• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • In ultimii ani Renault surprinde foarte placut la design-ul masinilor. La acest capitol pot doar sa imi scot palaria in fata lor (nu port palarie, dar mi-o scot simbolic :) ).Laguna e cunoscuta ca fiind o masina de evitat, desi mie personal mi-a placut foarte mult cum se conduce, iar Talisman, se detaseaza de vechiul model dpv comercial, de-aia au si afirmat ca au pornit de la o coala goala de hartie, desi asa ceva practic nu exista. Ca o concluzie : astept sa o conduc prin intermediul unui ''test drive'', pentru a trage o linie finala. Respectiv la diversele comparatii cu Passat si Mondeo, care sunt tot mai laudate ''moral'' de unii useri prea putin corigibili de a trage o concluzie pertinenta. Spre suprinderea lor, am avut timpul necesar sa testez cam toate modelele noi de pe piata ale acestui segment, si ca o concluzie: Mondeo si Passat se claseaza sub anumite modele precum : Mazda 6, Subaru Legacy, Opel Insignia, Peugeot 508.
    Designerul șef Renault: "Passat este o mașină fantastică, sper să ne ridicăm la nivelul ei cu Talisman"
  • @bombardierul, de acord. multumesc pentru observatie.As mai mentiona ca motorul prezentat ar merge combinat cu o cutie de viteze cu variatie continua, la care turatia motorului ramane constanta.Dar sunt sigur ca cei care dezvolta motorul cu pricina se gandesc si cum sa transmita cat mai eficient puterea lui.
    Mazda promite motoare pe benzină mai eficiente cu 50% în termen de cinci ani
  • A aprinde prin compresie benzina, ceea ce incearca pionierii astia, e mare lucru. Cum spunea si intr-un articol e cu un amestec sarac de benzina, dar cand vrei sa traga tare motorul nu mai poate fi amestec sarac, de aceea aprinderea trebuie controlata cu scanteie. Da, e mare lucru. Respect! Foarte interesante si modurile de functionare la motoarele diesel Mazda, de aceea motorina fiind mai slaba caloric si aprinzandu-se mai greu si mai ales lent poate fi comprimata pana se auto-aprinde neexistand riscul avarierii motorului. Motorina este practic exploatata mai bine, motoarele Diesel au randament mai bun din cauza asta. Mare plus pentru acesti pionieri. Succes Mazda !
    Mazda promite motoare pe benzină mai eficiente cu 50% în termen de cinci ani
  • Autonomie totala ( oferita ) este de 500 km, din care 35 km in mod electric, la un consum mediu de 2,5 l/100 km => un rezervor de vreo 12 litri ?! Mi se pare foarte putin! La fel de frapant era rezervorul de 70 l pus pe Porsche 918 Spyder. La un consum mediu de 3,3 l/100 km rezulta o autonomie de peste 2000 km :O Cui ii trebuie asa ceva? Si asta in conditiile in care de ceva vreme trendul este de reducere a greutatii masinii! Pana si Prius de acum 10 ani are autonomie mult mai mare(este adevarat, nu este la fel de sportiva)., dar nu inteleg de ce se chinuie astia de la BMW sa faca hibrid cand de fapt nu te poti bucura de partea electrica a lui, mai bine ii pui motor mai mare pe benzina/diesel si ii mai scazi si din greutate/pret ca renunti la partea electrica. Faza cu consumul de 2.5 e poveste cu Greuceanu, poate ne arata si cum l-au calculat. Iar rotile alea (sunt asa subtiri ca sa nu aiba frecare mare cu solul) de bicicleata nu cred ca sunt tocmai indicate la viteze mari, mai ales daca mai prinzi si asflat umed. Asadar, daca ar avea macar pe jumatate capabilitatile dinamice ale unui BMW de serie , dar nu le ale nici macar pe astea, si nici nu impresioneaza prin autonomie si motor electric.
    Fantasmagoric
  • Pert total, din primele impresii nu o pot caracteriza decat prin cateva repere ( design si fisa tehnica ), inca o astept pt Test Drive, pana atunci parerea e impartita ; AVANTAJE : -spatiu pentru pasagerii spate de Audi A8 ( cu toate ca poate parea irelevant, dar e imens ) -portbagaj unul dintre cele mai spatioase din clasa -interior modern, dar care nu epateaza cu nimic ( la locul lui si atat ) DEZAVANTAJE: -motorul 2.0 TDI -design exterior mult prea asemanator cu Octavia 3 -deservirea tehnica Cam atat, dupa ce voi efectua Testul voi fi mai precis in afirmatii.
    Şah la rege
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău