• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Zorba

  • Membru din 19.03.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 45 in total
  • @ Caro90: mai rar o postare mai confuza... Ce marci americo-germane mai cunosti, dintre care doar opel a mai ramas???? LowCost: Dacia este low cost nicidecum PSA sau Opel. Si, care din aceste doua marci a avut vreodata pretentia de a fi premium???? Poate PSA cu DS-ul dar atat! Deci pot ambele folosi linistite osia spate rigida mai departe si se pot lipsi de acele "chedere, etc care te costa numai bani neaducanu-ti nici un confort in plus! Cred ca Opel cu solutia "watt linkage" pe osia de spate se apropie f.f. mult de trenurile de rulare "independente", sutin ca tu nu vei sesiza diferenta. @mm: Ok, cu siguranta te stii mai bine....dar totusi cum numesti o firma a carei cercetare, dezvoltare, laboare, constructori/designeri, partial si fabricatia este localizata in Germania,Rüsselsheim (numai in Rüsselsheim vreo 19.000 de suflete) ??????????????????????? Numai faptul ca este detinuta de GM nu o face Firma americana chiar daca unele solutii sau politici de dezvoltare sund influentate de dincolo...
    Opel Grandland X a fost prezentat oficial: cel mai nou model german vrea o felie din segmentul SUV-urilor compacte
  • @coco: OK, la randul meu pot afirma ca citesc critici (presa internationala, forumuri, etc) care sustin contrariul, cel putin cand este vorba sa comparam un Ford, Kia, Peugeot, etc cu Insignia. Nu imi este cunoscut un test unde Insignia ar fi pierdut fata de un Peugeot; Kia, sau chiar Mazda. Daca vorbim de VW, da sunt diferente, dar nu la fiabilitate, iar la diferenta de pret comparativ cu VW, care merita asa zis suportate pe motivul pretului de revanzare care ar fi mai mare la VW, unde acesta s-ar compensa, devine o chestie relativa daca privesc costurile de intretinere... OK, multa teorie, dar ma asteptam la un raspuns concret: care sunt diferentele acelea mari, ce motore s-au inlocuit si de ce exact? Cat despre fiabilitate la VW - daca sustinem ca nu au Probleme substantiale - atunci se eu trbuie sa sustin ca perspectiva din care privim nu este echilibrata...
    Înainte
  • @Coco: lumineaza-ne si pe noi la ce anume concret te referi cand sustii c-ar fi acele mari diferente technice? Ce intelegi cand spui "clasa medie"??? Renault, PSA, Fiat, Ford VW/Skoda/Seat, KIA, Mazda, etc?! Daca dintre cele enumerate VW ar fi considerat top, atunci sutii c-ar fi acele diferente technice mari intre Opel si VW?? Cat despre celalalte ce sa mai zic... Daca pica cutia automata la Opel este urmata imediat de DSG care pica si el...?!? Ce ar fi cu un pic de obiectivitate.... Prietenii cui stiu de ce s-au inlocuit motorele der 130/160CP?? Si prietenii tai se pricep la fel de bine la subiectul asta ca si tine? Motorele acelea - adica 2.0l CDTI - este chiar un Motor foarte fiabil...Si nu a fost schimbat/inlocuit ci doar a fost dezvoltat mai departe asa cum si VW/BMW/etc fac cu motorele lor din timp in timp - chiar nu-ti inteleg postarea
    Înainte
  • @Cici: cu un pic de Germana sau chiar fara: numarul al gasesti pe la mijlocul paginii. Daca sustii ca pagina oficiala Opel minte nu mai am argumente.... http://media.gm.com/media/de/de/opel/home.detail.html/content/Pages/news/de/de/2017/opel/01-10-verkaufszahlen.html
    Este oficial: Grupul PSA (Peugeot Citroen) a cumpărat Opel. Costul total al tranzacției: 2.2 miliarde de euro
  • @latcriss2005: Nu! VW produce si in spania, etc, are 71 de fabrici in Europa si doar 28 in Germania. Chiar si BMW, Mercedes, etc produc in afara Germaniei.
    Este oficial: Grupul PSA (Peugeot Citroen) a cumpărat Opel. Costul total al tranzacției: 2.2 miliarde de euro
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău