• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

angusyoung

  • Membru din 03.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 252 in total
  • Nu cred ca pilotii sunt de condamnat ptr slabele performante ale monoposturilor.In ceea ce priveste bucuria lor ptr cateva puncte adunate intr-o cursa mi se pare ceva normal.Este omoneste sa te bucuri si ptr performante mai mici.Dupa umila mea parere vina cea mare apartine celor care au facut acest regulament ambiguu in privinta deflectoarelor si a obligativitatii sistemului KERS ptr sezonul 2009.Daca ar fi fost mai clar acest regulament sunt sigur ca tot Ferrari,Mclaren si poate Renault si BMW s-ar fi luptat ptr titlu.Dar cineva a avut interes ca acest regulament sa nu fie destul de clar ptr toata lumea.In plus de asta Ferrari si Mclaren platesc inca un pret in acest sezon.Pretul luptei ptr ambele tirluri pana in ultima etapa a sezonului trecut,lucru stiut de toata lumea.Din pacate nici ptr sezonul 2010 nu se intrevad perspective mai bune.Vom trai si vom vedea.
    Massa: "Ma simt ca si cum as fi castigat cursa"
  • Bosorogul trage de timp si amana cat se poate de mult negocierile in speranta ca FOTA nu va mai putea organiza o competitie paralela.Dar cred ca se insala amarnic.FOTA stie foarte bine ce are de facut ptr ca nu are mult timp la dispozitie.
    Mosley, convins ca FIA va ajunge la un compromis cu FOTA
  • Martalogii astia 2 [max si bernie] sunt in pragul falimentului total.Ei nu realizeaza nici acum in al 12 ceas ca au pierdut razboiul.Tot ceea ce mai pot sa mai faca este sa se retraga si sa-si traiasca linistiti batranetile lor senile.din momentul in care ACEA [constructorii europeni] si-au declarat sprijinul ptr echipele de F1 ei nu au mai avut nici o sansa.Sunt prea mici,prea senili si prea slabi ptr un asemenea razboi.Este evident ptr toata lumea ca nu te poti pune cu niste colosi mondiali,mai ales cand acestia au dreptate.Numai ei nu inteleg acest lucru.Dar peste toate nu inteleg ca F1 fara constructori,bugete mari,cercetare,tehnologie,etc,etc nu mai este F1.Cel mai bine ar fi ca bernie sa vanda drepturile F1 catre FOTA,iar max sa se retraga de la sefia FIA.Dar ma indoiesc de acest lucru,ptr ca ei in prostia lor inca mai cred in sansa lor.Daca acest lucru nu este posibil,atunci este evident ptr toti fanii F1 ca alternativa nu este decat crearea unei competitii paralele,lucru deja afirmat de catre FOTA si salutat de toti iubitorii F1
    Ecclestone: "Vorbiti cu Mosley despre viitorul F1"
  • Martalogii astia 2 [max si bernie] sunt in pragul falimentului total.Ei nu realizeaza nici acum in al 12 ceas ca au pierdut razboiul.Tot ceea ce mai pot sa mai faca este sa se retraga si sa-si traiasca linistiti batranetile lor senile.din momentul in care ACEA [constructorii europeni] si-au declarat sprijinul ptr echipele de F1 ei nu au mai avut nici o sansa.Sunt prea mici,prea senili si prea slabi ptr un asemenea razboi.Este evident ptr toata lumea ca nu te poti pune cu niste colosi mondiali,mai ales cand acestia au dreptate.Numai ei nu inteleg acest lucru.Dar peste toate nu inteleg ca F1 fara constructori,bugete mari,cercetare,tehnologie,etc,etc nu mai este F1.Cel mai bine ar fi ca bernie sa vanda drepturile F1 catre FOTA,iar max sa se retraga de la sefia FIA.Dar ma indoiesc de acest lucru,ptr ca ei in prostia lor inca mai cred in sansa lor.Daca acest lucru nu este posibil,atunci este evident ptr toti fanii F1 ca alternativa nu este decat crearea unei competitii paralele,lucru deja afirmat de catre FOTA si salutat de toti iubitorii F1
    Formula 1 poate pierde anual 2.2 miliarde de dolari
  • Martalogii astia 2 [max si bernie] sunt in pragul falimentului total.Ei nu realizeaza nici acum in al 12 ceas ca au pierdut razboiul.Tot ceea ce mai pot sa mai faca este sa se retraga si sa-si traiasca linistiti batranetile lor senile.din momentul in care ACEA [constructorii europeni] si-au declarat sprijinul ptr echipele de F1 ei nu au mai avut nici o sansa.Sunt prea mici,prea senili si prea slabi ptr un asemenea razboi.Este evident ptr toata lumea ca nu te poti pune cu niste colosi mondiali,mai ales cand acestia au dreptate.Numai ei nu inteleg acest lucru.Dar peste toate nu inteleg ca F1 fara constructori,bugete mari,cercetare,tehnologie,etc,etc nu mai este F1.Cel mai bine ar fi ca bernie sa vanda drepturile F1 catre FOTA,iar max sa se retraga de la sefia FIA.Dar ma indoiesc de acest lucru,ptr ca ei in prostia lor inca mai cred in sansa lor.Daca acest lucru nu este posibil,atunci este evident ptr toti fanii F1 ca alternativa nu este decat crearea unei competitii paralele,lucru deja afirmat de catre FOTA si salutat de toti iubitorii F1.
    FIA da vina pe echipe pentru haosul din Formula 1
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău