• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • OK, să intercomunice zdravăn bietele maşini, că doar de ce există atâta tehnologie, însă, după muncă, parcă ar fi nimerit să iasă şi la o bere împreună.
    Comunicarea între vehicule, sistemul de siguranţă al viitorului
  • Niciodată n-am înghiţit găluşca mediatică servită galeş de politicieni cum că se perpelesc zi de vară până-n seară de grija securizării mediului natural…Dar, oricât ar fi dânşii de cyborgi într-ale autorităţii de stat şi persuasiunii legilor, nu cumva sunt şi ei plămădiţi din…carne şi oase, ca orice muritor putrescibil ?! Ce vreau să spun? Ia să se constituie o poliţie specială şi secretă care să le urmărească îndeaproape, permanent şi profund vieţile private şi care, astfel, să constate negru pe alb cât de ecologic trăiesc de obicei domniile lor, astfel încât aceştia să poată moralmente să ne dea pe spate prin puterea strălucitoare a exemplului personal! Hm? Nu-i aşa că ar fi kinky?
    Taxa de mediu va primi o nouă formă în septembrie
  • L-am visat de curând pe nea Ceaşcă, care mi-a poruncit ferm: “Nu mai răspunde la provocări!” :) Bineînţeles că nu răspund decât în faţa Marii Adunături Naţionale, aia care l-a suspendat pe Băselu ca să ne fericească cu Crinelu, cu toţii fiind emanaţiile lui nea Nelu. Serios acum, GM s-a afirmat în istoria automobilului prin câteva reuşite indubitabile, dar singura maşină a lor care m-a fascinat până-n măduvă a fost Buick Riviera a şaptea generaţie, însă numai pentru bord. GM a introdus în premieră tehnologia turbocharge pe autoturisme, dar fără succes durabil şi, oricum, mai toate mărcile lumii au fost deservite de specialiştii de la Garrett. Dacă în poza de mai sus, cea cu strângerea de mâini, mâna dinspre GM ar fi avut degetul mijlociu făcut cârlig, nu m-aş fi mirat… Una peste alta, am impresia că vorbesc cam mult despre GM în ultima vreme, deci ar cam fi cazul să-i expediez în locuri exotice, pa şi pusi. O fi interesant Cadillac CTS-V că se ia la trântă cu forţele premium ale “triadei”, dar nu uit când Saab a fost forţat să producă o făcătură precum Cadillac BLS, practic un 9-3 cu altă siglă. Da, ştiu că au investit ceva bani în subsidiara suedeză (trebuiau s-o facă, conform statutului de proprietar, cum şi VAG investeşte regulat în Audi, de exemplu), dar au ignorat tocmai cea mai stringentă latură managerială: marketing-ul…Ceea ce a dovedit că, de fapt, în sinea lor nu doreau decât să prăbuşească Saab-ul…Şi-au atins ţinta şi acum prosperă…Păi, neică, nu-ţi întemeia fericirea pe nefericirea altora!
    GM opreşte investiţia în PSA Peugeot-Citroen, dar va continua parteneriatul
  • OK, @razvanis, să le acordăm respectul cuvenit. Prezenţa pe podium a românaşilor noştri ajunşi acolo pe ştiinţa şi îndemânarea lor este cu atât mai meritorie cu cât luăm în calcul faptul că provin dintr-o ţară renumită pentru calitatea tradiţională a service-urilor (chiar dacă se mai infiltrează în structură şi antimeseriaşi), dar care actualmente este sufocată de spălătorii auto, în detrimentul acestor ateliere vitale pentru sănătatea maşinilor, desigur. Păi normal; de ce să asudezi pe sub şasiuri când este atât de comod să plimbi pe caroserie furtunul cu apă, ba şi pe bani mai mulţi dacă ai trafic intens şi ţi se duce vestea că “le faci bec”…Plus că acum toate mărcile oferă garanţie tehnică 5-7 ani, aşa că la naiba cu service, hai cu dero şi apăăăăă…
    Doi români au câştigat locul 3 în cadrul Campionatului Mondial de Service
  • Acţiunea lui Muller mi se pare şi mie binevenită, precum lui @LauCalin, dar haideţi să fim oneşti cu noi înşine: nu prea are sorţi de izbândă! A încerca să dovedeşti juridic cel mai parşiv constructor auto din lume şi din istorie denotă inconştienţă…Americanii îşi pot tocmi lejer cei mai versaţi avocaţi, că doar nu de bani duc ei lipsă. Din moment ce îşi permit să sponsorizeze un colos fotbalistic precum Manchester United, automat au depăşit în stil chiabur “recesiunea” din 2009, nu? “concernul american...acuzat în repetate rânduri de intenţia de a aduce marca suedeză la faliment” – o frază care nu reprezintă o noutate…Pe la începutul anului, am explicat, într-o frazeologie consistentă, cum văd eu complotul organizat impecabil de GM în ’89. Pe de altă parte, unii useri obtuzi de pe AM nici acum n-au priceput un adevăr atât de evident: Saab n-avea cum să fie “doar un Opel recarosat”, fiindcă altfel, logic, GM nu s-ar fi temut de concurenţă pe piaţă din partea unor creaţii…proprii, dacă Saab-urile ar fi fost, într-adevăr, nişte Opel-uri forţate în gama premium – quod erat demonstrandum. De asemenea, GM nu i-a vândut lui BAIC licenţele tehnologice ale lui Opel Vectra şi Opel Omega, ci chiar ale lui Saab 9-3 şi Saab 9-5! Dacă ar fi fost “tot un drac”, de ce să fi preferat chinezii să pluseze mai mult pe 9-3 şi 9-5 când puteau face economii cumpărând direct platformele de Opel presupuse a fi la originea celor două modele suedeze! Am tot repetat aceste truisme şi, totuşi, presimt că detractorii adevărului n-au capitulat…Treaba lor, însă eu voi refuza de acum încolo orice fel de clinci cu dânşii, fiind învinşi raţionalmente fără drept de apel! Now, I’m a…peacemaker. Nici Spyker nu s-a comportat ca un altar de catedrală…Cu tot eroismul salutar cu care s-a bătut pentru salvarea companiei suedeze, de ce Muller nu recunoaşte sincer acum, când nu mai are nici o implicare în viaţa mărcii, că îşi adjudecase brandul cu numai 74 de milioane de dolari, că, de fapt, nu-şi stabilise iniţial nici un plan solid şi sustenabil de afaceri şi că, din postura unui amator notoriu pe care nu-l duce capul decât la nişte carcase urâte cu motoare de VAG şi grile de Maserati, n-ar fi reuşit în veci să ducă în cârcă, nici măcar la nivel de subzistenţă, darămite la cote de profit, un producător de serie dintotdeauna pricăjit financiar, dar foarte capabil intelectual şi mult superior calitativ anecdotelor sale de supercar-uri…Mă rog, în mod sigur această răscoală mânată de revendicări juste a venit tardiv, deci trebuia ca Muller s-o declanşeze încă de când deţinea controlul deplin asupra lui Saab, adică atunci când Great Mafia, mastodontul bolnav al industriei auto, se afla în convalescenţă după şifonarea zdravănă prilejuită de colapsul din 2009, deoarece, în condiţiile economice de atunci, o victorie juridică ar fi fost realmente susceptibilă de a se petrece, iar banii obţinuţi ca “despăgubire” (Muller exagerează cu cuantumul pretenţiei! de ce trei miliarde?! 500 de milioane ar fi însemnat o sumă rezonabilă – o să-i ofere Papa Pius atâta bănet cât visează el) ar fi fost consideraţi ca picaţi miraculos şi la timp pentru investiţii imperioase ghici în ce! Dar probabil că o zicală de bun simţ şi minim oportunism precum “bate fierul cât e cald” nu este cognoscibilă sau asimilabilă pentru unii manageri care se cred manageri care este :)
    Spyker acţionează în judecată General Motors
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău