• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

asm

  • Membru din 14.05.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Reclamele de acest gen în care se invocă clar concurenţa nu sunt permise în Europa de legile din domeniul publicităţii, concurenţei şi protenţia consumatorului. De aceea în Europa vezi întotdeauna faze gen: detergentul cutare vs. "detergent obişnuit". În SUA nu există asemenea restricţii, iar probabil americanilor li se pare ciudat de ce în Europa nu poţi să spui pe nume "celorlalţi" în reclamă.
    VIDEO: Audi ironizeaza modelele Mercedes, BMW si Lexus
  • Reclamele de acest gen în care se invocă clar concurenţa nu sunt permise în Europa de legile din domeniul publicităţii, concurenţei şi protenţia consumatorului. De aceea în Europa vezi întotdeauna faze gen: detergentul cutare vs. "detergent obişnuit". În SUA nu există asemenea restricţii, iar probabil americanilor li se pare ciudat de ce în Europa nu poţi să spui pe nume "celorlalţi" în reclamă.
    VIDEO: Audi ironizeaza modelele Mercedes, BMW si Lexus
  • Pe viitor, preţurile maşinilor electrice vor fi mai mici decât a celor clasice, iar fiabilitatea mult mai bună, deoarece partea mecanică şi întreţinerea sunt mult mai simple, iar arderile care au loc în motorul termic duc la nişte solicitări mult mai mari ale materialelor decât procesele din motorul electric. Încă nişte cercetare şi bunăvoinţă şi viitorul maşinilor e electric! (asta dacă nu apare între timp ceva cu totul revoluţionar...) La Prius problema e coexistenţa celor două motoare şi gestionarea optimă a acestora, care face maşina mult mai complexă decât una electrică sau termică. Hibridele sunt doar un pas intermediar din care industria trebuie să înveţe.
    Directorul Renault-Nissan sustine ca masinile electrice nu vor concura cu cele clasice
  • Buna întrebare. Răspunsul e destul de simplu. Mai marii petrolului mondial fac lobby (mai puţin transparent) împotriva cercetării în domeniul auto electrice deoarece utilizarea acestora pe scară largă le-ar cam reduce vânzările de petrol. Dacă banii cheltuiţi pe cercetare în domeniul motoarelor termice numai în ultimii 30-40 de ani s-ar fi folosit în cercetarea vehiculelor electrice cred că azi cu totul alta ar fi fost situaţia. Energia electrică pentru încărcarea bateriilor poate fi obţinută prin multe metode, inclusiv ecologice, oriunde pe glob. Petroliştii însă, vor să ţină captivă industria auto prin descurajarea utilizării altor surse de energie decât combustibilii fosili.
    OFICIAL: Faceti cunostinta cu primul Mercedes Vito electric!
  • Uite o iniţiativă ecologică din partea poliţiei dintr-un stat civilizat. Maşinile astea sunt ideale în oraşele aglomerate. Dar iată că se trezesc să comenteze limitaţii ăia pentru care o maşină are valoare numai după gazele vomitate din eşapament. Succes Mitsubishi iMiEV şi te aşteptăm şi pe la noi!
    Politia britanica va primi modelul electric Mitsubishi i-MiEV
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Prius
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Dacia Logan, Dacia Solenza, Peugeot 107, Peugeot 205, Daewoo Matiz, Mitsubishi Spacestar, Fiat Stilo, Fiat Seicento etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Leaf, Tesla
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău