinezii de la Youngman vor să cumpere Saab pe bucăţi şi să producă modele sub sigla suedeză
  • ...despre "ungurul" care ma supune "acilisea" la interogatoriu, fiindca n-am avut nici un contact pana acum, neimpartind nici un fel de subiect. Raportat la varsta lui inscrisa in profil, ar fi o problema delicata in ambele cazuri: si daca ar fi adevarata, si daca nu. Sa le luam pe rand. Daca ar avea numai 11 ani, rumoarea aferenta nu ne-ar ocoli...Iata un geniu "prematur" tipic vremurilor "in schimbare", selectat dintre aceia in sufletele carora joaca arapii "intelepciunii pre-pilozitate" la aceeasi intensitate precum bate surdul clopotele sau iata un simplu pricolici pe care il mananca bracinarele si de aceea nu se poate abtine sa nu se "ie la tranta" cu curcanii cu pene groase, netinand seama de claia sa fragila de pufarin...In situatia number doi, "a face pe desteptul de dragul impresiei" inseamna o sfortare desueta care nici macar pe o femeie saraca cu duhul n-o mai "da pe spate" in ziua de azi, asa ca, in consecinta irefutabila, dragul nostru "lorinczi", subliniez inca o data ca sunt imprimat permanent la telefon de Securitatea comuni(tari)sta, deci nu inteleg de ce incerci sa ma faci sa par idiot...foarte urat din partea ta! Este o zi in care teoretic ar fi preferabil sa ne uram cate in luna si in stele cu privire la noul an care bate la usa, nu sa dam cu "mucii in fasole"...Si, orisicum, sunt satul pana-n crestet de "supradotati" care sar frenetic si dispretuitor peste elementara stacheta a devenirii personalitatii, presupusa de propozitia vesnic scolastica "mama are mere", pentru a se pomeni fix in mrejele halucinogene ale ciber-spatiului, in care toti "inteligentii" carora nici macar nu le-a mijit parul stim noi unde se cred deja capabili de ispravile lui "Johnny mnemonic"...Din nefericire, ma ciocnesc zilnic de asemenea "hiper-evoluati"...
    Codul Rutier 2012: Amenzi de până la 7000 de lei și introducerea noțiunii "comportament agresiv"
  • Credeti-ma, ma doare in curcubeu daca ma urmaresc neosecuristii pentru "delict de opinie"...Telefonul oricum imi este ascultat in draci, fiindca de fiecare data se aude un declick urmat de scaderea volumului sau apare "vorbirea cu ecou". Trebuie sa intelegem ca vor veni implacabil cele mai tulburi vremuri in acest secol-borna si ca paroxismul dezvoltarii tehnologice ne va aliena insesizabil facultatile morale viguroase, chiar daca noua ni se pare ca evoluam cerebral in mod accelerat! Cat priveste legitimitatea actelor politice ("politic" si "legislativ" inseamna acelasi drac, sa nu ne mai amagim singuri!), acestea sunt lovite de nulitate morala din simplul motiv ca legiuitorii de oriunde au oroare nativa sa se consulte intens, eficient si regulat cu alegatorii lor, ale caror interese personale nu valoreaza in ochii dansilor nici cat praful de pe limuzinele lor exorbitante, acum si de-a pururi, punct!
    Codul Rutier 2012: Amenzi de până la 7000 de lei și introducerea noțiunii "comportament agresiv"
  • Explicatii nu vei capata, nu uita in ce tara traiesti :D Cenzurat am mai fost si eu, mai ales cand imi mai pierdeam cumpatul din cauza insistentei cretinoide a unora de a ponegri SAAB-ul din senin. Daca ai observat, eu inser deseori pe aici impresii si provocari politice, economice si...spirituale, iar unul dintre motivele care ma determina sa intreprind aceste actiuni este ca vreau sa vad cata bunavointa si cate deschidere catre onestitate manifesta admin-ii Automarket...Acum pot sa afirm ca da: aici orice opinie este ingaduita, in afara de exercitiul gratuit al sudalmelor si al invectivelor (ceea ce mi se pare normal !), in rest liber la logoree :D Asadar, stai linistit, am trecut si eu prin faze similare, ba chiar ma strofocasem ore intregi pentru anumite texte ample si complexe pe care admin-ii mi le-au barat, mai mult sau mai putin argumentat...Oricum, ii apreciez sincer pe dansii, mai ales pe Mircea (prietenii stiu de ce ;) ) Si apropo, ador acel 9-3 convertible pe care ti l-ai fixat ca avatar; de curand, am trecut pe langa unul natural (numai ca acela era albastru, nu galben ca in figura aleasa de tine) parcat langa Banca Nationala si de-abia de-abia m-am abtinut sa nu-i sparg usa si sa fug cu el de drag...procedand cu pornirea precum Terminator :)
    Chinezii de la Youngman vor să cumpere Saab pe bucăţi şi să producă modele sub sigla suedeză
Pagina
12345...868788...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău