• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

angusyoung

  • Membru din 03.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 252 in total
  • Max nu se lasa asa usor.Ba chiar cauta noi motive ptr a incalca intelegerea cu FOTA.El inca isi mai doreste un nou mandat in fruntea FIA.Daca pana la urma se va tine de cuvant si nu va mai candida va avea el grija sa-si puna un om de incredere in locul sau mai ales daca va fi sprijinit de cei din consiliu.Sper totusi sa nu la traga o mare teapa celor din FOTA.
    Mosley revine: "Intelegerea cade daca FOTA nu-si cere scuze public"
  • Nu va mai agitati atat ferraristilor.Presedintele FIA este desemnat prin vot de membrii cluburilor auto afiliate la FIA, echipele din Formula 1 neavand niciun cuvant de spus in aceasta privinta.Ptr voi nu conteaza decat un singur lucru:Ferrari.Atat si nimic mai mult.Iar daca Todt din postura de presedinte al FIA ar trage sforile ptr Ferrari ar fi perfect.Totul ptr Ferrari.Asta va place voua cel mai mult.Vorba lui ctlnmihai :numai rosu vedeti in fata voastra.Nu stiu ce sanse are Todt sa ajunga presedinte al FIA,dar faptul ca a fost un bun conducator la Ferrari nu inseamna ca va fi la fel de bun in fruntea FIA.
    Todt ar putea candida pentru functia de presedinte al FIA
  • Parera asta a ta,ca si toate parerile tale,ca si tine de altfel nu valorati ptr mine absolut nimic.Iar in ceea ce priveste comm-urile mele nu este nimeni obligat sa le citeasca sau sa fie de acord cu ele.Tot ce pot sa-ti recomand este ca tu insuti sa renunti la a mai atrage atentia altor useri ale caror comm-uri nu-ti sunt pe plac si sa le dai diverse sfaturi din abisul constiintei tale intunecate.Iti place sa postezi cantitativ,nu insa si calitativ.Iar cantitatea asta te da de gol.
    Raikkonen, cel mai bine platit pilot
  • Nu prea imi vine sa cred ca mad max va renunta la o noua candidatura.Sper sa nu fie vorba de o teapa trasa celor de la FOTA.Daca max are destui sustinatori in cadrul consiliului mondial al FIA eu cred ca va candida din nou.De fapt el urmareste sa traga foarte mult de timp ,ptr a pune FOTA in imposibilitatea de a mai organiza o competitie paralela.Eu personal mi-as fi dorit o asemenea competitie gestionata de FOTA si nu de max si bernie.Totusi sper ca max sa nu le traga clapa celor de la FOTA.
    FIA a ajuns la un acord cu echipele FOTA!
  • Lasa ca are Massa al tau rezultate mai bune.
    Raikkonen, cel mai bine platit pilot
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău