• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Se pare totusi ca tu esti adevaratul Cuantic :)) Sau, daca nu crezi in reverberanta cuvantului, atunci cu siguranta reprezinti forta motrice si coarda de echilibru a acestui forum. Intr-adevar, asa cum just observai, cat timp SAAB va palpai in inimile vajnicilor lui suporteri, niciodata nu va putea sa se prabuseasca in abis...Viata aceasta becisnica isi poate continua cum pofteste traiectul pierzanic, inclusiv sau mai ales pe plan economic, in schimb noi rostim raspicat si neobosit dictonul nostru de obste "SAAB suntem noi!", fara sa parem niste sentimentalisti perimati, inadaptabili si ciufuti, asa sa se stie pretutindeni! Nu va mai dura mult si ma voi dispensa de BMW-ul personal fara nici un regret, nu ca un act de bravura, ci fiindca m-am decis sa fiu "extremist" pana la capat: ori cu SAAB in curte, ori vesnic PeJos :))) Save SAAB!
    SURPRIZĂ: Saab va produce din nou maşini
  • "Prietenii" SAAB-ului vor mai jubila putin, poate cativa anisori, dupa care vor privi pieriti cum SAAB va deveni treptat una dintre cele mai puternice corporatii auto globale din acest secol, indiferent cate "cantece de lebada" ii vor mai fredona...Sunt mai sigur de certitudinea acestui spectru futuristic decat de dragostea maicii mele. Uitati-va la fenomenul fotbalistic Paris Saint Germain si luati aminte: nu va mai dura mult si, dintr-o formatie totusi mediocra, va ajunge sa mature pe jos in euro-cupe cu cele doua grande ale Spaniei, cu ManU, Chelsea, Milan si cine mai vreti voi, dar totul se va injgheba cu rabdare de calugar, munca de ceasornicar si stralucire de diamant, asisderea ca si in cazul SAAB...
    SURPRIZĂ: Saab va produce din nou maşini
  • @Baditza, nu trebuie sa-l contesti chiar asa de dur pe cojocar :) Se pare totusi ca SAAB este victima unui santaj ordinar al lui GM, care intrase in panica la gandul prohibitiv ca o revenire in forta a suedezilor pe baza masivelor infuzii financiare chinezesti i-ar ameninta puternic pozitiile de piata din SUA si mai ales din China, adica i-a sugerat fostei sale subsidiare ca, daca va accepta proprietatea lui Youngman, atunci nu-i va mai furniza Ecotec-urile obisnuite, nu-i va mai fabrica SUV-ul (9-4X) si nu-i va mai permite legal sa utilizeze platforma (schitele tehnice) pentru 9-5, cvasi-identica cu cea a Insigniei. Mai mult ca sigur asa a reactionat GM in realitate, dincolo de informatiile din mass-media, ceea ce intareste suspiciunea ca a vrut sa distruga SAAB inca inainte de 1990, cand micuta marca scandinava incepuse sa placa tot mai mult poporului american, spre stupoarea si ingrijorarea maharilor colosului din Detroit, care nu s-au descurajat si au pus ulterior la cale planul ideal de anihilare a spinului din coaste: achizitia acestuia...20 de ani i-au trebuit ca sa-l scoata din functiune si sa-i pateze imaginea cvasi-serafica pe care o capatase in peste 40 de ani de ingeniozitate, munca si sacrificii...Pe GM o cred capabila de orice marsavie, indiferent ce declara public! Bag mana in foc ca n-ar fi exclus teoretic sa fi urmarit s-o puna pe butuci pe rivala locala Chrysler, probabil din invidie ca Jeep se bucura de un succes pe plan european mai mare decat toate SUV-urile de la GM laolalta! Altfel nu-mi explic de ce un fost partener al lui GM, in speta Grupul Fiat, a tinut mortis sa devina actionar majoritar la Grupul Chrysler, straniu fiind ca cele doua entitati nu avusesera nimic in comun si nici o interactiune in toata istoria lor, dar acum a rezultat o struto-camila care intriga pe toata lumea, iar pe fanii celor doua corporatii ii mahneste...Poate ca GM ar tanji sa scape si de Ford, dar i-ar veni mult mai greu in acest caz, tinand cont de pozitia foarte solida din Europa a acesteia si de reticenta ei persistenta fata de ideea de asociere cu alt constructor de talie, plus ca chiar si in SUA Transit-ul se vinde mai consistent decat orice rahat de duba Chevy sau GMC. Deci sa nu mai aud in veci de General Motors co.! O sa dau cu agheazma pe monitorul PC-ului meu daca mai vad vreo pomenire a acestui nume frustrant pe topicul dedicat lui SAAB :D
    Indienii de la Mahindra se interesează de soarta Saab
  • Iarasi, se perpetueaza ca un virus in vant aceeasi meteahna veche, sacaitoare: care o fi marea tehnologie GM folosita de SAAB? Doar atunci cand se va risipi in eter aceasta mistificare crunta va fi liniste pentru SAAB si sustinatorii sai din toata lumea...Oare cand se va pricepe omnilateral ca, pana in 2002, constructorul suedez a uzat de marea tehnologie de origine...SAAB-Scania, corporatie care, desi radiata oficial in 1995, a continuat dintr-o fericita inertie sa existe inca sapte ani, purtarea siglei sale pe masinile SAAB dupa 1995 fiind perfect indreptatita...Ce s-a intamplat dupa aceea se traduce prin livrarea de platforme si motoare de catre GM Europe, care deserveste si Opel, desi, in realitate, formele lui Vectra Seria B sunt preluate de la...900 NG (dar si dimensiunile sunt proxima aceleasi - a se vedea pe Wiki!), iar motoarele Ecotec am mai dezbatut noi cine le-a initiat...Ma vad nevoit sa repet aceste truisme stiute pana si de tancii de gradinita doar fiindca unii, in loc sa se rezume la cojoacele lor, se indarjesc sa se pronunte despre automobilism :D :P Ca daca ar fi sa dam Cezarului ce-i al Cezarului, atunci "marea" tehnologie GM se reflecta in ambitia sefilor de la Renaissance Center de a adapta cumva interioarele si consumul noilor conceptii din portofoliul conglomeratului la interioarele si consumul creatiilor rivalei si totodata viitoarei partenere VAG, dar se regaseste si in capacitatea constanta a lui Opel de a inspira evolutia lui Chevrolet si Buick, la saltul de performanta al acestuia din urma contribuind si turbosuflantele lui SAAB Powertrain...bla bla bla. Referitor la subiectul Mahindra, am inserat pozitia mea in topicul precedent. Noua situatie aparuta de curand parca ne-ar imbia sa investim mai multa incredere in indieni decat in chinezi, nu?
    Indienii de la Mahindra se interesează de soarta Saab
  • Interesul vadit pe care il manifesta in aceste zile colosul indian Mahindra & Mahindra pentru SAAB Automobile de data asta nu-mi mai ridica dubii, asa cum s-a intamplat cu Spyker...Ma uit uimit la cazul Jaguar-Land Rover si Tata Motors, care n-a intrigat pe nimeni, ba inca se pare ca ii merge excelent companiei britanice in mrejele indienilor...asa ca de ce sa nu ne punem sperantele intr-o preluare de catre M&M? Aceasta corporatie poate invata multe aspecte utile de la verisoara Tata...Si sa nu uitam ca a salvat de la prabusire SsangYong. Momentan, nu poate exista o solutie mai adecvata decat Mahindra...Asta daca nu-i sare mustarul lui Christian von K sa se arunca in vartej ;)
    Chinezii de la Youngman vor să cumpere Saab pe bucăţi şi să producă modele sub sigla suedeză
Pagina
12345...858687...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău