• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Unde sunt realistii, puristii si onestii care puneau SAAB la zid cum ca ar fi "doar o platforma de GM cu motoare de Opel/Fiat si tabla suedeza"?...De ce nu urla a indignare si in cazul de fata, care releva ca produsele Chrysler Group vor deveni cu timpul doar platforme de Fiat Group, cu motoare asisderea (printre care se va rataci categoria locala Pentastar, iar ca Diesel vor fi adoptate ori cele obisnuite de VM Motori, ori JTD, ori MAN via VAG) si tabla patagoneza...Nu, acum gagiii tac malc, ceea ce dovedeste ca musai cu SAAB aveau ce aveau de impartit, adica numai acesta trebuia acuzat, ponegrit, discreditat, dispretuit, demolat etc. Pai se poate asemenea discriminare? :D De ce nu se autosesizeaza CNCD? :)) Deh, moravuri grele...
    Dodge Dart - primele fotografii oficiale cu fratele american al lui Afla Romeo Giulietta
  • Impartasesc toate superlativele voastre fata de acest model, nu-i bai, m-as aventura sa rostesc chiar "belea!", dar chiar nu vedeti...?!...este orice vreti voi, numai Dodge in mod esential nu!! Mare napasta globalizarea pe spezele omenirii...Mare, grea si tot mai nevrotica. In concluzie, iubesc schimbarea, dar urasc pe schimbatori (iar pe schimbati ii compatimesc :D)
    Dodge Dart - primele fotografii oficiale cu fratele american al lui Afla Romeo Giulietta
  • Din partea mea poti primi mai mult decat un "plus" statistic, si anume apreciere de suflet, te asigur! Stiam eu ca "germanele" au si asemenea sustinatori de buna credinta - ca tine, Lau, Scorpyon, tzenu etc. - dar, din pacate, in viata reala nu sunteti prea multi, deoarece nu este zi lasata de Dumnezeu sa nu vad vreun zbanghiu cum se crede la raliu pe strazile Capitalei, mai ales la volanul lui Audi si BMW...Pe unii ma ambitionez sa nu-i las sa ma depaseasca, ceea ce stiu prea bine ca-i va aduce imediat in pragul turbarii, iar dupa ce le permit sa-si savureze "triumful apoteotic", ma amuz de harul meu "profetic". In alta ordine de idei, regret enorm ca BMW Group nu este interesat de achizitia unei marci fata de care prezinta puncte conceptuale identice si doar este perfect constient ca asa este! Inca ma mai plimb cu BMW, dar acest tip de reticenta insuficient justificata reprezinta unul dintre motivele solide care ma forteaza sa n-o mai fac la un moment dat...
    SURPRIZĂ: Saab va produce din nou maşini
  • Am zis ca nu mai raspund provocarilor, asa ca "nu" ramane! Pentru probleme strict legate de evolutia lui SAAB, sunt maximum receptiv, tratam si domeniul tehnic cu cine are nedumeriri, dar in rest pofta in cui pentru cine are chef de harjoneala la nesfarsit. Ia sa vedeti cum ne concentram exclusiv pe subiectul la zi: deci SAAB va ispravi numai cu exemplarele de pe liniile de productie si pe urma...pa si pusi, nu? Nu! Oricine stie ca lichidarea judiciara a unei firme necesita niste costuri pe care in nici un caz nu le poate suporta societatea impricinata, asa cum o anumita corporatie americana (nu-i dau numele, ca mi se face rau) a realizat acest lucru clar in urma cu doi ani si totusi n-a fost dispusa sa renunte la 100 de milioane de euro doar ca sa-si vada fosta subsidiara tarata la fier vechi...Intrebarea care persista acum este cine va plati pentru dezafectarea fabricii din Trollhattan? Lichidatorii desemnati de tribunalul unde s-a declarat falimentul, care vor scoate banii din propriile buzunare ? (adica pirotehnistii si buldozeristii iti culca cladirea la pamant si demolatorii plus sudorii o dezintegreaza, nu-i bai, dar o vor face oare pe ochi frumosi, ca asa a poruncit tribunalul?) Proprietarul (inca) de drept Swedish Automobile? Pai Muller n-are bani nici de un costum nou. Statul suedez, care a garantat imprumutul lui Spyker pentru achizitionarea lui SAAB? Pai statul = contribuabilii si de aceea ma indoiesc ca cetatenii suedezi carora din intamplare nu le place SAAB vor accepta cu placere sa dea de la ei numai sa nu mai existe denumirea si spatiul. Pe de alta parte, cat timp nu va aparea un investitor serios si de talie mare care sa vrea totul - brand, fabrica si angajati - nu stiu cine ar avea curajul sa azvarle o suma colosala pe fereastra pentru a culca intr-adevar SAAB la pamant. Si ma enerveaza la culme noncombatul jenant al firmei-mama SAAB Aero&Systems, pe care, din cauza c-o duce excelent dpdv economic, o cam doare in pleazna de soarta tragica a unui madular care II POARTA NUMELE !!! Dar vad ca n-o doare mana sa scrie pe prima pagina a site-lui sau oficial "One name, two companies", in schimb nu sinchiseste sa procedeze in asa fel incat sa apara pana la urma "One name, only one fucking company"...Prin urmare, daca somnul obisnuit al ratiunii naste monstri, oare ce naste somnul globalist al ratiunii?...
    SURPRIZĂ: Saab va produce din nou maşini
  • Unii scelerati dizarmonici care nu stiu decat sa-si verse icrele otravite sunt de-a dreptul incorigibili...Eu nu-i voi mai besteli de acum inainte, deoarece vreau sa-mi respect un juramant facut mie insumi. Tin totusi sa reliefez un aspect pe care neindoielnic respectivii bolnavi de ura viscerala fata de tot ceea ce nu pot intelege sau accepta nici nu-l iau vreodata in calcul - in Evanghelie scrie asa: "Cel ce este drept, sa se indreptateasca pana la capat, iar cel nedrept sa pacatuiasca mai departe"...Sfarsitul pacatului (adica al lumii ca suflare de trup, nicidecum al planetei vestit prin cataclisme naturale si bolovani din spatiu, sic! - in legatura cu ultra-disputata data "apocaliptica" de 21.12.2012, vreau sa subliniez doar atat: ne vom revedea cu bine in 2013, si in 2014 s.a.m.d., fiindca, hm, "in ceasul in care nu ganditi..." - spuneti voi continuarea...) este realmente aproape ("bate chiar la usi", cum a rostit Cel pe Care doar ne-am prefacut, ca de obicei, ca-L celebram pe 25 decembrie...), iar toate lucrurile materiale sau ideologice pe care le-am valorat cu atata ravna egolatra in viata trupeasca se vor preschimba in neant etern pe baza unei asigurari ponderate moral, inexorabile: "Un cer nou si un pamant nou"...In particular, chiar si daca iubim SAAB pana la paroxism si nu-l vom trada cat vom trai, de fapt nu ne vom mai aminti de el in vesnicie, dar ideea ca ne-am innobilat spiritual pretuind ceea ce semnifica in esenta pentru fidelisimii sai admiratori va conta cu siguranta "dincolo"...De aceea am incetat la un moment dat sa mai fiu "Forever SAAB" (nick-ul meu anterior) si am ales sa-l consider o cuanta de energie pura si perpetua...Se leaga lucrurile, nu-i asa? Tipul de mai sus, care se dispretuieste pana si pe sine insusi, va fi prins "in ofsaid" la chemarea inevitabila a supremei Judecati daca nu va renunta sa-si blameze semenii pe motive fals temeinice. Este evident ca face aluzie la ztele si la mine, iar ceea ce ma uimeste este ca a primit cateva "unde verzi" pentru "subtilitatea" lui !? Si mai este limpede ca nu-si poate aroga nici o imagine veridica si concludenta despre comunism. Pe vremea lui "Ceasca", eu am fost sculat de parinti cu noaptea in cap timp de cinci ani, ca sa ma duc sa stau la cozi imense pentru o jumatate de paine si o jumatate de litru de lapte pe zi pe cap de locuitor, ca si pentru un iaurt lesinat, o sarlota flescaita si alte "trufandale" strict cartelizate, dupa care reveneam acasa si plecam la scoala de regula cu doua mere in papornita, ca n-aveau ai mei batrani ce sa-mi dea altceva, dar niciodata nu m-am revoltat impotriva anarhiei economice de atunci, n-am bombanit nimic la adresa sistemului politic conducator si nu m-am dat "disident" postdecembrist, cum n-a facut-o nimeni cu mintea lucida, ba, paradoxal, tot vederi politice "de stanga" ma anima strasnic si sigur ma vor urmari pana la inchiderea capacului :) In incheiere, sa nu incurcam borcanele: eu ii socotesc inteligenti nu pe cei care acumuleaza vaste cunostinte din universul high-tech, de la tembelizor sau de pe cyber-space, cum se preteaza actualmente mai toata lumea la parada extatica a "omni-scientei", "multi-potentei" si "pluri-preocuparilor", ci pe cei care citesc carti alese si sunt implicati trup si suflet in situatii, riscuri si provocari din care este imposibil sa nu ramana cu invataminte utile...pe vecie ;)
    SURPRIZĂ: Saab va produce din nou maşini
Pagina
12345...848586...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău