• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

angusyoung

  • Membru din 03.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 252 in total
  • Sper ca FOTA sa-si duca planul pana la capat,desi va fi foarte greu de organizat o competitie paralela.Vor fi foarte multe lucruri de pus la punct:contracte cu televiziuni,cu cei care administreaza circuitele,bugete.regulamente,etc,etc.Dar daca vor reusi majoritate covarsitoare a fanilor F1 va fi alaturi de FOTA.Noi vrem sa vedem F1,nu F3 cum bine spunea Montezemolo.
    SOC: Echipele din Formula 1 isi creaza o competitie separata!
  • Este evident ca martalogul asta se ghideaza dupa vechiul slogan ,,Dezbina si cucereste''.El doreste cu orice pret sa sparga unitatea FOTA incercand sa atraga Ferrari,Red Bull si Torro Rosso de partea sa.In tot acest razboi Ferrarii sunt de departe pionul principal.Daca max atrage Ferrari de partea sa atunci celelalte echipe vor ceda si vor accepta conditiile lui.Cel mai important lucru este ca FOTA sa ramana unita in continuare,mai ales ca are parte si de sprijinul constructorilor si sa nu cedeze la santajul nebunului.Atata timp cat constructorii sprijina FOTA se poate crea o competitie paralela pe circuite care nu mai fac parte din calendarul F1.Abia atunci se va vedea cine a pierdut in acest razboi, iar invinsul va fi mad max
    Constructorii europeni sprijina echipele din Formula 1
  • Este evident ca martalogul asta se ghideaza dupa vechiul slogan ,,Dezbina si cucereste''.El doreste cu orice pret sa sparga unitatea FOTA incercand sa atraga Ferrari,Red Bull si Torro Rosso de partea sa.In tot acest razboi Ferrarii sunt de departe pionul principal.Daca max atrage Ferrari de partea sa atunci celelalte echipe vor ceda si vor accepta conditiile lui.Cel mai important lucru este ca FOTA sa ramana unita in continuare,mai ales ca are parte si de sprijinul constructorilor si sa nu cedeze la santajul nebunului.Atata timp cat constructorii sprijina FOTA se poate crea o competitie paralela pe circuite care nu mai fac parte din calendarul F1.Abia atunci se va vedea cine a pierdut in acest razboi, iar invinsul va fi mad max.
    Ferrari refuza inscrierea neconditionata in sezonul 2010!
  • Bai baiatule tu tot timpul nu ai altceva de facut decat sa atragi atentia diversilor useri care posteaza ca ei gresesc iar tu ii corectezi pe toti de parca tu ai fi detinatorul adevarului absolut in f1.Tot timpul te iei de cei care posteaza si nu sunt de aceeasi parere cu tine[ba chiar ii jignesti grosolan cum a fost cazul alexandrei pe care o trimiteai sa-si caute iubit desi dupa cate observ cred ca tu ai nevoie de asa ceva,ptr ca se vede clar ca ceva iti lipseste] .Eu te sfatuiesc sa lasi lumea sa-si spuna parerea indiferent daca gresesc sau nu si indiferent daca esti de acord cu cei care posteaza sau nu.Nu te mai da tu mare profesor de f1 ptr ca nu esti.Ba chiar faci cateodata niste gafe impardonabile.Vezi-ti de massa si de ferrari ai tai si inceteaza cu comentariile stupide la adresa celorlalti useri.
    Button si Brawn GP, indestructibili la Monaco!
  • asa de bine lucreaza massa cu echipa ca nimeni nu e mai bun ca el. ceilalti sunt copii de gradinita in comparatie cu el.daca n-ar mai fi schumy la ferrari sa-l invete si sa-i pregateasca masinile nu stiu daca ar mai intra in puncte.anii trecuti numai schumy i-a pregatit masina si i-a facut strategia de cursa in detrimentul lui kimi,iar anul asta este la fel.mai lasati-ne cu massa al vostru.
    Hamilton: "Este o rusine ca nu-mi pot apara titlul"
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău