• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Ce sa poftim,domnule @Marius?!Ia mai zi o data...Esti suspect de partizan cu aceasta enormitate politicianista,de aceea deducem imediat ca te exprimi in stil tipic(ar) pedelist!Hm,nu cumva esti vreo odrasla rasfatata de "baiet dastapt" infipt in banu' public precum lipitoarea in picior?...Degeaba infierezi "vechiturile";din cauza pauperitatii induse de banditii politici,cei mai multi concetateni de-ai tai n-au incotro decat sa se rezume la "rable" de 15-20 de ani (recte eu!),fiind destui cei care nu le mai pot vinde acum din cauza "formidabilei ingeniozitati" a trogloditilor "legislatori",astfel ca o sa le transforme in magazii de scule cand le va trece vremea...ma mir ca nu le impoziteaza si vechimea in sine,caci dupa mintea ta "super-ecologista" n-ar fi exclus...
    Taxa auto 2012 a fost publicată în Monitorul Oficial
  • ...este mare-mare virtute in ziua de azi, dincolo de incrancenarea nativa a omului de a da crezare zvonisticii prelucrate oficial sau curentelor de opinie "convenabile"...@isa.t, m-ai convins din doar doua-trei fraze ca te incadrezi in mod salutar in aceasta categorie tot mai rarita si totodata tot mai blamata a celor batrani cu mintea, indiferent de varsta lor biologica...So, welcome to the Cuantic's club ;)
    Consiliul Concurenţei amendează companiile petroliere din România cu 205 milioane de euro
  • Corporatia in care este inclus Cadillac (refuz s-o numesc) de ce n-a vrut sa investeasca si in SAAB cam tot atata cat in marca respectiva?...OK, brandul premium de capatai al concernului american (da' ce, SAAB nu este din categoria premium?!) a inregistrat progrese fulminante si la tehnica, si la design, dar o fi vreo coincidenta ca saltul calitativ a inceput sa maguleasca perspectivele acestuia tocmai de cand SAAB a fost exclus din grup?...Daca vedeai limpede ca un madular din familia ta (bun sau rau, nu conteaza; fiindca iti apartine legal, trebuie sa iei masurile de rigoare, taticu'!) stagna periculos in plafonare tocmai din cauza ca lipseau sumele necesare pentru reconditionare constructiva din temelii si ulterior pentru politica focusata de marketing si stiind ca chiar detii banii respectivi, de ce te-ai imbracat intr-o armura de indolenta si l-ai lasat sa sucombeze la marginea drumului, ca ultimul amarastean? Adica pentru unii dintre copiii tai alegi sa fii muma, iar pentru ceilalti ciuma? Evident ca pe urma iti vine lesne sa te vaicaresti: "Ia uite, au aparut ciumati in casa mea! Afara, neispravitilor!". In atare conditii, cum sa nu deplangi evolutia de calvar a lui Oldsmobile, Pontiac, Hummer si SAAB? De data aceasta sper din tot sufletul ca concurenta germana sa inabuse din fasa orice veleitate declarata a lui Gogaie&Momaie (cum s-ar abrevia oare?), cel mai detestabil gropar al industriei auto de valoare...Desi la un moment dat acesta o sa se (inc)urce in VAGon...
    Cadillac ATS - primele imagini ale noului rival pentru BMW Seria 3
  • Ce-ati patit, mai copii ai durerii, de ce va tamponati ca surzii in clopote? :) Axati-va pe Dodge, nu va bateti capul pe tema hilara care-i mai mare si mai tare dintre VAG si FG. Mi-aduc aminte de site-ul olddodges.com. O, tempora! Asa cum SAAB starneste cel mai romantic cult auto din Europa, acelasi lucru este valabil despre Dodge in America. Intotdeauna mi s-a parut cel mai deosebit brand de acolo ca design, din pacate mai slab calitativ dpdv tehnic, brutal la condus si lent cinetic, dar tocmai in aceste hibe consta farmecul sau pe filon istoric! Acum ce-as putea sa mai adaug? Save Dodge!
    Dodge Dart - primele fotografii oficiale cu fratele american al lui Afla Romeo Giulietta
  • Nu, tocmai TTiD evit sa conduc chiar si la drive test, nu ca n-ar fi bun (intreaba-l pe ztele, stie mai bine :)), dar nu doresc deloc Diesel la SAAB, indiferent de ce provenienta (o fixatie de-a mea). N-ai fost atent mai sus: am folosit conjunctia "ori", ceea ce presupune ca nu-i obligatoriu ca Chrysler sa preia TDI-uri. In fond, faceam aluzie la un proiect comun de minivan Dodge-VW derulat in trecutul recent, in care apare Diesel-ul nemtesc, iar Fiat nu era inca pe fir; uita-te si singur pe Wiki. Alles gut :) Somn usor!
    Dodge Dart - primele fotografii oficiale cu fratele american al lui Afla Romeo Giulietta
Pagina
12345...838485...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău