• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1371 in total
  • @Matei ai dreptate "Dar ce îi poți cere lui Alex. Unde nu e nici Dumnezeu nu cere." Unde URĂ nu e, nici Dumnezeu nu cere.
    OFICIAL: Carlos Tavares, șeful Stellantis, și-a dat demisia
  • Da, da, multumesc pentru felicitari. Am fost primul (singurul?) care a zis ca nenea asta nu prinde Craciunul ca sef la Stelantis. Voila. Probabil n-au vrut sa-i dea concediu de la serviciu intre Craciun si Revelion si si-a dat demisia. Asta a fost gratis. Urmatoarele predictii sunt pe bani sau produse de sezon. :) Cum necum, unele teorii ale conspiratiei propagate de unii dintre noi (catalogati de multe ori drept putinisti/aurisit/sosocari/etc.) se adeveresc. Urmeaza mandatul de 22% electrice din UK si 100% electrice din EU din 2035. E frumos cu electrificarea dar hai sa nu dam foc la casa de dragul ei. Sa se mai descurce si singura. Singura adica nici impisa politic si prin norme aberante, nici subventionata din profitul altor produse (ICE/hibrid de ex.) Cu placere.
    OFICIAL: Carlos Tavares, șeful Stellantis, și-a dat demisia
  • Daca tot se semneaza in condica de Sugestii si reclamatii, as sugera si eu sa se renunte la look-ul agresiv la masinile mici de oras. Nu e potrivit.
    Toyota a pregătit actualizări pentru Yaris
  • Eu propun sa importe baterii "uzate" din China si sa le recicleze ca sa obtina materii prime mai ieftine din care sa faca alte baterii dare cu eticheta de BMW si made in EU. Pare absurd ce zic dar e la fel de absurd tot circul planetar cu datul peste cap al intregii planete ca sa faca masinile electrrice sa functioneze si sa para viabile. Pentru o mare parte a lumii care nu are norocul sa fie nici in Norvegia (mai degraba ar fi ginion) nici in California si nici in Shanghai, electricele sunt solutia indepartata la o problema si mai indepartata.
    BMW înființează un centru de reciclare directă pentru construirea celulelor de baterii
  • Am vazut un test de consum pentru un Fiat 600 m-h 48V, masina similara cu Puma si in Bucuresti cu viteza medie de 12-14km/h, deci trafic crunt, avea un consum de 7.5%. In trafic urban mai normal cu viteza medie spre 18-20km/h consumul era in jur de 6.5%. Intr-adevar era un m-h de generatie noua cu motor electric integrat in cutia de viteze care putea propulsa masina de unul singur. Deci Puma cu 10% consum urban e de anii 2000. Nu mai zic ca Ficatul incepe de la 23k si este doar automata.
    Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
Pagina
12345...9899100...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău