• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Da, ascensiunea alianţei Hyundai-Kia este spectaculoasă, dar nu mă înjuraţi: creşterea se exprimă doar ca nivel de vânzăril! Sud-coreenii au ajuns mai isteţi decât japonezii, în sensul că au realizat la momentul oportun că filosofia low-cost va sparge toate tiparele, oriunde pe mapamond, iar dacă accentuezi implicarea intelectuală şi o desăvârşeşti în fapte, atunci până şi “regina neîncoronată” a categoriei, nimeni altul decât Dacia, va tremura de frica concurenţei…lucrative. Dacă până şi în curtea piteştenilor am putut identifica un model la vederea căruia să tresar foarte puţin (Duster), în privinţa HK…blank, nu-mi place nada en absoluto! :(( Modelele lor curente cu pretenţii premium mi se par nişte corcituri bizare între Mercedes şi BMW... @Poppy, diagnosticul tău este conform cu realitatea, dar sper să nu se împlinească predicţia ta! Dacă spălăturile astea oblice sunt menite să invadeze şi să sufoce planeta, atunci eu voi redeveni pieton cu cea mai vajnică plăcere…
    Şeful Hyundai: ”Vrem să devenim cea mai iubită companie auto din lume”
  • Nu sunt vreun expert în “italiene”, dar, dacă aşa se prezintă modelul acesta văzut din faţă, după poza de mai sus, atunci BMW o să râdă de-o să-i cadă vopseaua. Plus că…am citit eu bine? Această Alfa Romeo va fi de fapt un Dodge, care va fi de fapt o Alfa Romeo. Wow, şi ce motorizări “strong” pregătesc băieţii: 120 CP?! Păi Seria 3 nu va mai oferi benzinare sub 180 CP. “Rivalul Seriei 3”…mai trebuie să ne şi amuzăm, cu atâtea probleme cotidiene pe cap. Serios acum: dacă nu se destramă alianţa Fiat-Chrysler, se vor prăpădi amândouă braţ la braţ…Însă mie nu de Fiat mi-ar părea rău.
    Alfa Romeo Giulia, rivalul lui BMW Seria 3, programat pentru debut în 2014
  • De obicei, n-am ce să contest în privinţa design-ului exterior al oricărui BMW…Dar volanul lui M5…hm, vouă vă place? Se vrea el original, dar arată de parcă ar fi fost atacat de un roi de albine şi a avut o reacţie alergică :) La fel pare şi la cele trei serii majore (3, 5 şi 7). Iar bordul…tinde să se spartanizeze. La toate BMW-urile noi am observat acelaşi simptom. Pentru mine, cele trei serii, mai ales cele produse pentru 2012, propun cam acelaşi bord – niciodată nu mi s-au părut mai asemănătoare; stereotip sau indolenţă? Dacă acestui tip de bord plictisitor i s-ar aplica un contrast de culori mai pronunţat şi ceva inserţii de lemn, s-ar ajunge la o situaţie favorabilă. De fapt, întotdeauna am crezut că, dintre toţi membri “triadei” germane, BMW stă cel mai prost în materie de arhitectură interioară. De ce? Habar n-am. Poate trebuie adusă altă echipă de designeri. Noroc cu “brainstorming-ul” stârnit de siglă / brand / faimă, care a asigurat vânzări masive şi, de aceea, a împins problema imaginaţiei bavareze precare în subsidiarul conştiinţei publice… Probabil că goana nebună după metodologiile de perfecţionare a motoarelor a indus neglijarea acestor aspecte, de care eu, unul, ţin cont! Normal, Audi nu mai are în momentul de faţă cu ce să se opună monstrului M5, RS6 fiind ieşit din cursă, dar CTS-V iese învingător la concursul de frumuseţe, atât pe dinafară, cât şi pe dinăuntru…Ba încă şi motorul americancei… Deci să cumperi sau doar să probezi M5 de amorul puterii brute şi al conduitei sportive…da, de ce nu? Însă pentru impresia artistică de ansamblu…nein, es tut mir leid :)
    FOTOREPORTAJ: Călătorie Bucureşti-Sofia cu noul BMW M5
  • @thenuts, subscriu şi eu, dar un singur amendament, destul de amplu, îmi permit faţă de expunerea lui @George. Şi anume o nedumerire care mă urmăreşte cu nesaţ încă de când m-am născut: de ce toţi politicienii, fără excepţie, vor să fie în “clasa politică”, să fie la Putere, să uzeze de toate armele structurilor de stat? Subliniez acest verb care evocă perfect nucleul problemei: A VREA. Pot oare să ajungă pe piscurile societăţii dacă n-ar vrea, dacă nu şi-ar dori ? (folosesc sinonimul, poate mă fac mai bine înţeles). De pildă, cine candidează de regulă la alegeri, indiferent ce funcţii şi demnităţi politice/publice sunt vizate? Numai cei care VOR, adică îşi manifestă expres dorinţa de a acapara ţinta urmărită, nu? Logic, doar este un truism cumplit…Şi acum, că ne-am lămurit pe deplin, fără umbră de dubiu, că absolut toată tagma politichiei, de pretutindeni, ar fi complet absurd să nu-şi dorească (mai precis: tânjească!) Puterea, vine întrebarea simplistă, nesimţită şi psihopată: DE CE vor ??? Cumva sunt animaţi de aceleaşi sentimente patriotice, populare, justiţiare şi ortodoxe ca şi voievozii noştri de odinioară? Dar până şi dânşii, oricât ar fi slujit, cu cugetul curat, ţara, poporul şi pe Dumnezeu, tot şi-au asigurat perpetuu un trai personal supra-obişnuit, îmbelşugat, pe alese, liniştit, huzuros, distinct în comparaţie cu cei “mulţi şi proşti” (sau proşti, da’ mulţi…) şi…securizat dpdv militar, nu doar fiindcă aşa consfinţeau uzanţele nescrise din illo tempore şi nici ca să nu fie socotiţi nebuni idealişti sau demagogi ipocriţi dacă s-ar fi limitat la straie zdrenţăroase, bordeie paupere şi mâncare leşinată, astfel încât să-i vadă lumea de rând, ci fiindcă chiar au vrut “s-o ducă bine”, puţini mărturisindu-şi deschis tenebrele minţii în faţa poporenilor şi cu atât mai puţini la spovedanie! Ce motiv mai întemeiat există decât mingiuţele “superioare” ? Nu uitaţi: în faţa legii, toate animalele sunt egale, dar…O fi dezlegare de la Cel de Sus pentru inechităţi sociale şi discrepanţe materiale? Nu! Cineva, nu spun cine, a dezvăluit adevărul crunt: “Toate acestea (lumea, bunătăţile şi amăgirile ei) sunt ale mele şi eu le dau cui voiesc”…De obicei, le dă cu uşurinţă, dar, pentru a fi sigur că vor fi şi primite cu largă inimă, se impune condiţia primordială de a-l împinge pe acel suflet slab ales pentru pierzanie camuflată să-şi dorească şi el cu ardoare “toate acestea”, meaning bye-bye scrupule…Pricepeţi? Trebuie “doar” să-ţi DOREŞTI…pe urmă vei cunoaşte taifunul morţii spirituale, chiar dacă soarele de pe cerul societăţii te orbeşte de strălucire şi te mângâie cu linişte şi desfătare…sau cu hiper-iluzia “siguranţei” şi “securităţii”, desigur, “garantate” de “autorităţi”…Dar autorităţile te-ar putea proteja şi de Judecata de pe urmă ??? Creştinismul propune cea mai învederată soluţie, realmente armonioasă pentru omenire: “Acela dintre voi care vrea să vă slujească cu smerenie să vă fie stăpân!”…Deci, dragul meu George, identifică-mi-l, te rog, pe acel politician, dincolo de rasă, etnie sau coloratură politico-ideologică, din care să răzbată, cu sinceritate nudă şi verificabilă (sau de preferat să fie evidentă pentru oricine la prima vedere!), impulsul nativ de a ne sluji cu smerenie plus sudoare pe noi, talpa şi prostimea planetară, şi care să se mulţumească întotdeauna, pe plan personal, cu strictul necesar and nothing more, adică doar cu “ce-o vrea Dumnezeu, slăvit fie numele Său!”…
    Taxa de mediu va primi o nouă formă în septembrie
  • Se vede treaba că am stârnit ceva vâlvă cu acea frază care “sucks” :) Păi hai s-o…retractez! Sper să nu fie tardiv să-mi cer scuze…Am zis-o la nervi, când toate maşinile europene din familia mea erau lovite de dambla –VW, BMW, Merz…Cred că îmi făcuse AndreiRN un ritual voodoo cocoţat pe creasta fiabilităţii americano-japoneze. Deci, @dan_grc, zici că nu-ţi place acest nou Cuantic, care se căieşte când îşi dă seama că mai lansează în eter şi bazaconii, involuntar, dar asta e! Se mai întâmplă, la naiba, nu sunt perfect ca alţii, care tocmai de-aia sunt suspendaţi din posturi publice, mai ales dacă este vorba de funcţia supremă în stat :) Kilometrajul “pisicuţei” este real, dar aparţinuse înainte unui….chinez, probabil vreun descendent de-al lui Gingis-Han (care recrutase şi chinezi), care o fi crezut că o maşină se întreţine precum un cal (cu fân şi bătaie). S-ar putea ca bietul BMW să nu fi avut nici o vină, dar, totuşi, este lent şi benzinofag. Sper ca gălbejiţii să nu cumpere bijuterii precum acest GTC Astra din articol, căci ar fi păcat, dar deja îmi dau peste gură, deoarece am zis să nu mai aud de GM, nici de fapte bune şi cu atât mai puţin de păcate. Aaaaa, casc, s-a făcut târziu, la somn toată lumea. Dar aveţi grijă, căci nu numai somnul raţiunii naşte monştri, ci şi somnul naţiunii…
    Original
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău