• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • Design interesant, italian. Interior bun pentru un model considerat low cost. Insa nu se va bate, nici pe departe, de la egal la egal cu Dacia Logan 2. Un Logan Laureate 1.5 dCi 90 cp costa sub 13.000 euro, cu toate dotarile bifate. Daca exista si vreo campanie de reduceri la Dacia, pretul unui Logan 2 Laureate poate scadea bine sub 12.500 euro, pretul de intrare in gama al modelului Tipo.
    Un nou sedan compact se lansează în România. Noul Fiat Tipo pleacă de la 12.200 de euro, dar vine cu o promoție de lansare
  • Telenovela Volkswagen nu se va termina prea curAnd. Este clar ca pe parte de motoare diesel sunt inapoiati ( dovada o face motorul 2.0 TDI din oferta lor care scoate 110CP fara softul ''magic ) , in ceea ce priveste motorizarile TSI ar fi trebuit rechemate in service pentru reparatii atat motoarele 1.2, 1.4, dar si 1.8. Dupa ani de zile de la lansare inca ''nu'' au descoperit de ce se rup distributii sau de ce motoarele lor consuma cate 1 litru de ulei la fiecare 1000 km parcursi. Noul Golf MK7 are un pret foarte mare pentru ce ofera. Cea mai ieftina versiune, Trendline, pleaca de la 15.825 euro (1.2 TSI 85 cp), fara nicio optiune adaugata. Daca vrei o motorizare diesel 1.6 - 90 cp, tot nivel de echipare Trendline, pretul pleaca de la 18.454 euro, tot fara optionale. Versiunea Higline pleaca de la 21.537 euro (1.4 TSI 125 cp), fara dotari. Golf 7 costa prea mult pentru ce ofera si sa nu uitam de problemele de fiabilitate. Daca unei versiuni Highline ii adaugi minime dotari ajunge la pret de masina de clasa medie. Deja nu mai vreau sa aud de VAG. E bine ca s-a intamplat ce s-a intamplat, poate de acum incolo vor produce din nou masini de calitate, la preturi accesibile, nu wannabe premium cars...
    Volkswagen pierde teren în Europa la vânzările în ianuarie. Ford, Fiat şi Opel profită din plin. Dacia, cotă de piaţă de 2.9% în UE
  • Pardon U.S
    Ne-am înşelat. BMW M760Li xDrive: germanii nu-i spun M7, dar e rivalul perfect pentru Mercedes S65 AMG
  • Aceeasi problema ca si la BMW Alpina B7 : Rotile de pe puntea fata sunt subdimensionate, fata de cele destinate puntii spate care sunt OK. La un model echipat cu X-Drive, ma asteptam la roti sanatoase chiar si ptr puntea fata. Un minus din pacate. Cea de-a doua probleme, este cum spune si @tzenu_BMW; cilindreea mult prea mare pentru aceste performante altmiteri destul de slabe.Este Ok pentru Rolls Royce, dar nu pentru BMW aici unde masa masinii ar trebui sa fie cat mai redusa pentru a accentua sportivitatea, nu V12 . Tin sa reamintesc ca performantele Alpinei B7 m-au incantat mult mai mult decat acest M760Li .Motorizarea de 4,4L Bi-turbo era fenomenala si pt acest model, tinand cont ca este un motor verificat cu care BMW nu ar fi riscat daca l-ar fi aruncat in batalia greilor. Acum, am sa-mi mananc cateva minute din timp pentru a argumenta ceva deviat de la subiect . Sus se tot compara mere vs pere ( Dodge VS BMW S.A.M.D ) .Tin sa afirm celui care a deschis polemica comparatiilor ca Dodge Charger SRT Hellcat este un MUSCLE CAR, de aceea si performantele pe care le are inclusiv titlul de : cel mai cel mai rapid sedan cu 4 usi de serie din lume. Comparatia este de prisos. BMW 760Li nu are ce cauta in liga muscle car-urilor . Iar timpul 0-100 nu este neaparat un factor decisiv. Mai de graba 1/4 mile sau 0-400 m . In sfarsit ! Cu totii cunoastem deja abilitatile imbatabile ale unui muscle-car . BMW nu ofera in acest moment un rival pt aceasta categorie de vehicule, dar in categoria limuzinelor de lux, performantele BMW sunt incontestabile. @Mda Cu consideratie! Nu vreau sa deschid o polemica inutila care nu vizeaza tema subiectului si nici nu dau apa la moara haterilor , dar cred ca aspectul principal pe care il viza-se tipul de sus este acela care tine de vanzarile Globale Lexus LS inca din anul 1990, atunci cand modelul a atins apogeul, iar marja vanzarilor crescu-se considerabil . Dupa parerea mea chiar a fost un record la aceasta clasa, care cu greu poate fi batuta azi de concurenta . Clasamentul se afla chiar aici : http://www.liquisearch.com/lexus_ls/sales_and_production
    Ne-am înşelat. BMW M760Li xDrive: germanii nu-i spun M7, dar e rivalul perfect pentru Mercedes S65 AMG
  • ''Directie Integrala'' au si marcile de volum cum ar fi Honda, Renault, etc. Nu-i nici o noutate, in afara de sistemul de tractiune.
    Ferrari FF se transformă în GTC4 Lusso: direcție integrală și 690 CP pentru singurul Ferrari 4x4 dedicat familiei
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău