• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • Baieti sunt de acord cu voi. Din pacate Volkswagen pe ultimul quarter din 2015 a avut $1.83mld pierdere, in conditiile in care nici n-au inceput procesele legate de dieselgate. Numai in USA se aproximeaza peste 18mld $ daune din procesele colective. In Europa sunt protejati de interese, probabil nu vor fi foarte afectati, dar ramane restul lumii, pierderile mai mult ca sigur vor fi de zeci de miliarde de dolari. Multi analisti au pronuntat si cuvantul faliment. Nu cred ca se va ajunge acolo, dar sigur VW nu va iesi din scandalul asta in forma actuala, va trebui sa vanda firme din grup ca sa ramana pe piata. Totusi, cea mai importanta decizie consider ca va fi in continuare cea legata de calitatea masinilor, care era destul de jos si inainte de dieselgate, cand erau pe profit, sunt curios cum o sa fie in continuare. Revenind la bani, datele pt VW Group pt 2014: Revenue: €202 billion (2014) Operating income €12.7 billion (2014) Profit €10.847 billion (2014) Total assets€351.209 billion (2014) Total equity€90.189 billion (2014) Pana la "faliment" e cale lunga. Toeretic vorbind pot absoarbe o penalizare de 50 de miliarde; ca sa nu mai vorbim de ajutorul care poate fi oferit de guvernul german.
    VW renunță temporar la lupta cu Toyota pentru prima poziție în vânzări: "Singurul nostru scop în 2016 este recâștigarea încrederii clienților"
  • "În condițiile actuale nu putem să ne gândim la faptul că vrem să devenim primul constructor auto al lumii" Dar in conditiile anterioare fraudelor inaintea DieselGate , cum doreau devenii primul constructor auto al lumii ? O replica la fel de non-sens ca si afirmatia lui Martin : ''"Doamnelor si domnilor, neregulile care au fost gasite la motoarele diesel ale Grupului nostru sunt impotriva tuturor valorilor Volkswagen", dar si "Si sa fiu sincer cu dumneavoastra, manipularea la Volkswagen nu trebuie sa se mai intample vreodata.". Deci ii parea sincer ca au mintit/manipulat si ca manipularea Volkswagen este impotriva valorilor Volkswagen :)........ Haios termen. Nu ar trebui, totusi, ca Volkswagen sa isi ceara scuze angajatilor firmelor concurente, ce au pierdut cota de piata iar unele au ajuns aproape de faliment? Si la alte firme s-au investit ani de munca, insa nu au apelat la fraude tehnologice.
    VW renunță temporar la lupta cu Toyota pentru prima poziție în vânzări: "Singurul nostru scop în 2016 este recâștigarea încrederii clienților"
  • S-a ales praful si de Bugatti. In curand Volkswagen Group vor vinde aceasta emblema la ''fier vechi'' atat pentru supravietuirea pe piata auto cat si pentru plata represaliilor nascute din scandalul dieselgate.
    Zeul mașinilor sport e aici: noul Bugatti Chiron devine cea mai puternică mașină din istorie. 1500 CP, sub 2.5 secunde pentru 0-100 km/h
  • Dar imagini cu interiorul ? Sau acesta nu este schimbat de este prea putin important ?
    Discreţie italiană: Alfa Romeo Giulietta a primit un facelift minor în lupta cu BMW Seria 1, Audi A3 sau Volvo V40
  • @burebista - Lasa-ma sa cred ca ai fost ironic doar ! Chimicalele pe care tu le mananci nu ti le baga nimeni pe gat fortat. Daca vrei cumperi un produs din comert plin de ''chimicale'' -la bani putini , daca nu, cumperi un produs din batatura unui sarman om de la tara care a muncit o vara intreaga la roadele sale, si nu numai. Sunt multe detalii cu privire la acest aspect, dar sa revenim la subiectul auto. DieselGate este o problema grava la fel precum problema airbag-urile Takata. Din fericire aceasta problema se va rezolva, problema DieselGate nu se va rezolva in veci. VAG nu va fii de acord ca toate cele peste 50 milioane de masini vandute in intreaga lume inca din 2007 sa fie modificate conform reglementarilor de rigoare, in ceea ce priveste numarul normelor . Normele euro nu sunt deloc inutile. Din contra, fara existenta acestora astazi am fi mers probabil cu masti de gaze pe fata. Daca iti aduci aminte, in anii '90, aveam pe strada masini diesel care atunci cand porneau motorul scoteau la fum de se inundau strazile. In cazul benzinei, este aceasi lucru. Ti s-a intamplat vreodata sa stai in trafic, bara la bara, in spatele unei Dacii 1300 non euro? Daca da, banuiesc ca stii la ce ma refer. Problema este alta. Desi normele euro au ajutat la reducerea emisiilor aruncate in atmosfera de catre automobile, numarul acestora a crescut enorm. Acesta este un semnal de alarma puternic. Din acest caz, presiunea asupra producatorilor este imensa. Vor trebui sa reduca si mai mult emisiile, iar daca se vor modifica si procedurile dupa care sunt calculate acestea, vor trebui sa investeasca in tehnologii nepoluante miliarde de euro. Pretul automobilelor va creste, iar profiturile se vor micosra. Trebuie gasit un echilibru intre ceea ce doreste sa reglementeze UE, avansul tehnologiilor de limitare a emisiilor, protejarea mediului inconjurator si asteptarile consumatorilor.
    Fără număr: încă 90 de milioane de maşini cu airbag-uri Takata ar putea fi rechemate în service, adică 40% din parcul auto din SUA
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău