• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

asm

  • Membru din 14.05.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Draga prietene, masinile pe hidrogen sunte de fapt tot electrice, in pila de combustie H2 din rezervor se combina cu O2 din aer si produce curent electric si vapori de apa (asta pe scurt). Ideea e foarte frumoasa, dar apar 2 probleme acolo: 1. Depozitarea si manipularea H2 - este foarte inflamabil si trece cu usurinta prin orificii foarte mici. Ideala ar fi pastrarea lui in stare lichida, dar asta inseamna temperaturi foarte scazute. 2. Ca sa produci H2 pe scara larga ai nevoie de cantitati foarte mari de energie (energie din care doar o mica parte se regaseste in energia degajata de "arderea" H2 in motor, datorita randamentului mic, mult mai mic decat in cazul incarcarii de la priza a acumulatorilor). Energia aceasta va proveni tot de la retea, deci de aceea cel mai important este ca producatorii de energie electrica sa se inverzeasca (eolian, solar etc.) Hidrogenul apartine probabil unui viitor ceva mai indepartat si nu in forma asta, ci ca fuziune, fenomen care daca va fi controlat va putea produce energie foarte ecologica. Pana una alta, trebuie sa ne bucuram de posibilitatile palpabile oferite de industria viitorului foarte apropiat - baterii mai bune, autonomie mai mare - si sa ne straduim si pe alta cai sa traim mai verde. Natura nu ne asteapta pana ni se implinesc visele fantastice!
    Ford face echipa cu Microsoft pentru a imbunatati vehiculele electrice
  • Felicitari BYD! Bravo lor si oricarei alte companii care va scoate asemenea produse pe piata! Vrem sa putem alege sa conducem doar electric, iar benzina sa fie doar pentru situatii de urgenta!
    BYD a lansat pe piata chineza hibridul plug-in F3DM
  • La maşina asta, doar motorul electric pune în mişcare maşina, deci nu este un hibrid în sensul clasic (vezi Prius). Acest lucru duce la simplificarea transmisiei şi a părţii electronice. Când bateria se termină, porneşte automat motorul termic (benzină) şi încarcă acumulatorul, dar maşina tot de motorul electric este pusă în mişcare. Singura utilitate a motorului termic este încărcarea acumulatorului, ceea ce îi permite acestuia să funcţioneze în parametri optimi tot timpul. Gândiţi-vă, rulând cu o maşină clasică, pe benzină, cam cât timp merge motorul în condiţii optime (turaţie apropiată de cuplu maxim, consum minim). Cu această combinaţie electric-termic, ei rezolvă problema autonomiei, creând posibilitatea să rulezi şi 100% electric dacă vrei, iar tehnica este mai simplă decât la hibridele obişnuite. Felicitări GM şi oricui va încuraja aşa ceva!
    Chevrolet Volt, 150 de cai putere si 160 de km/h viteza maxima
  • Cine eşti tu că poţi să ne spui de o anumită societate de asigurare că este în pragul insolvenţei? Asemenea afirmaţii iresponsabile ar trebui justificate, nu crezi?
    OFICIAL: RCA-ul va despagubi soferii inainte de reparatie
  • În primul rând, BRAVO DACIA! În al doilea rând, nu ştiu de ce vă legaţi de poza 7. Uitaţi-vă bine la ea! Chiar dacă maşina e destul de înaltă, în poză se vede ecartamentul spate mare. Elementele transmisiei 4x4 fac ca centrul de greutate să fie destul de coborât, adică să aibă o stabilitate foarte bună. Nu înţeleg ce e penibil acolo (bineînţeles, nu au rost comparaţiile cu chiusapte sau cu icscinci sau discuţii subiective despre design). Mie unul, această poză îmi inspiră stabilitate şi echilibru pe teren accidentat.
    Dacia Duster, pus la treaba de jurnalistii francezi: "Un SUV reusit!"
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Prius
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Dacia Logan, Dacia Solenza, Peugeot 107, Peugeot 205, Daewoo Matiz, Mitsubishi Spacestar, Fiat Stilo, Fiat Seicento etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Leaf, Tesla
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău