• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • Bine zis problemele posibile. Pana acum singurul care se afla in mocirla pana la gat este Grupul VAG, nu cred ca este cazul sa ne adresam si celorlalti constructori, ar insemna sa deraiam foarte mult de la subiect, la o stire relativ despre VW. Autoritatile sunt cel mai grav afectate de dieselgate, iar pierderile lor din acest scandal va face o alta gaura in bugetul VAG , si asta fiindca vor cere grupului auto german sa plateasca diferenta pentru taxa de mediu rezultata in urma reclasificarii motoarelor cu probleme, chiar si autoritatile romane au vorbit despre acest aspect. Dar inainte sa acuzam VAG pt frauda si mitocanie, as trage cateva colcluzii : 1. Chiar asta ar fi trebuit sa ne puna pe ganduri: motorul afectat e 2.0TDI cu bloc EA188 / EA189, cunoscut printre romani drept "ăla cu injectoarele". Tocmai acest motor care la noi si-a castigat o proasta reputatiei, si care, pe deasupra, s-a dovedit a fi greoi, si subdimensionat pentru masinile mult prea grele din generatiile post-2008 S.A.M.D . 2. Cand consumatorii romani s-au plans ca e greoi, incet, scoate fum, infunda filtrele de particule, pica injectoarele, si in general ii este inferior lui 1.9TDI / 150 (care era in stare de multe ispravi vitejesti, cu ajutorul unui mic soft şi al catorva fiare modificate, pe ici, pe colo), publicul ar fi trebuit sa inteleaga despre ce e vorba. Dar noi traim intr-una din tarile in care presa e manipulata ca pe vremea minerilor si golanilor. Asa incat publicul si presa au inţeles ca trebuie sa le inchida rapid gura: - daca se strica injectoarele, ”ești fomist care pune doar motorina proasta de la camionagii”; sau nu esti chiar atat de fomist, insa ”toata motorina din Ro e proasta, nu trebuia sa iti iei masina moderna”; - daca e prea incet, ”esti cocalar care face curse / modifică softul / scoate filtrele si catalizatoarele / lasa fum dupa el. Adevaratii domni merg doar cu viteza legala”; - daca e inferior lui 1.9TDI-PD, ”huoo, 1.9TDI e tractoras, face zgomot”. Si asa mai departe. Asta era reactia oamenilor . Anyways : Bugatti si Bentley nu valoreaza atat de mult, valoreaza in de ajuns de promititator incat acest Grup sa supravietuiasca consecintelor dieselgate. Sper ca am fost destul de clar. Cu consideratie,
    Cum să profiţi de succes: Volkswagen Tiguan va primi o versiune coupe şi una cu şapte locuri
  • @@Tony asta-i tot ? Adica doar atat ai inteles tu din comentariul meu ? Eu zic ca Bruce Lee a fost, este si va fi mai tare ca Van Damme...
    Clubul Diplomaților
  • Mda, ''m-ai citit''. Ai avut o interventie de substanta, exact despre ce spui tu este vorba in modul in care VAG face afaceri :)
    Cum să profiţi de succes: Volkswagen Tiguan va primi o versiune coupe şi una cu şapte locuri
  • Nici schimbarea strategiei nu cred ca va face ca VAG sa-si revina prea repede. Este foarte posibil ca posibilii cumparatori de VW sa aleaga alte marci in urma scandalui. Multi dintre ei vor renunta la diesel pentru benzina. Ramane de vazut ce se va intampla cu acest grup auto. Probabil isi vor vinde marcile de lux (Bentley/Bugatti) si se vor concentra doar pe marcile de volum si pe brandul Audi. De aceea este foarte interesant cum unii oameni nu pricep niste adevaruri evidente, iar aici intra automat pe lista toti acei care spun : "pe mine nu ma intereseaza noxele" . Poate pe tine/pe altii nu te/ii intereseaza, dar pe autoritati le intereseaza. Si VW ca sa treaca testele vor trebui sa faca ajustari la SW astfel incat sa reduca puterea motorului. Pur si simplu vor taia asa vreo 30 CP, "din pix" cum s-ar zice. Sa vezi ce distractie o sa fie cand un TDI de 150 CP, va ajunge undeva pe la 110-120 CP. Nici atunci nu va v a interesa acest aspect nu? Sau faptul ca pentru a scoate performantele cat de cat bune, va trebui muncit la reducerea greutatii pe masini, reducand multe din sistemele ''alea smechere'', sau din calitatea materialelor, pentru a tine greutatea sub control? Oare asta va va interesa? Sau poate ca taxele vor creste pe masinile de acest tip? Nici asta nu va va interesa. E interesant cum oamenii se concentreaza pe "nu ma intereseaza noxele", si nu pot sa vada putin potentialele consecinte pe care le vor produce "aceste noxe"!
    Cum să profiţi de succes: Volkswagen Tiguan va primi o versiune coupe şi una cu şapte locuri
  • @Mda, Nu cred ca ai inteles . Cu consideratie,
    Ei sunt premianții. Ce mașini au cumpărat europenii în 2015?
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău