• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

andrei_11

  • Membru din 24.06.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 91 in total
  • ayrton4ever sunt de acord cu tine ca daca Massa ar avea alt coechiper ar face o treaba mult mai buna dar cu faptul ca Massa nu este nici pe departe in forma pe care o avea in 2008 nu sunt de acord si pot sa-ti si explic dece:cu o cursa in urma Ferrari era lider la numarul de depasiri facute la start si majoritatea din ele era facute de Felipe,daca nu avea talent sau daca nu era in forma de ai inainte nu cred ca ar fi fost in stare sa obtina asa performante...iar referitor la esecurile din curse sa stii ca echipa isi are vina in proportie de 99% deoarece pentru ei nu este ca un pilot cu experienta si talent,el il folosesc pentru a testa diferite strategii si care se dovedesc a fi bune sunt adoptate si de Alonso....daca lui Massa i sar permite sa piloteze asa cum stie el atunci el ar fi intre primii in clasamentul general....iar referitor la Shumi tot nu ai dreptate deoarece daca era asa cum zici tu nu mai obtinea sapte titluri mondiale,fie sunt de acord ca poate ar fi facut si el incalcari dar nu in acea masura in care crezi si in care o fac altii la moment cum ar fi Hamilton sau Grojean(la inceputul campionatului) ,defapt problemele cu Hamilton sau inceput de mai mult si cred ca nici un pilot nu a avut de suferit atit de mult de pe urma agresivitatii si egoismuilui sau cit a suferit tot acelasi Massa...daca ar fi sa ne gindim bine din spusele tale ar esi ca Shumi a fost la fel ca Hamilton,dar uite ca nui asa,daca erau la fel inseamna ca Hamilton trebuia sa aiba si el deja vo 5 titluri pe cind el are doar unu si acela nemeritat,daruit de altii(Glok),titlu care trebuia sa fie tot a lui Felipe Massa
    Vettel, penalizat cu 20 de secunde! Raikkonen urcă pe podium
  • bine dar aici a fost aceiasi situatie,Button era aproape pe marginea circuitului si Vettel nu a avut alta solutie decit sa depaseasca pe exterior
    Vettel, penalizat cu 20 de secunde! Raikkonen urcă pe podium
  • Davidenko zici ca dupa acea cursa FIA a modificat regulamentul...fie si asa dar dece atunci comisarii de cursa au analizat acea depasire si pe urma sa hotarit sa nu sa se aplice nici o penalizare....daca ar fi sa ne gindim logic daca acea depasire era regulamentara atunci nici nu trebuia sa se mai discute pe acea tema
    Alonso a câştigat Marele Premiu al Germaniei!
  • ei bine,daca Vettel a fost penalizat atunci unde e dreptatea,de ce nu a fost penalizat si Hamilton cind la depasit pe Rosberg inafara pistei...in comparatie cu depasirea lui Vettel cea facuta de Hamilton a fost mult mai grava si totusi nu a fost penalizat...credca F1 va ajunge degraba la fel ca fotbalul din Italia
    Vettel, penalizat cu 20 de secunde! Raikkonen urcă pe podium
  • si sincer daca nu era sa fie Hamilton in F1 era sa fie un sport mai cinstit si mult mai frumos...el a demonstrat de nenumarate ori ca este extrem de agresiv si ca nu-si merita locul in F1...cind la depasit Hamilton pe Rosberg cu monopostul in totalitate inafara pistei nu a primit nici o penalizare dar acum cind Vettel a esit mult mai putin decit el repede "sa i se acorde 20s penalizare"....asta da "dreptate"
    Alonso a câştigat Marele Premiu al Germaniei!
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău